Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Kompresor z silnika samochodowego 1,7 ISUZU DIESEL DIY Compressor from a car engine 1.7 ISUZU DIESEL



Witam na moim kanale

Przedstawiam kompresor zbudowany z silnika 1,7 CDTI ISUZU silnik elektryczny 7,5 kW
Zapraszam do drugiej części filmu po modyfikacjach 🙂
https://youtu.be/5BqcEkn2FmM
Zapraszam do obejrzenia filmu w celu poznania więcej szczegółów projektu
Kanał będę rozwijał na bieżąco już zaczynam kolejny projekt 🙂
Jeżeli się podobało zapraszam do Subskrybowanie oraz lajkowania

Odwiedź też Facebooka https://pl-pl.facebook.com/marcin.garage.33

Pozdrawiam

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

39 thoughts on “Kompresor z silnika samochodowego 1,7 ISUZU DIESEL DIY Compressor from a car engine 1.7 ISUZU DIESEL

  1. tak panewki główne nie są przystosowane do bocznych obciążeń to fakt gdy budowałem swój na bazie opla 16 8v 15lat temu byłem tego świadomy ale praktyka pokazała inaczej działa do dzisiaj na drugiej głowicy użytkowany na warsztacie wraz z wulkanizacją i cześciowo do piaskarki syfonowej bez wymiany panewek głównyh odziwo!! jedyne co to przy montażu trzeba dac minimum trzy pasy napędowe i jak znajmniejszą siłą naciągać

  2. Jak dla mnie mega konstrukcja. Przedewszystkim brawo za konkretny film mówiacy o projekcie, wykonaniu , pokaz dzialania a nie o bzdurnym gadaniu. Pod takim materiałem nie powinna być ani jedna łapa w dól tym bardziej negatywny komentarz .

  3. Orginalna głowica od silnika niedała by rady sprężać czy po prostu wałek rozrządu z zaworami zbyt bardzo obciążałby silnik elektryczny? Poza tym szacun 👍

  4. Pojemność użyteczna (skokowa) silnika wcale się nie zmniejszyła a jedynie pojemność komory spalania (sprężania) a co za tym idzie pojemność całkowita. W sprężarce ideałem byłoby, gdyby komora sprężania miała zerową objętość a więc pojemność sprężarki równałaby się pojemności skokowej. Pojemność silnika podawana jest jako pojemność skokowa a nie po odjęciu komory spalania. Powinieneś do obliczeń użyć 1,7 a nie 1,6… Ponadto najważniejszym a nieuwzględnionym tutaj czynnikiem jest tzw STOPIEŃ SPRĘŻANIA (pojemność całkowita podzielona przez pojemność skokową) i to on głównie definiuje sprawność sprężarki.

  5. Piękna robota. Mam pytanie gdzie kupić takie głowice. Mam oryginalny kompresor dwucylindrowy zbiornik 500l kilka lat pracuje i wydajność już jest malutka. Mam taki silnik z hondy civic 1,7 d w dobrym stanie z uszkodzoną głowicą.

  6. Witam szacunek za projekt jeśli miałbyś czas wrzucisz jakieś materiały, lub gdzie poczytać o wykonywaniu / projektowaniu DIY tego typu głowic z zaworami listkowymi ?

    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!