Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Co powinieneś wiedzieć o klimie? Serwis Klimatyzacji Auto-Bachus Józefów 05-410 Sobieskiego 12



SERWIS KLIMATYZACJI JÓZEFÓW – AUTO-BACHUS ul. Sobieskiego 12 05-410 Józefów
515-33-28-48
Serwis klimatyzacji
-Serwis instalacji LPG
-Serwis układów wydechowych
-Serwis układów hamulcowych
-Serwis układów silnikowych
-Hamownia drogowa i chip-tuning

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

PATRYK ODSZKODOWANIA – KANCELARIA SOLACE
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
732-732-566

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.

Mobilna i na miejscu naprawa samochodów w Warszawie przez doświadczonych mechaników specjalizujących się w pojazdach krajowych i zagranicznych Mechanicy Naprawy główne i bieżące samochodów osobowych i dostawczych.

Warsztat samochodowy w Warszawie
Niedrogi Mobilny Warsztat Naprawczy Twojego Pojazdu w Warszawie! Warszawskie Centrum Serwisowe Motoryzacji. Kompletna naprawa, konserwacja i diagnostyka. Serwis samochodowy na lotnisko w Warszawie. Utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie to podstawa bezpiecznej i wydajnej jazdy, o czym wie każdy właściciel samochodu.

Serwis i naprawa samochodów, w tym prace elektryczne | Pomoc drogowa 24/7 Bieżący i bieżący serwis i naprawy pojazdów i samochodów dostawczych przez certyfikowanych mechaników Wysokiej jakości Naprawy Samochodowe w Warszawie oraz Usługi Transportowe Samochodów na Żądanie (mechaniczne i elektryczne) z bezpośrednim dostępem do personelu pomocniczego

Warszawska Stacja Obsługi Mobilna Najtańszy warsztat samochodowy w Warszawie! Najlepsze warsztaty mechaniki samochodowej i diagnostyki samochodowej w Warszawie. Pomoc w podróży po Warszawie. Każdy właściciel samochodu powie Ci, że utrzymywanie samochodu w dobrym stanie i regularna konserwacja to dwie najważniejsze rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Technik Elektroniki i Elektryków Samochodowych; Mechanik i Diagnosta Samochodów; Właściciel warsztatu samochodowego Serwisujemy i naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, remontujemy silniki pojazdów w Warszawie oraz instalujemy i naprawiamy elektronikę samochodową i komponenty elektryczne w naszym warszawskim warsztacie. Elektronika Samochodowa Warszawa Remonty Silników, Zamienniki Radia Samochodowe i Inne Mobilne Systemy Rozrywki Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą i wymianą części mechanicznych, elektrycznych oraz elektryki w samochodach.

Profesjonalny https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 mechanik i elektryk obsługujący tereny komercyjne i mieszkalne Warszawy
Doskonały serwis samochodowy Warszawa. Pomoc serwisanta Prosimy o przyjęcie naszej szczerej oferty skorzystania z naszego serwisu samochodowego do samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Tylko poprzez praktykę terapia może zostać dopracowana do perfekcji; po prostu brakuje nam miejsca i czasu, aby wyszczególnić każdy możliwy wynik. własny sklep motoryzacyjny w Warszawie. Mechanicy i warsztaty samochodowe w Warszawie, a także inne serwisy samochodowe są łatwo dostępne w tym mieście. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę Jesteśmy firmą, która naprawia samochody i może pomóc w takich rzeczach, jak samochody sportowe, zwykłe samochody, samochody hybrydowe i samochody elektryczne.

Naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, naprawa silników samochodowych w Warszawie, remont silnika w Warszawie to tylko niektóre z oferowanych przez nas usług. Naprawa Radia Samochodowego, Warszawa Remont Silnika, Elektronika Mobilna Jesteśmy firmą specjalizującą się w naprawie mechanicznych i elektrycznych usterek w pojazdach.

https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik samochodowy / Elektryk potrzebny w Warszawie do pracy na autokary dostawcze i turystyczne
Najwyższej klasy warszawski serwis samochodowy. pomoc dla mechanika Osoby potrzebujące niezawodnego transportu swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Nie wymieniamy każdej możliwej terapii, ponieważ doświadczenie uczy nas dostosowywać naszą opiekę do każdego pacjenta indywidualnie. Twój warszawski warsztat samochodowy. Warszawski https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy, Warszawski Serwis Samochodowy, Warszawa Pomoc Drogowa dla Twojego Pojazdu. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę W warsztacie samochodowym możemy pomóc w każdej sprawie, od samochodu wyścigowego o wysokich osiągach po oszczędny pojazd hybrydowy lub elektryczny.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Serwis Mobilny | Mechanika Samochodowa i Elektryka | Naprawy z Działem Obsługi Klienta – Mechanicy samochodów osobowych i dostawczych.

