Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

LPG W KLIMATYZACJI. Czyli Janusze Motoryzacji !!!



LPG w układzie klimatyzacji. Czyli nabijanie klimy za 5zł. Czy to działa? jakie niesie za sobą konsekwencje, czy jest to bezpieczne i legalne?
Zasypaliście mnie ostatnio pytaniami na temat tak cudownego rozwiązania – oto moja odpowiedz.
Jeśli pomogłem zostaw kciuka w górę i udostępnij ten film by rozwiać wszystkim wątpliwości.

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Krok 1. Klikacie link poniżej otworzy wam się strona , i kopiujecie ten długi link który otworzył wam się w przeglądarce.
—————————————————————
https://na.allegro.pl/wakacyjny_wyjazd
—————————————————————

Krok 2. Wchodzicie na poniższą stronę, logujecie się z konta google i wklejacie link z kroku 1 i tyle 🙂
——————————————————–
https://konkurs.m4k.pl/konkurs/10
——————————————————–

Warunki udziału w konkursie
Subskrypcja kanału miłośnicy 4 kołek
———————————————————————————————————-
https://www.youtube.com/channel/UC9SoogoWnlKeUEfvBS4rzrw
———————————————————————————————————-

Subskrypcja kanału świat według micha
———————————————————
https://www.youtube.com/channel/UC538hl_3VNNbR9VFNeWWUkQ
———————————————————

oraz polubienie poniższych stron na fb
————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————–
https://www.facebook.com/m4kwarsztat/
————————————————————————–

Wyniki konkursu w przyszłym tygodniu więc śledźcie odcinki na bieżąco

Zobaczcie ile kosztuje obsługa klimy :

Układ klimatyzacji – części:
https://na.allegro.pl/uklad_klimatyzacji

Obsługa klimatyzacji – narzędzia:
https://na.allegro.pl/obsluga_klimatyzacji

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.

Mobilna i na miejscu naprawa samochodów w Warszawie przez doświadczonych mechaników specjalizujących się w pojazdach krajowych i zagranicznych Mechanicy Naprawy główne i bieżące samochodów osobowych i dostawczych.

Warsztat samochodowy w Warszawie
Niedrogi Mobilny Warsztat Naprawczy Twojego Pojazdu w Warszawie! Warszawskie Centrum Serwisowe Motoryzacji. Kompletna naprawa, konserwacja i diagnostyka. Serwis samochodowy na lotnisko w Warszawie. Utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie to podstawa bezpiecznej i wydajnej jazdy, o czym wie każdy właściciel samochodu.

Serwis i naprawa samochodów, w tym prace elektryczne | Pomoc drogowa 24/7 Bieżący i bieżący serwis i naprawy pojazdów i samochodów dostawczych przez certyfikowanych mechaników Wysokiej jakości Naprawy Samochodowe w Warszawie oraz Usługi Transportowe Samochodów na Żądanie (mechaniczne i elektryczne) z bezpośrednim dostępem do personelu pomocniczego

Warszawska Stacja Obsługi Mobilna Najtańszy warsztat samochodowy w Warszawie! Najlepsze warsztaty mechaniki samochodowej i diagnostyki samochodowej w Warszawie. Pomoc w podróży po Warszawie. Każdy właściciel samochodu powie Ci, że utrzymywanie samochodu w dobrym stanie i regularna konserwacja to dwie najważniejsze rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Technik Elektroniki i Elektryków Samochodowych; Mechanik i Diagnosta Samochodów; Właściciel warsztatu samochodowego Serwisujemy i naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, remontujemy silniki pojazdów w Warszawie oraz instalujemy i naprawiamy elektronikę samochodową i komponenty elektryczne w naszym warszawskim warsztacie. Elektronika Samochodowa Warszawa Remonty Silników, Zamienniki Radia Samochodowe i Inne Mobilne Systemy Rozrywki Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą i wymianą części mechanicznych, elektrycznych oraz elektryki w samochodach.

