Kamil
Ul. Dworcowa 4
Skrytka Pocztowa 46
59-220 Legnica
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
29 thoughts on “Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę”
"Wrzuciłem telefon i ustawiłem na nagrywanie". Nie obraź się, ale prościej zamknąć zamek od klapy i patrzeć oczkami. 😉
Fajny odcinek i pomocny 😉A możesz dokładnie powiedzieć jaki musi być opór na stykach bezpiecznika który mam się wyświetla by znaczyło to że dana lampka lub urządzenie elektryczne przypisane do tego bezpiecznika rozładowuje nam akumulator?🤔
Passat B5 po zamknięciu auta 0.14 pobór a bezpieczniki nic mi nie pokazały spadku przy wyciąganiu . Pikło mi to że kiedyś żona przekręciła wkładkę w zamu i rozłaczyłem cały zamek i po 10 s usypia się moduł i pobór teraz 0.01 👍
Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.
2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek. Zamknąć i poczekać aż się uśpi. Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu. Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski). Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem. Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.
Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can
Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍
Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.
miernik wpiety szeregowo wskazuje 0,14 v bezpieczniki po kolei wyjmowane i wkładane nie dały rezultatu dalej 0 14-015 co robić by wykryć gdzie jest problem
"Wrzuciłem telefon i ustawiłem na nagrywanie". Nie obraź się, ale prościej zamknąć zamek od klapy i patrzeć oczkami. 😉
Na 15 filmików w końcu normalnie, prosto i ma temat 🙂 dziękuję.
Pomocne! pozdrawiam
Ja nie mogę ogarnac mojego golfika 4 bo tez jest problem z uciekajacym prade i jest to bardzo irytujace
Mam taki problem w audi a 8 97 rok 4.2 silnik.moze jakas rada gdzie jest problem ?
Ja mam taki problem ze mam cały czas napięcie w gnieździe zapalniczki i jak mam coś podłączone i zapomnę odłączyć to mi akumulator siada
A czy da się tak zmierzyć jak pobiera prąd rozrusznik ?
Aaaaaaaa?
Co z upływem niestałym. Tydzień zero poboru, potem kilka godzin taki, że akumulator na 8V rozładowuje. Gdzie szukać?
Chłopie właśnie zrobiłem to wszystko i chyba znalazłem sprawcę ! Piona dzięki wielkie
Witam, coś kradnie mi prąd i nowy aku się rozwala.
Każdy bezpiecznik wyciągałem i miernikiem sprawdzalem.
Jest duży pobór z bezpiecznika 14 i 42 i maly z 38
14- oświetlenie wnętrza, centralne blokowanie dzwi – pobór 0,38
42- Radioodbiornik, a tu od 0,99 i spada, po dlugim czasie utrzymuje się na 0,20
38 – oświetlenie bagażnika, centralne blokowanie dzwi, blokowanie pokrywy wlewu paliwa jest 0,01 wacha się do 0,02
Mial ktoś takie akcje, gdzie szukać przyczyny kąkretnie?
Na początku jak mówisz i robisz te swoje minki to jak Ragnar Lotbrok z Wikingów.😊😉
Fajny odcinek i pomocny 😉A możesz dokładnie powiedzieć jaki musi być opór na stykach bezpiecznika który mam się wyświetla by znaczyło to że dana lampka lub urządzenie elektryczne przypisane do tego bezpiecznika rozładowuje nam akumulator?🤔
Dzięki super filmik i napewno pomocny w życiu
Nie ma krańcówki pod maską a prawie sobie plca o nią złamał 🤣
Mam 0.40 to chyba nie za dobrze? Pada mi aku po dniu max 2.
Sulnik 2.2 diesel.
Sprawdzałem Twoim sposobem i mam wynik 0,363 a. Czyli coś nie tak?
Na akumulatorze mam 0.33.to chyba coś wpieprza prąd
Passat B5 po zamknięciu auta 0.14 pobór a bezpieczniki nic mi nie pokazały spadku przy wyciąganiu . Pikło mi to że kiedyś żona przekręciła wkładkę w zamu i rozłaczyłem cały zamek i po 10 s usypia się moduł i pobór teraz 0.01 👍
Nie rozumie czemu nie zostawiles miernika przy akumulatorze i nie zaczoles wyciagac bezpiecznikow obserwujac pomiar miernika
Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.
Dobry film. Łapka w górę!
2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek.
Zamknąć i poczekać aż się uśpi.
Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu.
Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski).
Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem.
Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.
Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can
Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍
Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.
Mam pytanie bo radio dotykowe vordon 2 din mam i bierze mi akumulator jak jest wyłączone jak to naprawić można w Saabie 95
miernik wpiety szeregowo wskazuje 0,14 v bezpieczniki po kolei wyjmowane i wkładane nie dały rezultatu dalej 0 14-015 co robić by wykryć gdzie jest problem
Wywala mi bezpiecznik od prawego i tylnego postojowego. Jak mam namierzyć miejsce gdzie mam zwarcie?