Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

#"Kymco Vitality słaby silnik i to jak,długa historia" Poprawka po innym serwisie ze Śląska



W dzisiejszym odcinku przyjrzymy się skuterowi który był naprawiany w pewnym serwisie.

Niestety diagnoza nie do końca okazała się trafna a naprawa nie do końca wykonana.
Klient został „skasowany” (niemałe pieniądze) i odesłany z tym co zobaczycie w filmie.

https://sklep-czesci.pl
https://serwis.sklep-czesci.pl
pomoc@sklep-czesci.pl
Jeśli uważasz że możesz nas wspomóc to zostań naszym Patronem,lub wesprzyj nas bezpośrednio.
76 2490 0005 0000 4600 8166 8499
W tytule przelewy wpisz swój nick-YT

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

49 thoughts on “#"Kymco Vitality słaby silnik i to jak,długa historia" Poprawka po innym serwisie ze Śląska

  1. Witam Panie Mirku. Mam podobny problem. Skuter kymco emr 50. Dostawał za dużo paliwa a za mało powietrza . Zmieniłem dysze na mniejsza chyba 60-65. Jest lepiej ale nadal dostaje za dużo powietrza. Musiałem przytkac filtr powietrza maksymalnie i śrubka od regulacji jest prawie zakręcona. Czy muszę zmienić dysze na jeszcze mniejsza?

  2. Witam, mam do Pana prośbę, a mianowicie jak rozpołowić plastyki ,by dostać się do stacyjki. Konkretnie idzie o wymianę linki prędkościomierza. Wykręciłem dwie śruby z boku i dwie na wprost, ale coś trzyma , a nie chcę szarpać ,by coś nie pękło. Za wskazówki lub filmik dziękuję.
    Pozdr.

  3. Vitalka to fantastyczny skuter pięćdziesiątka. Miałem ją od nowości ale z czasem okazało się, że chcę przejść na coś większego. Zrobiłem na niej kilkanaście tysięcy kilometrów i nadal pracowała jak nówka ale lałem tam najlepsze oleje i serwisowałem go zgodnie z książką serwisową.

  4. dziękuję ci za te filmiki widać ze robisz to jak należy i z pasją mało jest takich ludzi i przez to mamy duże problem z na prawą w serwisie że twierdzą że robią oczywiście nie wszystkie

  5. Typie! To że ktoś się nie zabiera za chińczyki bo to nie motocykl to w 100% jego wybór i dla niego grzebanie w gównie z ryżu nie należy do przyjemności i nie ma obowiązku tego robić. A to że Ty robisz każdego trupa po kolei to też wyłącznie Twój wybór. Jak dla mnie wąska specjalizacja w danej dziedzinie jest o wiele lepsza niż robienie wszystkiego „na pół gwizdka”. Tyle ode mnie.

  6. Czy przyczyną wycieku paliwa z gaźnika otworkiem z komory pływakowej może być uszkodzony zaworek pływaka? Skuter 2t Romet 50 cm .gaźnik Kns japan.pozdrawiam i sub leci plus like

  7. Ktoś poda linka to filmiku jak przewierca się tam coś w takim tłumiku (tak jak powiedziane zostało w filmie tym)? Tłumik zasyfiony nagarem i ma za słabą przepustowośc wydechu i przydusza silnik? kiedyś za młodu miałem motorynke…

  8. Witam chciałbym zapytać bo mam taki problem, mianowicie wycieka mi jakaś ciecz (paliwo, albo olej 🤷‍♂️ nie wiem co dokładnie) i cieknie zawsze przy próbie odpalenia (skuter 2 t nie odpala wcale) cieknie dokładnie między cylindrem a skrzynią korbową tak jak jest ta pierwsza uszczelka pomóż mi co to może być i co zrobić mam..