Profesjonalny mechanik i elektryk obsługujący tereny komercyjne i mieszkalne Warszawy
Doskonały serwis samochodowy Warszawa. Pomoc serwisanta Prosimy o przyjęcie naszej szczerej oferty skorzystania z naszego serwisu samochodowego do samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Tylko poprzez praktykę terapia może zostać dopracowana do perfekcji; po prostu brakuje nam miejsca i czasu, aby wyszczególnić każdy możliwy wynik. własny sklep motoryzacyjny w Warszawie. Mechanicy i warsztaty samochodowe w Warszawie, a także inne serwisy samochodowe są łatwo dostępne w tym mieście. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę Jesteśmy firmą, która naprawia samochody i może pomóc w takich rzeczach, jak samochody sportowe, zwykłe samochody, samochody hybrydowe i samochody elektryczne.

Naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, naprawa silników samochodowych w Warszawie, remont silnika w Warszawie to tylko niektóre z oferowanych przez nas usług. Naprawa Radia Samochodowego, Warszawa Remont Silnika, Elektronika Mobilna Jesteśmy firmą specjalizującą się w naprawie mechanicznych i elektrycznych usterek w pojazdach.

Mechanik samochodowy / Elektryk potrzebny w Warszawie do pracy na autokary dostawcze i turystyczne
Najwyższej klasy warszawski serwis samochodowy. pomoc dla mechanika Osoby potrzebujące niezawodnego transportu swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Nie wymieniamy każdej możliwej terapii, ponieważ doświadczenie uczy nas dostosowywać naszą opiekę do każdego pacjenta indywidualnie. Twój warszawski warsztat samochodowy. Warszawski Mechanik Samochodowy, Warszawski Serwis Samochodowy, Warszawa Pomoc Drogowa dla Twojego Pojazdu. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę W warsztacie samochodowym możemy pomóc w każdej sprawie, od samochodu wyścigowego o wysokich osiągach po oszczędny pojazd hybrydowy lub elektryczny.

Warsztat Samochodowy Warszawa

Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Serwis Mobilny | Mechanika Samochodowa i Elektryka | Naprawy z Działem Obsługi Klienta – Mechanicy samochodów osobowych i dostawczych.

Warszawski Autosklep i Mechanik Samochodowy
Tani warsztat samochodowy Warszawa! Warszawa naprawa, serwis i diagnostyka samochodowa. Warszawska taksówka. Każdy właściciel samochodu rozumie, że regularna konserwacja jest kluczem do niezawodnego i bezpiecznego pojazdu.
Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy posprzedażowe – Naprawa samochodów osobowych i dostawczych przez mechaników Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa | Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy dostępne dla obsługi klienta

Warszawa Autoshop Mobilny Tani Warszawski Warsztat Samochodowy! Autodiagnostyka i Mechanika w Warszawie. Transport Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie decyduje o jego skuteczności i bezpieczeństwie.

Elektronik i Elektryk Samochodowy, Mechanik i Diagnostyka Warsztat Samochodowy Elektronik i Elektryk Warszawa, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa. Warszawa elektronika samochodowa, remont silnika Radia samochodowe, elektronika Naprawiamy mechanikę, elektrykę i elektrykę samochodową.

Warszawa mechanik i elektryk samochodów dostawczych i osobowych
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Pomoc mechanika Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Eksperymentowanie to jedyny sposób na uzyskanie precyzyjnej terapii, dlatego nie sposób wymienić wszystkiego. warszawski sklep samochodowy. Warszawskie Warsztaty Samochodowe Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydy, Samochody Elektryczne.

Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa

Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Elektronika i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka Warszawa Remonty Silników Samochodowych, Wymiana Radia Samochodowego Naprawiamy mechanikę, elektronikę i elektrykę samochodową.