Warszawski Autosklep i https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy
Tani warsztat samochodowy Warszawa! Warszawa naprawa, serwis i diagnostyka samochodowa. Warszawska taksówka. Każdy właściciel samochodu rozumie, że regularna konserwacja jest kluczem do niezawodnego i bezpiecznego pojazdu.
Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy posprzedażowe – Naprawa samochodów osobowych i dostawczych przez mechaników Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa | Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy dostępne dla obsługi klienta

Warszawa Autoshop Mobilny Tani Warszawski Warsztat Samochodowy! Autodiagnostyka i Mechanika w Warszawie. Transport Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie decyduje o jego skuteczności i bezpieczeństwie.

Elektronik i Elektryk Samochodowy, https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik i Diagnostyka Warsztat Samochodowy Elektronik i Elektryk Warszawa, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa. Warszawa elektronika samochodowa, remont silnika Radia samochodowe, elektronika Naprawiamy mechanikę, elektrykę i elektrykę samochodową.

Warszawa https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 mechanik i elektryk samochodów dostawczych i osobowych
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Pomoc mechanika Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Eksperymentowanie to jedyny sposób na uzyskanie precyzyjnej terapii, dlatego nie sposób wymienić wszystkiego. warszawski sklep samochodowy. Warszawskie Warsztaty Samochodowe Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydy, Samochody Elektryczne.

Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa

Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Elektronika i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka Warszawa Remonty Silników Samochodowych, Wymiana Radia Samochodowego Naprawiamy mechanikę, elektronikę i elektrykę samochodową.

Warszawa https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik i Elektryk: Samochody Dostawcze i Osobowe
Największy serwis taksówkarski w Warszawie. Wskazówki dotyczące naprawy Nasz Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych zaprasza.

Nie wymieniamy wszystkiego, ponieważ doświadczenie daje specjalistyczne terapie. warszawski warsztat samochodowy. Serwis i pomoc samochodowa w Warszawie. Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydowe i Elektryczne.

Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa

Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.

Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe

Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.

Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.

42 thoughts on “Co powinieneś wiedzieć o klimie? Serwis Klimatyzacji Auto-Bachus Józefów 05-410 Sobieskiego 12

  1. Kamilu nosaczu mam corsę c i w ubiegłym roku klima chłodziła zajebiście a teraz po zimie klima przestała mi chłodzić, na zaworek naciskałem bo widziałem na twoim starym filmie że tak robiłeś i ciśnienie jest i wygląda że nawet nie najmniejsze, sprężarka się załącza a z pod deski rozdzielczej słychać jakby szum lekkie syczenie. Auto przez lata służyło mojemu ojcu i nie trzeba było dobijać czynnika więc czy może być go po prostu za mało?

  2. Klimatyzacja 10 lat bez czynnika to już śmietnik to gruntownego remontu. Tyle lat bez smarowania układu czynnikiem z olejem to większość uszczelnień w układzie jest do wymiany, o sprężarce nie wspomnę. Jak układ nieszczelny to w 2 strony więc i wilgoć w układzie murowana.

  3. To Teraz ja 😁 Kamil nie wiem czemu mówisz, ze nosacz janusz przyjeżdża pasatem na serwis klimy. Prawdziwy Janusz Nabija klime w domu propan butanem i myślę, ze tez warto poruszyć ten temat

  4. Powiedz jeszcze, czy tylko azot nadaje sie do sprawdenia szczelnosci, czy moze byc CO2. Slyszalem zeby absolutnie powietrzem nie nabijac, bo wilgoc wprowadza sie do ukladu, a niektore Janusze tak wlasnie robia. Mialem szczelna klime, ale rozbieralem i trza bylo gaz spuscic i nie jestem pewien czy oringi trzymaja bo dosc lekko wchodzily i chcialbym sprawdzic przed ponownym nabiciem.

