Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
25 thoughts on “DYNAMICZNA czy STATYCZNA – WYMIANA OLEJU 🧰 KTÓRĄ WYBRAĆ?”
Oj tam oj tam. Co tu sie zastanawiać nad zakupem. Dynamiczna wymiana oleju robi najlepsze parametry techniczne dla skrzyni. Kupuj Pan ten zestaw a dobry klient to doceni. Tylko skąd tu wziać dobrego klienta 😉
Ja u siebie w skrzyni automatycznej ZF wymieniam statycznie, spuszczam olej tyle ile zejdzie, następnie zalewam świeży olej w miejsce tego co ściekło i jazda aby się wymieszało. Następnie znowu spuszczam tyle ile się da i ściągam pokrywę, czyszczę wszystko, wymieniam filtr i zalewam znowu te około 6l oleju które zeszło. W moim odczuciu nie szkodzi a zawsze to świeższy olej, robię na oryginale ZF.
Totalny bezsens wyniany oleju dynamicznej w tej skrzyni biegów . To nie hydrokinetyczna 😮😮😮 po dobrym spuszeniu oleju i demontażu przewodów oraz obudowy filtra zostanie może 300-400 ml oleju . To tez dużo więcej sensu ma wymiana oleju zrobienie 500 km i znów zmiana oleju. Bo na podnośniku na pracującemu silniku na biegu jałowym niestety zawory i mechatronika nie działa jak podczas jazdy , a tam najwięcej brudu . Jedynym sosnowym jest wyjęcie . A wymianą filtra powinna być przed i po a klient tego nie wytrzyma .
Kolego robisz s i rs -y i mówisz ze się nie wymienia oleju w napędach ?? Nie wierze 😢 co słyszę . Spuść oleju w tylnym moście w rs6 po 60 tys i zobacz jak wyglada .
A nie powielaj głupoty panującej w ASO ze się nie zmienia oleju w ZF . Wejdź na stronę Zf i przeczytaj zf jak najbardziej zaleca wyniana miedzy 80 a 120 tys i 8lat . Lub częściej jeśli pracuje w ciężkich warunkach No miasto .
Taki fajny kanał wiele ciekawych info ale zredagują swoją wiedze o olejach . To samo silnikowych . Jak jedziesz Audi zalej orginał z ASO porównaj jak się grzeją silnik i olej i jak trzyma temperaturę i ciśnienie Będziesz zaskoczony . Podobie jest z Olejm oryginalnym ZF i do Stronik . Ja z biegiem lat i doświadczeniem zmieniłem podejście do tego . Pozdrawiam Grzegorz
Czy lepiej łac olej ori zf?do tej pory lałem właśnie taki gdyż warsztat który mi wymieniał olej na innym nie chciał robic.czy zmiana na inny olej np liqui Molly będzie jak najbardziej ok?
Z punktu widzenia słuchacza czy widza , ma to duży sen, tak samo jak płukanie silnika ma sens , czy wymiana oleju w silniku co 3000 k zaszkodzi silnikowi, ? Co jest lepsze dla silnika wymiana oleju co 3k czy co 15k , tak samo uważam z olejem w skrzyni , nie zaszkodzi a transmisja będzie zadowolona tak samo jak silnik
Słyszałem że w skrzyni AL4 nie zaleca się dynamicznej wymiany oleju a drugie pytanie co ile km wymieniać ów olej w AL 4 ,gdzieś słyszałem że statycznie co 30 tyś km.
moje wnioski są takie: ten co sprzedaje części zamienne do skrzyń będzie zabraniał wymiany oleju, a ten co produkuje olej będzie namawiał do wymiany z wykorzystaniem jak największej ilości oleju 😀
Kiedyś byłem na szkoleniu ze skrzyń ZF i tam pan technik z firmy ZF kategorycznie stwierdził że wymiana dynamicznajest we wszystkich ich skrzyniach niezalecana tak twierdzi producent
Bardzo ciekawa tematyka filmu, dużo ważnych merytorycznych informacji. Mnie się takie pytanie nasuwa (czysto teoretyczne być może). Co jeśli jazda próbna i diagnostyka komputerowa nie wykazują żadnych usterek skrzyni, a po przeprowadzeniu procesu dynamicznej wymiany oleju odczuwalnie skrzynia działa gorzej niż przed zabiegiem? Kto i na czyj koszt diagnozuje wtedy taki problem?? Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Chciałbym widzieć taką wymianę w skrzyni 0CK 😉😉
Świetny materiał.
U mnie Audi 2.0 TSI S tronic 7 biegów, mokre sprzęgło.
Jeździ krótkie odcinki.
Auto ma 18.000 km
Wymieniać statycznie czy dynamicznie?
Przy 60.000 km czy szybciej?
Żeby ASO Audi nie doczepiło się
Ja uważam że po zakupie używanego auta dynamika, później co 30tys km wymieniasz statycznie i myśle że było by ok.
