Pacjent to Seat Leon z 2011 roku z silnikiem 2.0 TFSi o kodowej nazwie CCZB i bazowej mocy katalogowej 200KM. Przyjechał z problemem wypadania zapłonu oraz nadmierną konsumpcją oleju. W tym odcinku przedstawiamy montaż wyremontowanego i usprawnionego silnika przez naszego mistrza od silników TSI / TFSI – Michała z Szczepan Vag Auto z miejscowości Wysocko Małe.
U nas w warsztacie dokonujemy pierwszego uruchomienia nowego silnika oraz calej procedury docierania, sprawdzania i dopieszczania.
Pozdrawiamy i zapraszamy na film zespół
Coobcio Garage oraz Szczepan Vag Auto
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
42 thoughts on “SEAT Leon 2.0 TFSI – Miała być drobnostka a wyszedł remont silnika za ponad 20 tys.zł – cz2. Odbiór”
Kuba ile mocy zniosą w 2.0 TFSI seryjne korby 23mm ?
Chyba ktoś na głowę upadł żeby do auta wartego z 30-40 tys. zł robić remont silnika za 20 tys. xD Przecież za tyle to można by pewnie kupić nowy silnik z fabryki albo za ułamek tej kwoty kupić silnik używany i to nawet włączając koszty gdyby po zamontowaniu okazało się że jest w słabej kondycji i trzeba odesłać i zamówić inny. No serio, jaki to ma sens skoro to zwykły Seat?
te wiadomości na koniec takie dziwne, jakbyś chciał powiedzieć że te wszystkie opinie na twój temat w internecie są nie prawdziwe, wiadomo że jak się wypierdala tyle kasy to musi być dobrze, bo gdyby było źle to by was po sądach targał
Z remontu to praktycznie wymiana z budową się zrobiła. Fajna konkretna robota. Czy poprzednie naprawy wykonywał warsztat reklamujący się na ramkach od tablicy rejestracyjnej?
Niezły syf VAG odjebał z tym EA888. U mnie w EA113 370kkm i tylko nowe panewki wleciały przez przytkany smok. Coobcio wykonujesz konwersję pompy oleju w EA113?
Witam.Mam prośbę czy jest możliwość podania mi kontaktu do kolegi który robi silniki Tfsi.Mam po prostu problem z ciśnieniem oleju w tym silniku i potrzebuje rady.Zaznaczam że silnik został zrobiony od podstaw wszystko nowe ,a ciśnienie za niskie.Z góry dziękuję.Pozdrawiam całą ekipę.
Kiedyś chyba bardziej niezawodne silniki robili. W starej RAV 4 2.0 VVT-i (2003r, 300k przebiegu) w silniku wymieniłem tylko łańcuch rozrządu i regulacje luzów zaworowych. Teraz zmieniłem na Golfa R 2018 i po przebiegu 51k wywala mi błąd P2681 "Engine Coolant Bypass Valve 'A' Control Circuit/Open". Ktoś się orientuje czy trzeba wymieniać całą pompę wody z termostatem? Z plusów to oleju nie bierze, ale że po takim małym przebiegu termostat wysiadł to słabo.
Czy jak auto miało remont silniki i było wsadzone np 25 tysięcy praktyczne cały silnik jest nowy to czy auto traci na wartości bo było w nim dubane czy cena się zwiększa jakbym chciał auto sprzedać ?
Kolega ma trzecią generację 2.0 tfsi z 2016 roku w audi a4 b9 najechanę 211 tys kilometrów bez żadnych problemów. Jaki sens kupywania tych starych silników tfsi
Kuba ile mocy zniosą w 2.0 TFSI seryjne korby 23mm ?
5:19 kurła szukalem wszedzie telefonu gdzie dzwoni haha
Chyba ktoś na głowę upadł żeby do auta wartego z 30-40 tys. zł robić remont silnika za 20 tys. xD Przecież za tyle to można by pewnie kupić nowy silnik z fabryki albo za ułamek tej kwoty kupić silnik używany i to nawet włączając koszty gdyby po zamontowaniu okazało się że jest w słabej kondycji i trzeba odesłać i zamówić inny. No serio, jaki to ma sens skoro to zwykły Seat?
Coraz lepsze materiały Kuba, konkretną dawka praktycznej wiedzy 🙂
Mi w 2.0t fsi po wymianie rozrzadu i lancucha itp wywala błąd
Wydawało mi się albo ten leoś na początku odcinka miał ramki rejestracji z M4K ?