  5. Z technicznych pkt jedyne co to przy teście szczelności trzeba mieć na uwadze zmiany temp otoczenia silnika układu… kiedyś miałem podpięty zegar na 3 dni. Raz spadło raz podskoczyło raz było to samo…

  6. Nosacz z Toyoty Prius 2007r 190 tyś.km-klima nietykana od nowości i działa.Jedynie były wymieniane filtry kabinowe i czyszczony pianką układ kanałów.Pytanie czy tykać czy nie bo chyba tam sa jakieś dwa obwody jeden do kabiny drugi do chłodzenia inwertera .

  7. Kamil podpowiedz w jednej kwestii, Passat b5 ale nie 1.9 😉 ogólnie klima chlodzi ale tylko jak trzymam na obrotach, jak stanę w korku i obroty spadną do jalowych to jest klops, słychać nawet takie cykniecie (jakby przekaznik) i kompresor się wyłącza, pozdro ✌️

  8. Wiewiórka z pterodaktylem 😂 Ludzie pewnie dalej nie zrozumieją. Sam czasami tłumaczę że klima to układ zamknięty jak w lodówce i że skoro czynnika nie ma to gdzieś jest dziura. Ale dalej nie rozumieją. Ale dobrze że uświadamiasz ludzi. Swoją drogą ja wolę techniczne gadanie😉 Ale to tylko moja subiektywna opinia. I dobrze że nie tykasz nowego czynnika. Dramat z nim. Strażacy nawet nie chcą gasić takich aut w pożarze z tym czynnikiem. Zdrawiam.

  9. Kamilu nie zgodzę się z Tobą, jeżeli regularnie serwisujesz i słabo chłodzi to najczęściej właśnie jest nieszczelny układ, do aut wchodzi średnio 450 – 700 g gazu i ubytek 1/3 jest wyraźnie zauważalny.
    NIe patrz że klima działa to jest ok, bo czujniki niskiego ciśnienia łapią już od 1,5 – 2 Bar i to na stronie wysokiej więc taka praca układu jest bez sensu bo parownik nigdy nie osiągnie około 0*C żeby termostat wyłączył kompresor.
    Pozdro i powodzenia w niewdzięcznej pracy mechanika.

  10. ja mialem werdykt ze zwykly wentylek doslownie gumeczka na wentulku sie przerwała suka i wystarczyło wymienic wentylek w fiacie 500 :3 a to moj werdykt wymieniacza był 😀 pozdrowki (bez zawodu mechanik) pozdro dla nosaczy dobrze sie oglada 😀

  11. Jak najbardziej masz rację , ale nie dawalbym wszystkich do jednego worka . …
    Mam punkty serwisowe , mam azot , robię pełny serwis i diagnozę do każdego auta podchodzę indywidualnie i daje gwarancję …
    Auto Klimatyzacja DKL…

  12. Kilka uwag, pozwole sobie zaznaczyc ze klima w zimie nie dziala, doprecyzowujac ponizej temp powiedzmy 4C z regoly, sterownik nie zalaczy sprezarki bo nie ma takiej potrzeby, gdyz temperatura zewnetrzna jest wystarczajaco niska, ponizej temp schladzania parownika.
    Druga kwestia jest to ze parownik z regoly schladza sie do temp 1-4C a na dworzu mamy np. -3C to sterownik rowniez nie zalaczy sprezarki bo warunki zewnetrzne (zasynane powietrze, oraz temp za parownikiem) na to nie pozwola.
    Tak wiec podsumowujc, jazda w zimie na klimie to tylko jazda z wlaczona kontrolka przycisku AC ze tak to ujme.

