Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Jak zawstydzić konkurencję/ Konserwacja podwozia zgodna ze Sztuką.#Mitsubishi#Pajero DrimCar



Schludnie, estetycznie, dokładnie. Film przedstawia atuty naszej firmy oraz pokazuje czym jest dla nas konserwacja podwozia. Przedstawia i podkreśla zalety wykonania usługi zabezpieczenia nowego auta u nas jak i porównujemy podejście dealera odnośnie zabezpieczeń antykorozyjnych. Zapraszam na nasz kanał i przeglądnięcie innych modeli aut które wykonaliśmy. Antykorozji od zwykłej konserwacji po pełne Renowację podwozia.

Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.

Mobilna i na miejscu naprawa samochodów w Warszawie przez doświadczonych mechaników specjalizujących się w pojazdach krajowych i zagranicznych Mechanicy Naprawy główne i bieżące samochodów osobowych i dostawczych.

Warsztat samochodowy w Warszawie
Niedrogi Mobilny Warsztat Naprawczy Twojego Pojazdu w Warszawie! Warszawskie Centrum Serwisowe Motoryzacji. Kompletna naprawa, konserwacja i diagnostyka. Serwis samochodowy na lotnisko w Warszawie. Utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie to podstawa bezpiecznej i wydajnej jazdy, o czym wie każdy właściciel samochodu.

Serwis i naprawa samochodów, w tym prace elektryczne | Pomoc drogowa 24/7 Bieżący i bieżący serwis i naprawy pojazdów i samochodów dostawczych przez certyfikowanych mechaników Wysokiej jakości Naprawy Samochodowe w Warszawie oraz Usługi Transportowe Samochodów na Żądanie (mechaniczne i elektryczne) z bezpośrednim dostępem do personelu pomocniczego

Warszawska Stacja Obsługi Mobilna Najtańszy warsztat samochodowy w Warszawie! Najlepsze warsztaty mechaniki samochodowej i diagnostyki samochodowej w Warszawie. Pomoc w podróży po Warszawie. Każdy właściciel samochodu powie Ci, że utrzymywanie samochodu w dobrym stanie i regularna konserwacja to dwie najważniejsze rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Technik Elektroniki i Elektryków Samochodowych; Mechanik i Diagnosta Samochodów; Właściciel warsztatu samochodowego Serwisujemy i naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, remontujemy silniki pojazdów w Warszawie oraz instalujemy i naprawiamy elektronikę samochodową i komponenty elektryczne w naszym warszawskim warsztacie. Elektronika Samochodowa Warszawa Remonty Silników, Zamienniki Radia Samochodowe i Inne Mobilne Systemy Rozrywki Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą i wymianą części mechanicznych, elektrycznych oraz elektryki w samochodach.

Profesjonalny mechanik i elektryk obsługujący tereny komercyjne i mieszkalne Warszawy
Doskonały serwis samochodowy Warszawa. Pomoc serwisanta Prosimy o przyjęcie naszej szczerej oferty skorzystania z naszego serwisu samochodowego do samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Tylko poprzez praktykę terapia może zostać dopracowana do perfekcji; po prostu brakuje nam miejsca i czasu, aby wyszczególnić każdy możliwy wynik. własny sklep motoryzacyjny w Warszawie. Mechanicy i warsztaty samochodowe w Warszawie, a także inne serwisy samochodowe są łatwo dostępne w tym mieście. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę Jesteśmy firmą, która naprawia samochody i może pomóc w takich rzeczach, jak samochody sportowe, zwykłe samochody, samochody hybrydowe i samochody elektryczne.

Naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, naprawa silników samochodowych w Warszawie, remont silnika w Warszawie to tylko niektóre z oferowanych przez nas usług. Naprawa Radia Samochodowego, Warszawa Remont Silnika, Elektronika Mobilna Jesteśmy firmą specjalizującą się w naprawie mechanicznych i elektrycznych usterek w pojazdach.