Warszawa Mechanik i Elektryk: Samochody Dostawcze i Osobowe
Największy serwis taksówkarski w Warszawie. Wskazówki dotyczące naprawy Nasz Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych zaprasza.

Nie wymieniamy wszystkiego, ponieważ doświadczenie daje specjalistyczne terapie. warszawski warsztat samochodowy. Serwis i pomoc samochodowa w Warszawie. Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydowe i Elektryczne.

Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa

Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.

Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe

Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.

Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.

41 thoughts on “LPG W KLIMATYZACJI. Czyli Janusze Motoryzacji !!!

  1. Naprawdę są debile, którzy wierzą, że cukier w paliwie dodaje mocy, czy to zwykła zwała?? Przecież to nawet na starszych filmach było: detektyw sypał złemu gościowi cukier do baku i doganiał go parę kilometrów dalej. W "Szybkich i wsicieklych" pewnie tego nie ma, bo producenci doskonale znają iloraz inteligencji niektorych swoich widzów…

  2. Bardziej rzeczowego gadania, a mniej wyzwisk i ludzi obrażania… życzę :}

    Daj sobie trochę na wstrzymanie. Nie bądź, błagam, kolejnym mechanikiem wierzącym dogmatycznie tylko w to co podają „do wierzenia” producenci różnego rodzaju szpeju! Nie dokładaj się, proszę, do tryumfu deklaratywnej papierologii nad zdrowym rozsądkiem i rzeczywistością.

    „Maszyna do napełniania” się zepsuje? A rozkręcałeś ją? Zobacz co jest w środku i jak działa. Jesteś przecież specem-mechanikiem, na litość! Może nie jest to aż tak „zakazane terytorium”, żeby go nie zwiedzić. „Brudny gaz”? No to załóżże filtr na dolocie! Jakiś zawór zwrotny! Separator! A to, że gaz ma wyższą cenę, niekoniecznie znaczy, że jest on nieskazitelnie czysty. Sprawdzałeś? Może to prawda, a może nie.

    Tylko taki czy inny czynnik? Może warto jeszcze powiedzieć dlaczego, bo, wybacz, ale czasami faktycznie chodzi tylko o pieniądze… albo „ekologię”… czyli pieniądze ;}. „Dobre” czynniki namaszczane przez wierchuszkę EU na podstawie GWP branego niemalże z d..y? To ma być „rzeczowe” postępowanie? Chrzanić ludzkie zdrowie i życie! Ważne żeby „planeta była czysta” a „portfel pełny”!

    Echh… :}

  3. Facet, nie podałeś żadnych argumentów nazwijmy je naukowo-technicznych. Owszem, są Janusze nabijające klimę gó..em, czyli LPG z butli 11kg, ale większość używa właściwych i czystych gazów scricte chłodniczych! Czyli głównie propan (R-290) i izobutan (R-600a), szukając właściwych proporcji, ich mieszalności (czy rozpuszczalności) ze smarem, szukając temperatur i ciśnień krytycznych. Właśnie po to, żeby uniknąć takiego zbrodniczego gnoju jak 1234yf i jego bandyckiej ceny.
    Z mocniejszych Twoich argumentów wychwyciłem tylko 3 rzeczy: dwie słuszne 1. napełnianie dziurawej klimy 2. napełnianie brudem. Trzecia jest mniej słuszna i szkodliwa: za mocno waliłeś się w głowę, co wynika z emocji, a nie rzeczowej dyskusji technicznej. Pozdrawiam!

