Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Audi A4/A5/Q5 B8 – Naprawa zamka drzwi/Repairing the door lock



Zapraszam również do grupy
https://www.facebook.com/groups/333055013907748/

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

36 thoughts on “Audi A4/A5/Q5 B8 – Naprawa zamka drzwi/Repairing the door lock

  1. Jest sposób na te zamki.Działa na 100%.Nie wymieniajcie zamków .Wystarczy wyjąć zamek z drzwi i poluzować te małe śrubeczki i rozchylić delikatnie te dwie części.Następnie wpuścić tam preparat w sprayu do czyszczenia styków elektrycznych ,ale obficie.Pozostawić tak na ok 1 godz.potem przechylić żeby resztki preparatu wyleciały i potem skręcić całość.Zamontować całość ,zrobić próbę i gotowe.Ja reanimowałem w ten sposób dwa zamki.Pozdrawiam autora filmu.

  2. hej wspomoglem sie Twojim filmikiem i udalo sie naprawic zamek….przeczyscilem i dogiole styki ….oraz umnie z niebieskiego kuleczka spadlo ciegielko……zauwarzalne przed rozebraniem …..generalnie dmiga jak ta lala 😉 ..teraz musze zrobic ten silowniczek przy koejtorze ssacym bo niepracoe i ojawil sie czekkk na desce…niby nieprzeszkadza w jezdzie, ale straszy oko…

  3. Pamiętasz może jaki klucz potrzebny żeby zamek odkręcić? Zabrałem się za robotę i nie mam niestety takiego a gdybym wiedział konkretnie to może bym odkupił 😒😒

  4. Bardzo przydatny poradnik. Wczoraj przeprowadziłem tą naprawę w A3 8p u kumpla. Zamek praktycznie ten sam tylko budowa boczka inna wiadomo. Co prawda nie rozbierałem samego zamka jedynie podlałem go kontaktsparayem w środku żeby nie rozbierać i nie ułamać tych trybek od dodatkowego ryglowania. Pomogło póki co. U mnie w B8 też mnie to czeka wtedy może dojdę jak to zrobić żeby nic nie uszkodzić. Pozdrawiam.

  5. Dzięki kolego za filmik ale chcę dopowiedzieć ze w moim przypadku styki silniczka były idealne dopiero rozebranie silniczków i wyczyszczenie w środku na wałku i styków bo tam silniczki były bardzo zaśniedziałe pomogło. On i nigdzie nie znalazłem a u mnie problem był z drzwiami kierowcy tutaj jest ta trudność ze w moim q5 jest wkładka na kluczyk i jak ktoś będzie rozbierał to jest dużo trudniej wyciagnac zamek najpierw trzeba wyciągnąć wkładkę z drzwi od zewnątrz i tam uważajcie bo jest na wkładce plastik i sprężynka która wypada od razu po wymontowaniu. To tylko tak informacyjnie dla potomnych bo o ile tYl zamka zrobiłem w niecała godzinę to z drzwiami kierowcy jak nie wiedziałem od razu całej procedury to 3. Godziny z kurw…i jak skowronki 😁

  6. Generalnie filmik naprowadza co i jak trzeba zrobić, więc tutaj plus oczywiście. Po drodze w szczególności trzeba uważać na rozbieranie i składanie zamka. Jest sporo małych elementów i dobrze sobie fotki robić jak co gdzie było. Nie jest to prosta robótka 😉

  7. Mam problem. Chcę naprawić zamek od pasażera z przodu. Wszytsko odkręciłem ale zamek nie chce wyjść, nie mieści się przez otwór bo przeszkadza prowadnica od szyby. Jakieś rady?

  8. Ten bolec w zielonym mi też się ułamał. Trzeba go ścisnąć od dołu jakimiś szczypcami, by bolec wyszedł do góry, on ma po środku wcięcie aby była możliwość ściśnięcia go.
    Tylko jak tam dojść aby go ścisnąć…
    Miałem w zamku na tym samym silniczku wypalone, oraz rozbiórka silniczka i czyszczenie komutatora, bo był straszny syf.
    Bolec przykleiłem na super glue. On tylko przesuwa zielony plasticzek od blokady mechanizmu klamki wewnętrznej.
    Połamany bolec u mnie trzyma, tam nie ma dużej siły i nawet sklejony daje sobie radę i nie odpadnie.
    Ta zielona blokada jest od wewnętrznej klamki.
    Nie wiem w jakiej pozycji ona w twoim zamku została, ale teraz nie masz możliwości otwarcia drzwi od środka, jak drzwi są zamknięte, albo można poprzez pociągnięcie w środku klamki otworzyć drzwi, nawet jak auto zamknięte jest przez zamek centralny, nie powinno być takiej możliwości. Pozdrawiam.

  9. Co zrobić. Wymieniłem zamek w drzwiach. Gdy auto jest zamknięte i pociągnę za klamkę to jakby coś nie odbijało bo klamka lata swobodnie. Mija np 2 tygodnie i dopiero wróci do normy. Drzwi muszę otwierać od srodka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!