Mechanik samochodowy / Elektryk potrzebny w Warszawie do pracy na autokary dostawcze i turystyczne
Najwyższej klasy warszawski serwis samochodowy. pomoc dla mechanika Osoby potrzebujące niezawodnego transportu swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Nie wymieniamy każdej możliwej terapii, ponieważ doświadczenie uczy nas dostosowywać naszą opiekę do każdego pacjenta indywidualnie. Twój warszawski warsztat samochodowy. Warszawski Mechanik Samochodowy, Warszawski Serwis Samochodowy, Warszawa Pomoc Drogowa dla Twojego Pojazdu. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę W warsztacie samochodowym możemy pomóc w każdej sprawie, od samochodu wyścigowego o wysokich osiągach po oszczędny pojazd hybrydowy lub elektryczny.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.

Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe

Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.

Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.

50 thoughts on “Jak zawstydzić konkurencję/ Konserwacja podwozia zgodna ze Sztuką.#Mitsubishi#Pajero DrimCar

  1. 4 tys zł za 6 dni perfekcyjnej roboty to nie dużo. Zaoszczędzone będzie więcej, bo później nie będzie tyle wymiany skorodowanych części. Już sam wlew paliwa 2tys zł do przodu 🙂 Pozdrawiam !!!

  2. Bardzo fajnie.Ale 🙂 po co oklejać wszystkie gwinty i śrubki. Kozacko wygląda ale po co. Ale naprawdę robota git 100 procent. Śrubki też rdzewieją i można je pomalować a rozkręcić zawsze można. Nie czepiam się tylko trochę się zastanawiam 😉 Pozdrawiam

  3. Czarodziejska farba? A nie widziałem żebyście matowali te wahacze,albo jakiegoś kwasiaka dawali na te już skorodowane wachacze .To ładnie wygląda ale odpanie.A może jakąś przyczepnosciówka daliście.Otuż ja wam powiem ze przyczepnosciówki są do dupy.Ale oczywiście ci co się nie znają będą zachwyceni,bo faktycznie pięknie wygląda.Ale ja lepiej robię bo używam na blachy masę natryskową,tą którą stosują na pierwszy montaż,i zabezpiecza i wycisza

  4. PORZADNE ZABEZPIECZENIE TO 3 WARSTWY.
    JESLI W PROFILACH I NA ZEWNATRZ NIE MA WOSKU TO MOZEMY SPOKOJNIE WSZYSTKO ODTLUSCIC PORZADNIE, POZOSTAWIC FABRYCZNA MASTYKE I MOZNA PRZYSTAPIC DO ROBOTY.

    1.PODKLAD EPOKSYDOWY Z UTWARDZACZEM – TRANSPOXY MASTERBOND ALUMINIUM ALBO INTERNATIONAL INTERPLUS 256 – 5 LITROW WLACZNIE Z WNETRZAMI PROFILI
    2. WARSTWA OCHRONNO/TLUMIACA Z JAKIEJS GUMY SYNTETYCZNEJ BEZ BITUMENU NAJLEPIEJ – NA TAKIEGO JEEPA SPOKOJNIE WESZLOBY POD PODWOZIE Z 3 LITRY
    3. WOSK – KOLEJNE 5 LITROW DO PROFILI I JAKO ZEWNETRZNE POKRYCIE WSZYSTKICH ELEMENTOW PODWOZIA JUZ PO SCIAGNIECIU TASM OCHRONNYCH

    KOSZT MATERIALOW TO 700 PLN, PODKLAD JEST GESTY I MOZNA NAKLADAC PEDZLEM

    BARDZO DOBRA ALTERNATYWA, ZWLASZCZA NA NOWYM AUCIE JEST, JEST UZYCIE SAMEGO WOSKU I ZASTOSOWANIE KILKU WARSTW WSZEDZIE GDZIE TYLKO SIE DA OD PROFILI PO NAWET ZAKAMARKI WNETRZA.
    JAK SIE KOMUS CHCE TO BARDZO DOBRYM ROZWIAZANIEM JEST WSTRZYKNIECEI WOSKU DO PROFILI POD USZCZELKI DRZW A MIEDZY BLACHE NA KTORA SA WSUNIETE.