  4. jak nieszczelnosc jest w trudnym miejscu to serwisowi sie nie oplaca jej wymieniac, musialem sam wymienic ale latwa robote jak nabicie maszyna to juz chetnie sie podjeli

  5. izobutan do klimatyzacji to strzał w dziesiątkę i nie zgadzam się z opinią sympatycznego prowadzącego oraz professora (obu panów cenię). oczywiście jeśli jest nieszczelność to i tak trzeba ją usunąć. jak się ma nie wiem ile kasy to można tak cwaniaczyć. po prostu izobutan czy podobne węglowodory są lepsze do klimy i o niebo tańsze niż toksyczne i holendarnie drogie czynniki. zapewne prowadzacy czy professor maja drogie stacje do klimy i drżą na myśl, że można je zastąpić serwisem za kilka dziesiąt złotych. głupoty opowiadasz o tych wypadkach. samochód w benzynie jest juz sam w sobie bombą. i nie strasz policą bo to jest podłe po prostu.

  6. Z wypadaniem włosów wypadł rozum.Lysy się boi że ci Janusze jak on ich tam zwie będą sobie nabijać klime za 10zl i łysa pala nie zarobi A sprzętu nakupione za miliony i będzie się kurzyl.Najlepiej jak by Janusz co roku wpadal na serwis klimki i zostawił złodzieja 3 stoweczki za przegladzik klimki.Jezeli w galerii będzie wyciek R134 1kg to podczas odpalania pojazdu pierdolenie że buty spadną a dziura w stropie będzie że hui.jezeli my są Januszami to ty jesteś największym burakiem który istnieje na tym Youtube tylko dlatego że potrafisz wciskać opowieści bańka na wodzie pisane.Podstawa mądrości to zdobycie wiedzy R134 to pochodna propanu pajacu .

  7. Dzień dobry. Pozwoli Pan, że odniosę się nieco do tego filmu i tego co Pan w nim opowiada. To nic osobistego, ale uważam, że wymaga pewnych uwag. Otóż po pierwsze; Janusze. Czuć wyraźną pogardę w Pana wypowiedzi pod adresem tych, którzy myślą nieco inaczej niż Pan. Podobną pogardę wykazują np. niektórzy"naukowcy" zajmujący poszukiwaniem wody wobec radiestetów., a Ci działają dalej z sukcesami. Po drugie; Sam eksploatuję już 5 samochód z LPG, więc 1l gazu w tą czy tamtą nie robi mi różnicy, a straszenie spalonym dzieckiem ma się nijak do rzeczywistości. Jeśli chodzi o wybuchowość klimatyzacji czy w ogóle LPG, to chyba jak do tej pory nie ma o czym mówić. Po trzecie; Pana samochód – Pana pieniądze, ale powietrze do Pana samochodu, już wspólne. Skoro już zajmuje się Pan motoryzacją, to należałoby może nieco więcej uwagi poświęcić ekologii, lub chociaż nie afiszować się tak bardzo ze Swoją ignorancją wobec środowiska czy też innych użytkowników lub nie, dróg. No i bardzo mnie ciekawi, czy będzie Pan wracał do tematu, jeśli przepisy unijne jednak ulegną zmianie i dopuszczą inne gazy do użycia w klimatyzacjach samochodowych. Tak jak napisałem wcześniej, to nic osobistego, i nie chcę nikogo urazić, ale warto czasami zatrzymać się i pomyśleć, czy ta rzeczywistość, która Nas otacza, to rzeczywiście jest taka nieomylna. Ci ludzie, którzy tworzą przepisy… Czy Oni naprawdę są tacy kryształowi i wszystkowiedzący? Czy warto powtarzać wszystko, co gdzieś usłyszymy, czy przeczytamy? Może warto czasami poczytać gdzie indziej. Pozdrawaim serdecznie.

