Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



Jak działa napęd 4×4, mechanizm różnicowy itd.
Poradnik dla początkujących.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

37 thoughts on “Napęd 4×4 dla początkujących :) Poradnik Terenwizji

  1. jakieś 15 lat temu znajomy kupił peugeota 405 ( sedan) z silnikiem Mi 16 – import ze Szwajcarii i ta peżocina miał blokady na tyle i przodzie ( silniczki elektryczne nawijały linkę która wychodziła z mechanizmu) Nie wiem dziś czy była blokada centralna, ale było jeszcz hydrauliczne podnoszenie tyłu – można było koła zmienić bez podnośnika. Nigdy już nie spotkałem takiej bestii, a powiem Wam, że na śniegu to była bestia !

  2. Hmm a czy Subaru Legacy/Outback ze stałym napędem S-AWD i reduktorem w manualnej skrzyni jest autem terenowym ? :> bo ja mam drugą wajchę w osobówce czuje w tym potencjał 😛

  3. Ja chyba dalej nie rozumiem działania mojego napedu 4×4 w Jeep Compass. Niby jest blokada ale tam wszystko jest elektroniczne, gdy zawisłem na redlinie to tylne koło bedace w powietrzu się kreciłem i nie mogłem wyjechać, napęd był niby zblokowany, esp wyłączone – czy mogłem jakoś poradzić sobie w tej sytuacji ?

  4. śmiejcie się śmiejcie ale ja jeździłem pierwszy tydzień na part-time na asfalcie i myslalem ze cos jest zepsute. Myslalem ze full-time to jakis PEŁNY napęd terenowy do użytkowania tylko w terenie xDD

  5. Nie mam auta 4×4 ale o ile rozumiem jak działają blokady to ni cholery nie kumam o co chodzi z reduktorem. Niby dlaczego te sprzęgła się palą? Podobno z reduktorem jeździ się na 2 biegu to nie jest tak samo jak bez reduktora na 1?? Czy dwójka z reduktorem jest "wolniejsza" od pierwszego biegu bez reduktora? To dlaczego nie jeździć na pierwszym biegu z reduktorem? Nic nie czaje…

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!