Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

SEAT Leon 2.0 TFSI – Miała być drobnostka a wyszedł remont silnika za ponad 20 tys.zł – cz2. Odbiór



Pacjent to Seat Leon z 2011 roku z silnikiem 2.0 TFSi o kodowej nazwie CCZB i bazowej mocy katalogowej 200KM. Przyjechał z problemem wypadania zapłonu oraz nadmierną konsumpcją oleju. W tym odcinku przedstawiamy montaż wyremontowanego i usprawnionego silnika przez naszego mistrza od silników TSI / TFSI – Michała z Szczepan Vag Auto z miejscowości Wysocko Małe.
U nas w warsztacie dokonujemy pierwszego uruchomienia nowego silnika oraz calej procedury docierania, sprawdzania i dopieszczania.

Pozdrawiamy i zapraszamy na film zespół
Coobcio Garage oraz Szczepan Vag Auto

Kubcioooo@o2.pl
www.coobcio.pl
https://www.instagram.com/__coobcio__/
https://www.facebook.com/coobcio

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

42 thoughts on “SEAT Leon 2.0 TFSI – Miała być drobnostka a wyszedł remont silnika za ponad 20 tys.zł – cz2. Odbiór

  1. Chyba ktoś na głowę upadł żeby do auta wartego z 30-40 tys. zł robić remont silnika za 20 tys. xD Przecież za tyle to można by pewnie kupić nowy silnik z fabryki albo za ułamek tej kwoty kupić silnik używany i to nawet włączając koszty gdyby po zamontowaniu okazało się że jest w słabej kondycji i trzeba odesłać i zamówić inny. No serio, jaki to ma sens skoro to zwykły Seat?

  2. te wiadomości na koniec takie dziwne, jakbyś chciał powiedzieć że te wszystkie opinie na twój temat w internecie są nie prawdziwe, wiadomo że jak się wypierdala tyle kasy to musi być dobrze, bo gdyby było źle to by was po sądach targał

  3. Z remontu to praktycznie wymiana z budową się zrobiła. Fajna konkretna robota. Czy poprzednie naprawy wykonywał warsztat reklamujący się na ramkach od tablicy rejestracyjnej?

  4. Niezły syf VAG odjebał z tym EA888. U mnie w EA113 370kkm i tylko nowe panewki wleciały przez przytkany smok.
    Coobcio wykonujesz konwersję pompy oleju w EA113?

  5. Witam.Mam prośbę czy jest możliwość podania mi kontaktu do kolegi który robi silniki Tfsi.Mam po prostu problem z ciśnieniem oleju w tym silniku i potrzebuje rady.Zaznaczam że silnik został zrobiony od podstaw wszystko nowe ,a ciśnienie za niskie.Z góry dziękuję.Pozdrawiam całą ekipę.

  6. Kiedyś chyba bardziej niezawodne silniki robili. W starej RAV 4 2.0 VVT-i (2003r, 300k przebiegu) w silniku wymieniłem tylko łańcuch rozrządu i regulacje luzów zaworowych. Teraz zmieniłem na Golfa R 2018 i po przebiegu 51k wywala mi błąd P2681 "Engine Coolant Bypass Valve 'A' Control Circuit/Open". Ktoś się orientuje czy trzeba wymieniać całą pompę wody z termostatem? Z plusów to oleju nie bierze, ale że po takim małym przebiegu termostat wysiadł to słabo.

  7. Czy jak auto miało remont silniki i było wsadzone np 25 tysięcy praktyczne cały silnik jest nowy to czy auto traci na wartości bo było w nim dubane czy cena się zwiększa jakbym chciał auto sprzedać ?

  8. Kolega ma trzecią generację 2.0 tfsi z 2016 roku w audi a4 b9 najechanę 211 tys kilometrów bez żadnych problemów. Jaki sens kupywania tych starych silników tfsi

Dodaj komentarz

Zadzwoń!