  8. Te nowe czynniki do klimatyzacji też są łatwo palne dlatego dodają srodek gaśniczy problem w tym że jeśli jest nieszczelnos to jest bardzo trujące a poza tym pracowałem w dużej fabryce urządzeń chłodniczych i tam jest sprzęt napełniany izobutanem takie nowe wymogi izobutan jest tani i na tym nikt nie zarobi .jeszcze jedno ja wożę w bagażniku 45 l lpg a obok siedzi dziecko

  9. zamiast pokazać jak nabić, to straszy jak ksiądz na religii że pójdziemy do piekła. My wiemy że pójdziemy, dlatego potrzebna nam dobrze nabita klima!!! dobrzy ludzie, jak zmontować zawór żeby wpsikać gaz do zapalniczki. Wiem, że z jednej strony trzeba 1/4 sae ale jak to do tej buteleczki podłączyć

  10. Dedykowane czynniki to wyłącznie wymysł urzędników by nabijać kasę firmom. To na jakim gazie chodzi klima nie ma większego znaczenia poza niektórymi gatunkami gazów które pracują na innym ciśnieniu roboczym niż zwykle panuje w klimie.Każdy gaz w wyniku rozprężania oddaje chłód więc nadaje się do klimy.Można jedynie podyskutować o kwestii oleju,bo jeśli go nie mamy w układzie to faktycznie po wpuszczeniu samego gazu zatrzemy sobie sprężarkę.

  11. Streszczenie filmu: przynieść grube pieniądze w zębach i położyć na wycieraczkę. Nie słuchać rozumu i nie szukać alternatyw. Nie marudzić że drogo choć inni mają 10x taniej. Tu jest UE i tu dbamy o kas. tfu ekologię. Chcecie luksusu to za niego płaćcie.

  12. Oj Michu, poczytaj trochę o układach na np R290 i R32….
    Ps. Apropo 10:02 i informacji o jakoby 1,2kg propanu w układzie i potencjalnym niebezpieczeństwie…. zerknij w tabele ciśnień i objetości czynników chłodniczych, taką ilość R134A zastąpi ok 350-400 gram R290(czysty propan).

  13. Dobijanie klimy jest koniczne bo producenci aut zakładają dopuszczalne ubytki na poziomie 10% rocznie gdzie w normalnym chłodnictwie nie ma o tym mowy (aczkolwiek instalatorzy już sami dbają żeby nie było szczelne bo to dla nich stały zarobek). Można kupić czyste propany butany i dostępne odpowiednie mieszaniny pod nazwami Minus30, Care30 itp. Wolę nawet syfski LPG niż R1234y, bo dbam o swoje zdrowie (i w sumie innych). a tego gazu jest mniej niż w rurkach w instalacji LPG. wymieniając filtr fazy ciekłej jakoś nie ma wybuchów samochodów u mechaników. Mało tego: wozisz plaka, deodoranty, "powietrze" do dmuchania w komputerze tam też masz LPG (bo jest tańsze jak cokolwiek innego co robi ciśnienie przy rozprężaniu). Szerzysz ferment, że 300 gram tego gazu to bomba atomowa (bo butanu czy propanu używa się o wiele mniej niż analogicznego czynnika gdyż jest wydajniejszy). Poczytaj trochę a nie farmazony wciskasz = cała Australia na takich czynnikach jeździ. Sprawdź sobie co masz nabite w przenośnym klimatyzatorze. czy od niego dzieci umierają jak im się chłodzi w pokoju? zagrywki robisz jak firmy farmaceutyczne, żeby przestraszyć śmiercią bo ludzie będą kupować lekarstwa. Jeszcze ten kit że policja będzie zatrzymywać i sprawdzać czynniki – to spytaj się czy jakiś policjant odważy się sprawdzić w nowym aucie gdzie będzie ryzyko że Kwas fluorowodorowy przeżre mu rękę albo co gorsza opary wypalą płuca. Łysy może coś tam o niektórych elementach motoryzacji masz pojęcie, ale o chłodnictwie to nawet podstaw nie przeczytałeś i zaśmiecasz YOUTUBE swoimi FAKENWESAMI.

  14. Nie KUBOTA a raczej GŁUPOTA. No ale tak to jest jak wszyscy są specjalistami od wszystkiego. Do mnie przyjechała Pani która chciała wymienić tylko bezpiecznik. Ale nawet nie wiedziała jaki i po co. Chyba ktoś jej coś mądrego powiedział. Powiedziałem że nie zajmujemy się elektryką. A ona z pretensjami do mnie: " A co to taka trudność wymienić jakiś bezpieczniczek."