    U nas w robocie jak obslugujemy klime, owszem maszyny nie mamy i operujemy na zwyklym silniku od lodowki 😉
    Jak sprawdzamy szczelnosc zawsze nabijam te 10-12 barow (podcisnienie nic tu nie da) i zwyczajnie psikam jakims srodkiem ktory sie pieni typu spryskiwacz, woda z ludwikiem, czy jakas pianka do sprawdzania szczelnosci.
    Psikam po polaczeniach czy to oringow, czy wezy gumowych zagniatanych, skraplacz itp.
    Jesli widac to wiadomo, naprawa i nabicie.
    Jesli nie widac nic, czy nawet na manometrach po godzinie czy dwoch to nabijamy gaz z barwnikiem i nakazujemy przyjechac za kilka dni na sprawdzenie.
    Oczywiscie to w przypadku jesli troche gazu bylo w ukladzie i klient mowi ze musi nabijac raz w roku, czyli gdzies mala nieszczelnosc.
    (ktora defakto nie mamy jak sprawdzic bez azotu i przyzadu do wykrywania gazow, nie mniej jeszcze nie bylo sytuacji ze nie udalo sie takimi narzedziami jakimi dysponujemy aby nie znalezc nieszczelnosci)
    No i nalezy dodac ze jak przyjezdza klient za kilka dni i widac ze cos ucieka pomalu bo zrobilo sie zielone od barwnika, to odsysamy gaz do tymczasowej butli, aby gaz za ktory juz zaplcil potem mu oddac, i ewentualnie dobic.
    Stawiamy butle na wage i odsysamy, dobijamy.

    Przed finalnym nabiciem oczywsicie robimy proznie.

    Pozdrawiam serdecznie

  13. Kiedyś w e46 nabilem klime która w ogóle nie chłodziła. Gosciu zrobił próżnię mówi ze wydaje się okej po 1.5 tyg zaczęło syczeć i chłodzić na 2 nawiewy aż w końcu całkowicie wyjebalo czynnik i nawet sprężarka nie chodziła. Test na wyciek niestety zrobiłem dopiero po tym jak uciek czynnik został robiony z jakims gazem wpuszczonym w obieg i sprawdzanie urządzeniem które pikalo. Urządzenie wskazało kratki nawiewów wenwnatrz i podszybie na sama myśl rozbierania deski dałem sobie spokój😂😂
    Także 2 tyg się nacieszyłem klimą Pozdro

  14. U mnie było tak, że wszystko niby cacy szczelne itp, ale po nabiciu działa 2tyg i brakowało czynnika., Okazało się że kompresor klimy tylko podczas pracy jest nieszczelny i wywala czynnik ;-;

  15. Auto mam od 3lat, nic nie śmierdzi. Klima działała jak złoto, ostatnio przestała , pojechałem na serwis, zapłaciłem 250zl i znowu klima działa jak szalona,. Pytanie, czy mnie nie wydymali ? Liczyłem że zapłacę 100, max 150zl. Pacjent audi A3 8P

  16. Oj dobrze Panie mówisz klima w e 61 przestała działać. Pojechałem do serwisu gdzie nabijają wyszedł pan w tatuażach i mówi mi że auto mam zostawić na 24h.
    Pomyślałem że coś kręci, ale to samo mówił co Kamil. Nabiał azotem i po 8h okazało się że ucieka i co mikro nieszczelność na chłodnicy. Więc fakt namioty ble ble ale ci co zajmują się zawodowo klimą mają rację, doświadczenie się kłania.

  17. Panie Majster prawdę mówisz pytanie zasadnicze mam , czy na to przewietrzenie klimy to trzeba nadal być autem w ruchu czy mogę np ustawić nawiew bez klimy na full i poczekać z 3 minuty ? Bo czasem mi się zapomni o wyłączeniu klimy u celu , zależy mi na odpowiedzi i pozdrawiam:)

  18. Majster tak dla wiadomości, jeśli sprawdzisz czy jest czynnik w układzie to radzę nie rób testu ciśnienia na zasadzie srubokrecij i psyk (wiesz i co chodzi) ponieważ jak trafisz na męde z kontroli to za to psyk w powietrze będzie bardzo dużo. Pisze to na podstawie sytuacji znajomego też tak sobie sprawdził i było bardzo drogo 😱.

  19. Eeee…jeśli np. wystąpiła nieszczelność na przewodzie/wężu i układ jest pusty, to niekoniecznie trzeba wydać te 1000 zł, o którym mówisz. Kawałek węża spełniający normy, demontujemy stary, wymieniamy sam wąż, zarabiamy stare końcówki i nabijamy. Tak miałem zrobione w Peugeocie 407 i wyszło w sumie jakieś 400 zł

Dodaj komentarz

Zadzwoń!