Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę



— Kreatywny Vlog—————- https://www.youtube.com/c/KreatywnyVlog
— Jeśli Chcesz Wesprzeć Kanał — https://patronite.pl/Kreator

— FORUM ———————— http://www.Kreator.click
— SKLEP Z KOSZULKAMI ———- https://kreator.teetres.com/
— FaceBook ———————-https://www.facebook.com/Kreatorek
— Grupa Wsparcia Kreatowisko — https://www.facebook.com/groups/kreatowisko
— Grupa Wsparcia Ogniwa & BMS — https://www.facebook.com/groups/Lajonki/
— Grupa Foto – Wideo ———– https://www.facebook.com/groups/Foto.Kreatorki/
— Instagram ——————– https://www.instagram.com/kreator_youtube/

Jak coś nie wejdzie na maila to wejdzie tutaj 🙂

Kamil
Ul. Dworcowa 4
Skrytka Pocztowa 46
59-220 Legnica

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

29 thoughts on “Coś Rozładowuje Akumulator W Aucie ? – Jak Sprawdzić I Jak Namierzyć Sprawcę

  1. Witam, coś kradnie mi prąd i nowy aku się rozwala.
    Każdy bezpiecznik wyciągałem i miernikiem sprawdzalem.

    Jest duży pobór z bezpiecznika 14 i 42 i maly z 38

    14- oświetlenie wnętrza, centralne blokowanie dzwi – pobór 0,38

    42- Radioodbiornik, a tu od 0,99 i spada, po dlugim czasie utrzymuje się na 0,20

    38 – oświetlenie bagażnika, centralne blokowanie dzwi, blokowanie pokrywy wlewu paliwa jest 0,01 wacha się do 0,02

    Mial ktoś takie akcje, gdzie szukać przyczyny kąkretnie?

  2. Żeby sprawdzić czy nie świeci nam lampka w bagażniku po zamknięciu wystarczy złożyć siedzenie od środka i będzie widać, do sprawdzania bezpieczników można zrobić sobie prosty przyrząd- kable od miernika i bezpiecznik z przerwą w środku.

  3. 2:25 no nie do końca. Ważne jest by auto zamknąć na klucz jeśli ma centralkę. Zabroić. Ponieważ otwarte auto czuwa. Nie każde aczkolwiek większość wyposażonych w centralny zamek.
    Zamknąć i poczekać aż się uśpi.
    Tu jest uwaga : wyciągając bezpiecznik od centralnego zamka – pobór spadnie ponieważ auto przestanie czuwać. To nie jest rozwiązaniem problemu.
    Można sobie dorobić kabelek z żabką. Wtedy żabką łapiemy kleme, sonda drugiego kabelka dotykamy słupka i podnosimy kleme nad słupek – da nam to podłączenie szeregowe bez przerwania obwodu,czyli nic się nie pokasuje w aucie. Często w vagach czujnik zamknięcia maski jest w samym mechanizmie maski. Trzeba poprostu wcisnąć zamek np. śrubokrętem aby zasymulować zatrzaśnięcie się maski (nie zapomnimy później z kabiny pociągać dźwigni otwarcia zamka maski).
    Co prawda była mowa o zamknięciu auta na klucz. Ale pomiar powinien być jednostajny. Co to znacz? Albo tak jak pisałem, żabka i podnoszenie klemy nad słupek jednocześnie z sonda na słupku. Lub dwie sondy jedna na słupek druga na kleme ale przypięte czymś na stałe. Bo takie przykładanie i zabieranie otwiera i zamyka obwód. Auto się od nowa wzbudza za każdym razem.
    Dopuszcza się do 60mA czyli 0,06A.

  4. Zamknięty pojazd zawsze musi być jak chcemy sprawdzić czy nam nie ucieka prąd, gdyż jak bedzie otwarty to bedzie wzbudzana przez gateway magistrale danych, np can

  5. Nie polecam tej metody. Ktoś bez wprawy łatwo zrobi zwarcie itd. po za tym ta metoda jest trudna i łatwo źle dotknąć itd. Zdecydowanie bardziej polecam podłączyć amperomierz miedzy masę a kleme minus i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jeśli prąd spadnie to mamy namierzonego złodzieja 👍

  6. Nie wygodniej amperomierz na akumulator – jeżeli jest upływ to wyciągać po kolei bezpieczniki aż upływ zniknie? Sondy pomiarowe w każde gniazdo to chyba utrapienie i możliwość pomyłki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!