Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Ile kosztuje remont generalny motocykla – przykład Suzuki DR 750 Big



Po kolei wyjaśniam pełny zakres prac w moim Suzuki, koszty części i robocizny. Remont Generalny klasycznego ADV.

➡Wspieraj Alien ADVlog na PATRONITE: https://patronite.pl/AlienADVlog

Koszty całego remontu:

➡Części:
Tłok 1320 zł
Pierścienie 450zł
Sworzeń 100zł
Komplet uszczelek 500zł
Szczęki Hamulcowe EBC 130zł
Osłony lag 90zł
Łańcuch rozrządu 250zł
Filtr powietrza 90zł
Filtr oleju 30zł
Olej Motul 300V2 10W50 180zł
Łożyska kół 180zł
Świece zapłonowe DENSO 50zł
Obejma tłumika 20zł

➡Usługi zewnętrzne:
Regeneracja głowicy 260zł
Honowanie cylindra 120zł
Przezwojenie statora 330zł

➡Robocizna:
TOP END wraz z regulacją naciągu łańcucha balansowego i wymianami 1200zł
Wymiana łożysk kół i szczęk 200zł
Montaż manetek podgrzewanych 120zł
Montaż osłon lag i wymiana oleju 200zł
Serwis po docieraniu 400zł

Całość 6320zł

➡SUBSKRYBUJ KANAŁ aby nie przegapić kolejnych filmów! https://bit.ly/2IHnXLH

➡Kup koszulkę, wesprzyj kanał! ➡https://alienadvlog.cupsell.pl​​

Media Społecznościowe:
➡Facebook: https://www.facebook.com/AlienADVlog/
➡Insta: https://www.instagram.com/michal_alien/

#motovlog #motocykle #adv

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

28 thoughts on “Ile kosztuje remont generalny motocykla – przykład Suzuki DR 750 Big

  1. 30 lat … piękny wiek. Niektóre rzeczy są ponadczasowe i do nich nie odnosi się dylemat „czy warto” i „za ile”. Na tym polega piękno motocyklizmu … jak każda niematerialna rzecz ograniczona jest jedynie subiektywnym poczuciem przyzwoitości i obiektywnym spojrzeniem małżonki-partnerki typu „ty chyba oszalałeś” 😉

  2. Fajnie, że zrobiłeś te rzeczy a jak wyglądał tylni bęben? Nie wymagał przetaczania? Zainwestowałeś w "górę" silnika a jak wał, skrzynia? Sprzęgło przy tych robotach to bardziej eksploatacyjnja sprawa. Pytam z ciekawości bo nie wspomniałeś o tych rzeczach. "Remont" w tym wypadku to chyba dużo powiedziane, ale napewno podratowałeś gada. ;).

  3. WRESZCIE! Wreszcie ktos powiedzial wprost o prawdziwych kosztach. Czy to duzo czy malo? To zalezy od tego ile sie zarabia i jakie sie ma koszty. Jak ktos mieszka z rodzicami, jego koszty to paliwo, piwko z kumplami i dojazd do pracy a zarabia 3,5 na miesiac to nie duzo. Jak ktos zarabia 12k na mc ale ma na utrzymaniu rodzine, dom inne sprzety, rate krechy to moze byc duzo. A teraz trzecia strona, czy to w ogole duzo? Czy motocykl ma w ogole sens? Etc. Wg mnie naprawienie starego moto ktore daje radoche, jest pewne ze odpali i jezdzi etc za 6-7 tysi, gdzie za nowy adv trzeba wywalic 50-100k, przeglady w serwisie zeby nie stracic gwarancji, same czesci ktore sa na bank duzo drozsze niz do staruszka (choc lepiej dostepne)… chyba lepiej zadbac o poczciwca i sobie smigac dla siebie. 😉
    Chyba, ze ma sie kase na nówete, wykorzysta jej potencjal i wartosc to jak najbardziej. Kazdy musi to rozwazyc w duchu przed soba.
    Wg mnie super odcinek bez pitoleni kocopolow, gadania „cena priv” etc.
    Wielki szacun!

  4. Gratki za Bartoszewskiego! Na drugie danie proponuję część wiersza Edwarda Stachury:

    (…)Jechać by można do miast
    Lub w las
    Na błoń.

    Na koń
    I goń
    Nieboskłon.

    Ale czy warto?
    Może nie warto?
    Ech, chyba warto…
    Tak, tak – warto.
    Bardzo to warto.
    O, tak – to warto.
    Jeszcze jak warto!"

  5. Bartoszewski nie był żadnym profesorem! Doczytaj sobie! Dopisali mu tytuł ubeccy dygnitarze! Miałem zasubskrybować kanał,a tu nagle lipa.Gosc jest fanem antypolska hazaracbartoszewskiego

  6. Wielkie brawa dla Ciebie za reanimacje! Tu widać miłość do tego motocykla 🙂 Pasja do motocyklizmu to nie biznes żeby się opłacał. Podejrzewam, ze wielu z nas nawet nie liczy ile pochłania to pieniędzy. Ale z pewnością można godzinami opowiadać o podróżach i przyjemności jaką jazda motocyklem sprawia ☺️ pozdrawiam 💪

  7. co to znaczy remont generalny motocykla ?? myślę że dla każdego coś innego. najgorsi są ci co myślą tylko o handlu … kupują truchło , podpicują cos tam wymienią żeby tylko jakoś jeździło i ściemniają że "tu praktycznie był remont generalny" , a kupujący jara się się że trafił w totolotka bo (robione było synchro) … błędne myślenie że "synchro "to lek na wszystkie bolączki serducha.
    Ja dajmy na to kupiłem swoją Super Tenere 750 za 4400zł (świadomie wiedząc że to truchło) z myślą kapitalnego remontu.
    dla mnie komplety remont oznaczał rozebranie motocykla do gołej ramy , kompleksowy remont zawiasów, układu hamulcowego , wszystkie łożyska, nówki gaźniki, remont góry silnika i skrzyni, sprzęgło z nowym koszem, połowa nowej instalacji elektrycznej, nówki opony, koła nowe szprychy + malowanie. nówki kolektory ,reflektory ,plastiki .kompleksowe lakierowanie motocykla itp…
    z racji trudnej dostępności już części , lub cen zaporowych naprawy wykonane na używkach , w innych przypadkach żadnych półśrodków i wszystko nowe. po zrobieniu podliczenia , wyszło mi że mój generalny remont kosztował mnie 14tyś złotych a nie policzyłem takich dodatków jak kufry, gmole itp… no i ponad 400 moich roboczogodzin poświęconych pracy który już nawet nie mogę wycenić. tak wiem że nigdy mi się to nie zwróci , ale nie oto chodzi … posiadałem GS 1200 i sprzedałem go bez żalu , a Tenera ma u mnie dożywocie .

  8. W jakim mieście Krzysiek ma warsztat ? Chętnie przywiózł bym mojego Biga 750 ostatnie wydanie już na tarczy z tylu. Na liczniku do 100tys brakuje 30km 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!