  9. najgorsze jest to pytanie dlaczego naprawa tyle kosztowała jesli to tylko skuter ale jak rozkreCASZ WSZYSTKO po kilka razy bo musisz sprawdzic po kolei to poswiecasz kupe czasu i jak ja to mówie zamiast kobite za kolano trzymać a siedzisz i szukasz jak detektyw kto co nawydziwiał to musisz miec zapłacone poza tym najgorsze sa te niespodzianki…..
    a jeszcze ostrzezenie dla kupujących używane skuterki
    jak pan sprzedający pisze ze stał rok i pewnie świeca do wymiany lub gaznik do regulacji to odrazu bym taki sprzet omiłał dalekim łukiem bo naprawa moze kosztował nawet tyle co wydałeś na skuter bo jak to swieca to niech sprzedający wymnieni a jesli niby regulacja gaznika co tam jest do regulacji powietrze ustawienie iglicy i poziomu paliwa po mojemu jak bedzie niby gaznik do regulacji skuterek powinien odpalac i w miare jechac
    i ostatnie wole naprawiać samochód bo ogulnie widac co i jak lub komputer cie naprowadzi
    tak tu szukasz a najgorszy do naprawy sprzet jak naprwawiałem do zipp quantum
    puki działa jest super ale jak sie psuje to nie wiadomo o co chodzi

    pozdro

  10. Powiem wprosd lubie pańskie filmy robi pan zajebiści dobrą robotę I żałuje że jest do pana tak daleko ( jestem z piły) bo był bym u pana stałym klijętem a mam skuter junak 607 4t pozdro powodzenia i pełny szacun

  11. Siemanko . Ja właśnie jestem na 3 roku praktyk i nauczyli mnie tylko podstaw. Oleje, chamulce, zawieszenie. Pierwszy rok oczywiście zamiatałem, i oczywiście przynieś , podaj, pozamiataj . Masakra , pozdrawiam serdecznie

  12. Ciekawy przypadek i dobrze opisany. Dzięki.

    Mój skuter to również Kymco Vitality 50-tka.

    Mam taki problem, że skuter nie chce pracować. Ostatnio zapalił (od kopa po ponad tygodniowym nieużywaniu) i po paru sekundach pracy obroty zaczęły mu spadać i zgasł.

    Sprawdziłem świecę i była mokra. Wytarłem ja do sucha ale problem nie zniknął.

    Następnie próbowałem go palić ale nie chciał zaskoczyć przez chwile, a po dłuższej chwili na rozruszniku oraz dodaniu pełnej manetki gazu silnik odpalał, bardzo słabo chodził i po chwili znów obroty schodziły do zera i gasł.

    Zauważyłem też, że chyba nadmiernie dymi białymi spalinami.

    Po 3 próbach odpalenia zauważyłem, że z filtra powietrza kapie paliwo. Spływa zapewne z gaźnika.

    Paliwo widać w filtrze paliwa.

    Proszę o rade. Chce się nauczyć naprawiać moja maszynę.

    Pozdrawiam serdecznie

    PS. Skuter raz już miał taką akcję, ale wymiana starej świecy mu pomogła i później jeździł parę dni bez problemów.

  13. Nie dziwię się, że jakiś serwis go oddał, większość tych serwisów nie chce mieć do czynienia z chińskimi skuterami, może wzięli go przed pomyłkę i oddali w najgorszy sposób. Sam mam keeway, ciężko było znaleźć mechanika do niego, i to w stolicy xD większość po prostu nie chce, jakby mieli splamić honor dotykając takiego skutera, ostatnio popsuł mi się 100m od pewnego serwisu, podprowadziłem go i nawet nie próbował mi pomóc "bo się nie zna". A jak w końcu znalazłem fachowca to jakoś usługi była bardzo średnia, robił długo, przestał jeździć po 500km ale co miałem zrobić, jako jedyny chciał się zabrać, w końcu sam się wziąłem za to bo takich wyrozumiałych fachowców jak Pan to jest dość mało.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!