Co tu dodać Chyba milczenie będzie najlepszy sposób Sam nie wiem czy Seat jest wart tego
noo bardzo dobraaa robota 😁
Praca tych silników to masakra
15:29 ale widac dużo opiłkow w oleju sie zebralo 😮
te wiadomości na koniec takie dziwne, jakbyś chciał powiedzieć że te wszystkie opinie na twój temat w internecie są nie prawdziwe, wiadomo że jak się wypierdala tyle kasy to musi być dobrze, bo gdyby było źle to by was po sądach targał
Z remontu to praktycznie wymiana z budową się zrobiła. Fajna konkretna robota. Czy poprzednie naprawy wykonywał warsztat reklamujący się na ramkach od tablicy rejestracyjnej?
Niezły syf VAG odjebał z tym EA888. U mnie w EA113 370kkm i tylko nowe panewki wleciały przez przytkany smok.
Coobcio wykonujesz konwersję pompy oleju w EA113?
Witam.Mam prośbę czy jest możliwość podania mi kontaktu do kolegi który robi silniki Tfsi.Mam po prostu problem z ciśnieniem oleju w tym silniku i potrzebuje rady.Zaznaczam że silnik został zrobiony od podstaw wszystko nowe ,a ciśnienie za niskie.Z góry dziękuję.Pozdrawiam całą ekipę.
w s3 przy zakładaniu wału trzeba go centrować jakims przyrządem czy ten trzpien centrujący wystarczy? ktoś sie orientuje?
Kiedyś chyba bardziej niezawodne silniki robili. W starej RAV 4 2.0 VVT-i (2003r, 300k przebiegu) w silniku wymieniłem tylko łańcuch rozrządu i regulacje luzów zaworowych. Teraz zmieniłem na Golfa R 2018 i po przebiegu 51k wywala mi błąd P2681 "Engine Coolant Bypass Valve 'A' Control Circuit/Open". Ktoś się orientuje czy trzeba wymieniać całą pompę wody z termostatem? Z plusów to oleju nie bierze, ale że po takim małym przebiegu termostat wysiadł to słabo.
Siema Kubuś
7:55 masakra, jak to rzegocze. Panowie, coś tam jest nie tak
To lepiej kupić drugie auto niż robić ten silnik
Jak zawsze sztosik odcinek
Gdzie się podział film z audi co miało nieudany remont za 20k, które zawitało do Coobcia z niedokręconymi półosiami??
Kuba jest u Ciebie płatność paypo? 😉
Ja bym prosił o odcinek z golfem siostrzeńca ❤
Jak sieczkarnia te silniki chodza
U coobcia jest też naprawa premium a co dostajesz ? nagrania z naprawy więc warto 😁
Filmik ultra turbo w huj 😁
5:28 Kto myślał że mu telefon dzwoni? XD
Świetna robota teraz benzyna ma dzwięk jak diesel 😀
Czy jak auto miało remont silniki i było wsadzone np 25 tysięcy praktyczne cały silnik jest nowy to czy auto traci na wartości bo było w nim dubane czy cena się zwiększa jakbym chciał auto sprzedać ?
Jesteś wielkim specjalistą ale nie psuj filmów przez przekleństwa
Używasz słów których znaczeń nie znasz…
Zajebiscie mega turbo w chuj 💪👍
Kolega ma trzecią generację 2.0 tfsi z 2016 roku w audi a4 b9 najechanę 211 tys kilometrów bez żadnych problemów. Jaki sens kupywania tych starych silników tfsi
Super robota!
Ogarnij kogoś z czyszczeniem suchym lodem. Będzie piknie
Super
Taki ładny olej do passata bym zalał
Dobra robots panie .poprawiac fabryke teraz to polata w h….j
Kurde 1.6 TDCi w moim fordzie fokusie chodził ładniej niż ten klekot ,masakra 😁
Wszędzie te 2.0 TFSI i remonty za grube tysiące złotych. Zastanawiam się czy wynika to wadliwości tego silnika, czy po prostu liczebności na rynku?
Kuba czemu nie 0W40? Sam zastanawiam się nad zmianą na 0W40 Ravenola.🤔
5:15 kurwa zawal xD
Kup sobie volkswagena nie będzie jeździł do mechanika mówili, kup se kup mówili