Oj tam oj tam. Co tu sie zastanawiać nad zakupem. Dynamiczna wymiana oleju robi najlepsze parametry techniczne dla skrzyni. Kupuj Pan ten zestaw a dobry klient to doceni. Tylko skąd tu wziać dobrego klienta 😉
Wymieniłem w dyfrze profilaktycznie to zaczal się je*ac 😂
Ja u siebie w skrzyni automatycznej ZF wymieniam statycznie, spuszczam olej tyle ile zejdzie, następnie zalewam świeży olej w miejsce tego co ściekło i jazda aby się wymieszało. Następnie znowu spuszczam tyle ile się da i ściągam pokrywę, czyszczę wszystko, wymieniam filtr i zalewam znowu te około 6l oleju które zeszło. W moim odczuciu nie szkodzi a zawsze to świeższy olej, robię na oryginale ZF.
Na hibrydach ecvt też można wymienić ?
ZF nie zaleca dynamicznej wymiany bodajże od niedawna
Łoo kurde Lewandowski jest mechanikiem 😂😂
Wszystko super a najważniejsze ILE ?’!?!?
Ktoś kiedyś mówił że przy dynamicznej wymianie mogą uszkodzić się mikrozaworki sterujące pracą skrzyni….?
Totalny bezsens wyniany oleju dynamicznej w tej skrzyni biegów . To nie hydrokinetyczna 😮😮😮 po dobrym spuszeniu oleju i demontażu przewodów oraz obudowy filtra zostanie może 300-400 ml oleju . To tez dużo więcej sensu ma wymiana oleju zrobienie 500 km i znów zmiana oleju. Bo na podnośniku na pracującemu silniku na biegu jałowym niestety zawory i mechatronika nie działa jak podczas jazdy , a tam najwięcej brudu . Jedynym sosnowym jest wyjęcie . A wymianą filtra powinna być przed i po a klient tego nie wytrzyma .
Kolego robisz s i rs -y i mówisz ze się nie wymienia oleju w napędach ??
Nie wierze 😢 co słyszę . Spuść oleju w tylnym moście w rs6 po 60 tys i zobacz jak wyglada .
A nie powielaj głupoty panującej w ASO ze się nie zmienia oleju w ZF . Wejdź na stronę Zf i przeczytaj zf jak najbardziej zaleca wyniana miedzy 80 a 120 tys i 8lat . Lub częściej jeśli pracuje w ciężkich warunkach No miasto .
Taki fajny kanał wiele ciekawych info ale zredagują swoją wiedze o olejach . To samo silnikowych . Jak jedziesz Audi zalej orginał z ASO porównaj jak się grzeją silnik i olej i jak trzyma temperaturę i ciśnienie Będziesz zaskoczony . Podobie jest z Olejm oryginalnym ZF i do Stronik . Ja z biegiem lat i doświadczeniem zmieniłem podejście do tego . Pozdrawiam Grzegorz
Cena jakaw E60 zf6hp😊
Czy lepiej łac olej ori zf?do tej pory lałem właśnie taki gdyż warsztat który mi wymieniał olej na innym nie chciał robic.czy zmiana na inny olej np liqui Molly będzie jak najbardziej ok?
Z punktu widzenia słuchacza czy widza , ma to duży sen, tak samo jak płukanie silnika ma sens , czy wymiana oleju w silniku co 3000 k zaszkodzi silnikowi, ? Co jest lepsze dla silnika wymiana oleju co 3k czy co 15k , tak samo uważam z olejem w skrzyni , nie zaszkodzi a transmisja będzie zadowolona tak samo jak silnik
Słyszałem że w skrzyni AL4 nie zaleca się dynamicznej wymiany oleju a drugie pytanie co ile km wymieniać ów olej w AL 4 ,gdzieś słyszałem że statycznie co 30 tyś km.
Większość skrzyni pada przez to że jest za mało oleju 🙂
To też jest również część mechaniczna……..
moje wnioski są takie: ten co sprzedaje części zamienne do skrzyń będzie zabraniał wymiany oleju, a ten co produkuje olej będzie namawiał do wymiany z wykorzystaniem jak największej ilości oleju 😀
W automacie to jest tylko dobry AK 47 !!!!! Reszta to SYF !!!
A czy nie trzeba przeprowadzać adaptacji skrzyni po wymianie oleju, niezależnie od metody wymiany?
Zapomniales o adaptacji po wymienie oleju
A maszyny wcale nie trzeba do tego ja robie w swojej na ziemi w garazu tylko olej rozgrzac i wyrownac poziom nie trzeba jezdzic tylko zmieniac biegi
Kiedyś byłem na szkoleniu ze skrzyń ZF i tam pan technik z firmy ZF kategorycznie stwierdził że wymiana dynamicznajest we wszystkich ich skrzyniach niezalecana tak twierdzi producent
Bardzo ciekawa tematyka filmu, dużo ważnych merytorycznych informacji. Mnie się takie pytanie nasuwa (czysto teoretyczne być może). Co jeśli jazda próbna i diagnostyka komputerowa nie wykazują żadnych usterek skrzyni, a po przeprowadzeniu procesu dynamicznej wymiany oleju odczuwalnie skrzynia działa gorzej niż przed zabiegiem? Kto i na czyj koszt diagnozuje wtedy taki problem?? Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego