Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Fiat 125p renowacja – Część 2, wyjęcie silnika



Projekt renowacji Fiata 125p. Fiat pochodzi z 1971r.
Część 2, czyli wyjmowanie silnika. Po odkręceniu wszystkiego co trzymało silnik pod maską postanowiliśmy przypiąć go do drabiny. Po ponad 30 minutach silnik udało się wyjąć 😀
@EDIT: Pas przedni, na którym opieraliśmy silnik był już pognieciony przed jego wyjmowaniem – prawdopodobnie ktoś już silnik wyjmował. Wkładając silnik użyjemy specjalny podnośnika 🙂

Uwaga: Nie jesteśmy wyszkolonymi mechanikami. Uwielbiamy zajmować się rzeczami związanymi z motoryzacją oraz pokazywać co robimy. Nie gwarantujemy jednak, że to co pokazujemy zadziała na Twoim samochodzie, lub że nie wyrządzi to żadnej krzywdy Tobie lub komuś innemu. Pamiętaj, bezpieczeństwo własne oraz innych na pierwszym miejscu.

Fiat 125p (1971 yr.) renovation project
Part 2: Taking out the engine. After unscrewing everything which kept the engine under the hood we decided to attach it to a ladder. Took us little over 30 minutes to take it out 😀

Warning: We’re not trained mechanics. We love doing what we do and showing it to the world. However, we don’t guarantee that what you’re seeing will work on your vehicle nor that it won’t cause any harm to you or others. Remember, safety first.

Muzyka/Music:
„The Lift” Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

3 thoughts on “Fiat 125p renowacja – Część 2, wyjęcie silnika

  1. Panowie, trochę zasad fizyki mogłoby się Wam przydać podczas wyjmowania silnika. Wystarczyło zrobić dźwignię montując jeden koniec rury gdzieś wyżej np. na tej drabince a drugim końcem rury podnosić. Nie namęczylibyście się tak. Przy takim wyciąganiu silnika jaki wy zaprezentowaliście, mógł on Wam spaść na nogi. Nie mówiąc już o uszkodzeniu samego silnika podczas zsunięcia się.

    Fajnie że wolicie spędzić czas w warsztacie niż chodzić po mieście bez celu. Jednak nie mając sprzętu do pewnych zadań trzeba coś kilka razy przemyśleć, czy nie byłoby lepiej i bezpieczniej dla siebie i sprzętu zrobić to inaczej ??? Tym razem nic się nie stało ale kiedyś może, miejcie to na uwadze. Co do samego projektu trzymam kciuki, życzę wam powodzenia i czekam na rezultaty 😉

  2. Podobnie wyciągałem silnik z Manty 🙂 drabina dobrze się sprawdziła. A pro po nie wygodniej by było na zewnątrz garażu tak wyjmować silnik ?wystarczy potem wepchnąć auto 🙂 I przynajmniej na prostych plecach a nie potem bóle w krzyżu 😛 hehe Tak te drzwi wam przeszkadzały nad głowami 😛 …… pozdrawiam i powodzenia 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!