  15. Następny pseudo znawca tak jak pseudo profesor, który wypowiadając się mówi, że nie wie do końca o czym mówi.

    Po pierwsze. Całe USA jeździ od początku wynalezienia klimatyzacji na propanie i nikt nie pierdoli o homologacji itp.

    Po drugie jeśli chodzi o syf to nie koniecznie trzeba lać gaz bezpośrednio z butli. Można zastosować filtr lub po prostu kupić gaz do zapalniczek, który jest czysty.

    Po trzecie to stosowanie propanu w chłodnictwie w niektórych krajach jest powszechne i np. lodówki w kamperach są właśnie zasilane gazem LPG prosto z butli.

    Po czwarte to jeśli chodzi o palność to nowy czynnik 1234 yf jest bardziej palny i zarazem bardziej toksyczny a w dodatku bezwonny co w przypadku rozszczelnienia parownika skutecznie truje ludzi w aucie, którzy nawet o tym nie wiedzą.

    Po piąte to pierdolenie o homologacji również nie jest uzasadnione ponieważ propan jest powszechnie używanym zamiennikiem czynnika r134a i nie m żadnych regulacji zabraniających jego używanie. To tak samo jakby w układzie chłodzenia była woda i na podstawie tego ubezpieczyciel by nie wypłacił odszkodowania bo w instrukcji pojazdu jest napisane że musi być glikol etylenowy. I w końcu po szóste to jeśli chodzi o wybuchowość to gazu w instalacji klimy jest na tyle mało, że nawet w przypadku wycieku nie spowoduje to powstania mieszanki wybuchowej np. w garażu.

    Jedyne z czym mogę się zgodzić to to, że chodzi wyłącznie o kasę.

  16. Ale jesteś burak bez jakiejkolwiek wiedzy!!! R1234yf jest jet tak samo łatwopalny jak butan i do tego bardziej toksyczny, poducz sie troche LAMUSIE zanim co kolwiek wysrssz tutaj

  17. Witam kupiłem 2 lata temu golfa 5 kombi dizel był w nim gaz propan butan mowa o klimie remont klimy w aso 3 tyś złotych padło wszystko o jakiś debil nabił klimie gazem tak jak mówisz jeździłam na bombie zegarowej a le nie świadomie o tym dowiedziałem się do piero w serwisie golfa pozdrawiam

  18. film powinien nazywać się nie sprawdzę ale się wypowiem po pierwsze gaz który trzymałeś w ręku to nie żaden LPG tylko Izobutan który jest stosowany powszechnie w chłodnictwie tak samo jak propan po drugie fabrycznie aplikowany czynnik do nowych samochodów też jest łatwopalny dodatkowo podczas spalania wydziela się toksyczny Fluorowodór który w połączeniu z wodą tworzy kwas Fluorowodorowy po trzecie do jakiej osobówki wchodzi kilo 200 czynnika? po 4 sam kiedyś pokazywałeś na swoich starych filmach pokazywałeś jak robić podobną partyzantkę przykład (JAK ODNOWIĆ REFLEKTORY PASTĄ DO ZĘBÓW W 15 min) hipokryzja? odnosząc się do tej czystości LPG a raczej jej braku jak się nabija klimatyzację gazem z lewej stacji to na pewno gaz będzie brudny niż gdyby kupiło się go na markowej stacji poza tym gaz można przefiltrować przed wpuszczeniem go do klimatyzacji na koniec ci goście co nagrali filmy o nabijaniu klimatyzacji gazem LPG i innymi podobnymi których nie pozdrawiasz są lepsi od ciebie bo się nie sprzedali

    komentarz ten nie został napisany w celu obrażania tylko obalenia kłamstw i półprawd padających w filmie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!