
117 Dzień Jak Każdy…20
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Dziś o płukaniu, polibuszach w 4X4 i przegubach wewnętrznych.
#mechanik #naprawa #samochód
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Siema Majster
ale,,,bedzie tłukło na tych czerwonych pouliteranach łuuuuu
Dzisiaj wymieniłem wałek rozrządu w DS3 1.6 hdi bo zeby z paska zerwało ale oryginał był i wytrzymał 250 tyś, a nie jak w vw łańcuch po 50 tyś się rozciąga.
Hej. Po co te kielichy zostaly tak nabite? Stare tez tak maja?
Jak rozdzielacie skrzynię od silnika gdy jest zastosowane sprzęgło "odwrotnego działania"?
Miło Cię widzieć 😊
Olej też chyba fabryczny 😂
Widać żetelna diagnostyka i wiedza chwali sie takich ludzi pozdrawiam☺
Bardzo dobra robota, pozdrawiam
W VW 16V na dwóch paskach , ja nagminnie poprawiam te rozrządy po "majstrach" – krótki pasek "szpenie" napinają kręcąc rolką w niewłaściwą stronę… O dziwo chodzi to nawet, ale już miałem jeden zerwany… Ogólnie życzę wytrwałości i oby odbyło bez palnika w tym zajechanym pajero😉
I.jak wyczyścić ten silnik do konca zeby bylo ok co.polecasz?
LM stosuje parę lat i mogę również polecić. Szczególnie polecam jak nie wiadomo co było wcześniej lane w motor.
Ten poliuretan to badziew w swoim zakladałem jak żelatyna zawieszenie lata. Zimą przy mrozach sie odkształca, latem auto pływa na drodze. Prawdopodobnie bedziesz to Pan wyrzucał. Pozdrawiam
Tam w tym płukanym wydaje mi się że był motodoktor.
Ta płukanka (jak i wszystkie inne) to w ponad 90% nafta, reszta to jakieś dodatki myjące i inne rozpuszczalniki. Stosowałem dokładnie taką niecały rok temu, w silniku gdzie olej zmieniałem regularnie. Różnicy właściwe żadnej nie było, poza tym że może silnik trochę przycichł, no i moja świadomość że coś tam się umyło. Olej tez brudniejszy nie był bo to diesel, więc tak czy inaczej czarny. 😉
Pozdrowienia z kanału Profesor Chris
Proline 2662 to nafta plus detergenty. Jak tego używam przy wymianie oleju to zawsze w filtrze znajduje się troszkę nagaru. To jest płukanka do delikatnego i systematycznego umycia silnika.
Jeśli chodzi o plukanki to powiem tak stosowałam LM plukanke do silnika i tak serio to nic nie daje w żadnym z 3 samochodów w których była robiona.. Ogólnie strata kasy mój patent na dobre wyplykanie silnika to jak u mnie wchodzi 6.5 l oleju.. Kupujesz tanjtanszy olej lejesz ok 3.5 l oleju resztę wlewasz ropy trzymasz 20-25 minut zlewasz wszystko z wymianą filtra.. Potem robisz to jeszcze raz też z wymianą filtra i silnik w środku czysty.. Samej ropy bałem się wlać w obawie o zatarcie silnika chociaż na yt są już filmy jak leja sama ropę
panie kup se porzadny lejek do oleju ,duzo latwiej i szybciej
https://youtu.be/BfHt-KrBIxs
Co sądzisz o odsysaniu oleju przy wymianie. Lepiej tradycyjnie przez korek, czy bez różnicy?
Przebieg nie był duży? Ten pasek zmienia się co 90tys. A patrząc jak wyglada silnik w środku to ma minimum 300 tys.
kiedyś robiłem takie pajero miało tak rame przerdzewiałą że gość jadąc z przyczepką stracił hamulce bo rama rozdzieliła się na dwie części i urwała przewody hamulcowe
Plukanke zalewa sie do goracego silnika super kanal pozdrawiam
Luz miał bo w fabryce też najpierw zaklepali a potem dopiero kamienie przez to cisneli hihi.pozdrawiam.