Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Multimetr niezbędnik w mechanice Vlog#15 jak zacząć przygodę z mechaniką



Multimetr niezbędnik w mechanice Vlog#15 jak zacząć przygodę z mechaniką.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

43 thoughts on “Multimetr niezbędnik w mechanice Vlog#15 jak zacząć przygodę z mechaniką

  1. Wiem że dawno dodane, ale mam jedną poradę. Jeśli macie akumulator raczej nowy niż stary, ale wam się rozładowuje "z dupy", nawet w bardzo krótkim czasie, i to nie przy ciężkich mrozach – sprawdźcie jego mocowanie. U mnie zauważyłem że obejma jest trochę poluzowana, dokręciłem, i znowu aku nie do za…. wyczerpania. Nie wiem w jaki sposób tracił prąd, ale jednak tak się działo.

  2. Witajcie, mam problem z moim golfem i generalnie bazuje na tym filmiku i poprzednim o podobnej tematyce.
    Co dwa, trzy dni muszę ładować akumulator, bo rano nie odpala.
    Sprawdziłem aku wg tych poradników i pokazuje mi 12,61v, na włączonym pokazuje mi 14,41v więc stwierdzam, że aku i alternator jest OKEJ. Później sprawdziłem czy coś nie kradnie prądu wg tego poradnika i wyszło mi 0,16A, czyli niby też nie kradnie prądu. Co mogę jeszcze sprawdzić, poszukać?

  3. Miałem podobną sytuację posypała się skrzynia automatyczna w Audi i przeskoczyła w tryb awaryjny po czym zaczęło doić mi akumulator nawet noc wystarczyła żeby rano nie odpalić okazało się że zapalała się co jakiś czas ikona świateł awaryjnych na przycisku i to był cały powód

  4. Ok. Jakies podstawy były pokazane. Miernik za 10 zł nie ma zakresu 440 mA z bezpiecznikiem. Proponuję zmierzyć napięcie ,, przemienne" tymi multimetrami na pracującym silniku. Co pokażą? Dlaczego? Pozdrawiam

  5. Łysy a jeżeli auto ma akumlator żelowy i auto samo reguluje ładowanie (gdy aku jest full ładowanie spada do 12.8 v) A gdy aku jest prawie pusty 13,8. I teraz pytanie czy jak aku jest pelny i laduje 12.8 to czy ta "pelnosc" akumlatora jest utrzymywana… I pytanie ogolne dotyczace ładowania czy to normalne że auto samo steruje "mocą ładowania"

  6. UWAGA!
    Mówi prąd stały a mierzy napięcie!
    Ustawienie takiego mierniczka na pomiar prądu i przyłożenie końcówek do zacisków aku, grozi kalectwem, śmiercią, albo czymś gorszym.

  7. Świetny odciniek.
    Jako laik mam pytanie, czy napięcie na bezpiecznikach powinno być takie samo jak na aku czy może być mniejsze? Na aku prawidłowo, a na bezpiecznikach pod maską na wszystkich jest stałe 6.8? Czy to w porządku?
    Pozdrawiam

  8. Prąd stały jest jak najbardziej idealny w Nisko napięciowych instalacjach na krótkich odcinkach przewodów gwarantujący stałe napiecie.
    1.Plusy stałe napięcie teoretycznie bez użycia kondensatorów(bez bo car hifi)
    2.Minusy Pojemność akumulatora nie gwarantuje czasu pracy
    Prąd zmienny wysyłany jest w impulsach na większe odległości, nie powodując straty przez opór przewodnika/nie nagrzewając go tworząc straty w efektywności

  9. Kurde …..co by nie mówić …..dobry odcinek , nie zawsze tego się używa , nie każdy jest elektronikiem ani elektrykiem , fajnie że Michał nie wyśmiewa się z tego tylko pokazuje jak i co . Dzięki za pomoc

Dodaj komentarz

Zadzwoń!