Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji



Jak działa napęd 4×4, mechanizm różnicowy itd.
Poradnik dla początkujących.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

37 thoughts on “Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji

  1. jakieś 15 lat temu znajomy kupił peugeota 405 ( sedan) z silnikiem Mi 16 – import ze Szwajcarii i ta peżocina miał blokady na tyle i przodzie ( silniczki elektryczne nawijały linkę która wychodziła z mechanizmu) Nie wiem dziś czy była blokada centralna, ale było jeszcz hydrauliczne podnoszenie tyłu – można było koła zmienić bez podnośnika. Nigdy już nie spotkałem takiej bestii, a powiem Wam, że na śniegu to była bestia !

  2. Hmm a czy Subaru Legacy/Outback ze stałym napędem S-AWD i reduktorem w manualnej skrzyni jest autem terenowym ? :> bo ja mam drugą wajchę w osobówce czuje w tym potencjał 😛

  3. Ja chyba dalej nie rozumiem działania mojego napedu 4×4 w Jeep Compass. Niby jest blokada ale tam wszystko jest elektroniczne, gdy zawisłem na redlinie to tylne koło bedace w powietrzu się kreciłem i nie mogłem wyjechać, napęd był niby zblokowany, esp wyłączone – czy mogłem jakoś poradzić sobie w tej sytuacji ?

  4. śmiejcie się śmiejcie ale ja jeździłem pierwszy tydzień na part-time na asfalcie i myslalem ze cos jest zepsute. Myslalem ze full-time to jakis PEŁNY napęd terenowy do użytkowania tylko w terenie xDD

  5. Nie mam auta 4×4 ale o ile rozumiem jak działają blokady to ni cholery nie kumam o co chodzi z reduktorem. Niby dlaczego te sprzęgła się palą? Podobno z reduktorem jeździ się na 2 biegu to nie jest tak samo jak bez reduktora na 1?? Czy dwójka z reduktorem jest "wolniejsza" od pierwszego biegu bez reduktora? To dlaczego nie jeździć na pierwszym biegu z reduktorem? Nic nie czaje…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!