    JESLI KATUJEMY OSTRO TERNOWKE PO BEZDROZACH TO ZADNA FARBA NIE DA ZABEZPIECZENIA, KAZDE OTARCIE DO GOLEJ BLACHY BEDZIE SKUTKOWALO ZAPOCZATKOWANIEM KOROZJI A O TAKIE NIE TRUDNO. PRZYPUSZCZAM ZE RACZEJ BEDZIE TRZEBA WYMIENIAC METALOWE ELEMENTY RAMY WYTARTE DO ZERA

    WYDAJE SIE ZE W TAKIM PRZAYPADKU NAJLEPSZA BYLABY PROFILAKTYKA POPRZEZ ZASTOSOWANIE WLASNIE TAKIEGO WOSKU DO PROFILI KTORY MA BARDZO DOBRZE ODPIERA WILGOC..PODOBNIE DZIALA SILIKON…..MOZE WQARTO SPROBOWAC ZMIESZAC WOSK DO PROFILI Z SILIKONEM – CIEKAWE JAK TAKA MIESZANKA BY SIE ZACHOWALA

    JAKIE KONKRETNE SRODKI MOGLIBYSCIE POLECIC NA WARSTWE TLUMIACA? NA PEWNO SA DOSTEPNE JAKIES POLIURETANY DWUSKLADNIKOWE W SPRAYU
    TUTAJ KOLEJNY POMYSL..MOZNA KUPIC POLIURETAN DWUSKLADNIKOWY O TWARDOSCI SH 80 I TO JUZ JEST CALKIEM TWARDE I WYTRZYMALE GOWNO I UZYC JAKO MASY NATRYSKIWEJ Z PISTOLETU CZY NAWET Z PEDZLA. CO MOZE SLUZYC ZA ZAGESZCZACZ DO POLIURETANU DWUSKLADNIKOWEGO? MOZE TO SAMO CO DO ZYWICY EPOKSYDOWEJ CZYLI MACZKA KWARCOWA…?

  5. widac ze grat na europe robiony na usa nie do pomyslenia taki stan ..wosk daje sie tylko w profile..fabryczne zabezpieczenie podwozia hyundai z usa po 12 latach caly czas dzala..wiec oczym tu mowa…europa to rak i syfilis

  6. Nie żebym się czepiał ale też robiłem konserwację całego podwozia i wiem że bez demontażu zawieszenia, przewodów i innych dupereli takich jak wnęki profili nie da się tego zrobić na 100 %

    Film fajny ale mówienie że to Perfect no niestety nie bo nawet na filmie widać miejsca gdzie nie zostało zabezpieczone
    Moja ocena 8/10

  7. Fajnie, ale prawdę mówiąc nie chciałbym żeby mi dokładnie rozbierano całe tylne i przednie zawieszenie, wszystkie te przewody i rureczki i potem składano. Najczęściej się okazuje że coś jest później nie tak. I gadanie że przecież jest skręcone i złozone tak jak było mnie nie przekonuje, żaden mechanik nie przyzna się jeśli coś spierd…..

  8. Dobra , dobra ale z którego roku jest to auto. Widać że ocynk na śrubach jak nówka. Inne podzespoły jak z fabryki i to nie jest efekt konserwacji. Reasumując , konserwacja nowego auta zawsze wygląda super. Ale tylko nowego.

  9. Trafiłem w temat. Szukam firmy takiej jak wasza bo chce wykonać renowację belek wahaczy i podłogi w swoim starym japońcu Mitsubishi eclipse wersja 3g z 2000r. Jeżeli można na was liczyć to proszę o kontakt. Super robota!!!!💪😎

  10. Panowie aż mnie serce boli jak widze co widze ,dlaczego chociaż delikatnie nie zmatowiliście fabrycznego podkładu dla lepszej przyczepności konserwacji , przecież to podstawa ….😱

  11. Zdania na temat stosowania wosków są podzielone- serwisy się tłumaczą, że nie pękają i nie ma tylu reklamacji od klientów. Poza tym argumenty przytoczone w filmie. Wejdzie najprawdopodobniej też niedługo przepis, który będzie zakazywał stosowania nieprzeźroczystych środków- na przeglądzie będzie to egzekwowane. Diagnosta nie podbije też przeglądu, jeśli przewody gumowe, hamulcowe będą "pomalowane"…. generalnie robota DRIM CAR robi wrażenie, tylko… chciałbym zobaczyć zrobione auta po np. 3 latach , czy nie ma choćby wspomnianych pęknięć

Dodaj komentarz

Zadzwoń!