Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Diagnostyka Komputerowa cz.1 Zaczynamy



Rozpoczynamy cykl filmów o diagnostyce komputerowej. Dla średnio-początkujących. UWAGA – Nie będzie żadnych testów interfejsów, instrukcji jak zainstalować kabelek itd Tego jest pełno w sieci. My od razu na głęboką wodę – będzie o tym co, jak, kiedy i dlaczego sprawdzamy. Ale najpierw wstęp – czyli co jest ważne w silniku na podstawie F5R700. Benzyniaki nieidEalni też skorzystają. Zapraszam 😉

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

22 thoughts on “Diagnostyka Komputerowa cz.1 Zaczynamy

  1. Majster mam takie pytanie. Moja skrzynia JR5010 niestety powoli umiera i będę na dniach zamawiał druga od firmy która je kompleksowo regeneruje. Serwisant zaproponowal mi możliwość zmiany przełożeń aby byla dłuższa, ale nie jest pewny co na to tempomat ktory no jest mi bardzo potrzebny. Nie ukrywam ze dla 1.8 przydalo bo sie ciut obniżyć obroty nawet kosztem mocy. Co o tym myślisz będzie to działać wszystko?

  2. Super masz te filmy ! Ja tylko dodam od siebie że miałem kiedyś błąd P0141 (grzałka w dugiej sondzie) . Oczywiście nie wymieniłem od raz sondy tylko sprawdziłem czy dochodzi do niej napięcie i zmierzyłem opór grzałki w sondzie , niestety potwierdziało się że grzałka padnięta . Zrobiłem taki bajerek że do obwódu grzałki podłączyłem zwykłą żaróweczkę 12V . Jezdziłem tak i błędu grzałki nie było , wyskoczył natomiast inny co około 300km że padnięty katalizator. Wymieniłem jednak sonde i wszystko już jest OK . Pozdrawiam . Poniżej fotka sondy z żarówką 🙂

    https://1.bp.blogspot.com/-OG_yQc69Pak/XWwCIMmI-DI/AAAAAAAAC14/SF3n9B2aCkgmwehmaf-_YQU_36lp4JdnwCLcBGAs/s1600/zarowka2.jpg

  3. 5:33 u mnie (laguna 2 2.0 ide) brakuje tego czujnika, samochód kupiłem niedawno, do tej pory chodził normalnie. Pare dni temu wjeżdżając na parking nagle stracił moc, wkręcał się do 2000 rpm i trząsł się (na blacie błąd wtrysków i esp). Przeczyściłem czujnik położenia wału (nie wyskakują błędy), ale silnik nie chce odpalić, a jak już to chodzi na zaniżonych obrotach, dodanie gazu skutkuje zgaszeniem silnika 😢

  4. Super materiał! 🙂

    @Remont idEalny Zainteresował mnie wątek gdy mówisz o elektrozaworze pochłaniania par paliwa. Zauważyłem ostatnio, że gdy podczas wizyty na stacji benzynowej otwieram wlew paliwa słyszalny jest "syk" tak jakbym otwierał butelkę z gazowanym napojem… Internet w tej kwestii jest podzielony… Mógłbyś naświetlić jak to powinno wyglądać w rzeczywistości?

    Dodam jeszcze, że tankuję zazwyczaj gdy ilość paliwa zbliża się do rezerwy i zalewam do pełna. Nie wiem czy ma to wpływ, ale temperatury otoczenia są minusowe (niestety nie miałem okazji tankować w lepszych warunkach). Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!