Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Nissan – Elektryka… Nowe Auto W Moich Rękach!!!



Skrzynka bezpieczników nr 1 pod prawą lampą przód: Przekaźnik klaksonu nr 2 ; W 50A – Jednostka sterująca termoogniwami …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

8 thoughts on “Nissan – Elektryka… Nowe Auto W Moich Rękach!!!

  1. Skrzynka bezpieczników w komorze silnikowej (F116) przy module IPDM: Bezpiecznik nr 41 – 15A Bezpiecznik klaksonu 1 ; nr 42 – 30A R9M: Przekaźnik PTC 2 ; nr 43 – 30A R9M: Przekaźnik PTC 3 ; nr 44 – 30A R9M: Przekaźnik PTC 1 ; nr 45 – 30A Elektryczny układ sterowania hamulca postojowego ; nr 46 – 30A Opcja złącza nr 9 ; nr 47 – 15A Bezpiecznik Klaksonu 2 ; nr 48 – 30A Elektryczny układ sterowania hamulca postojowego ; nr F – 50A R9M: Przekaźnik okna zasilania, Wyłącznik główny okna zasilania, Montaż silnika szyberdachu, Montaż silnika osłon przeciwsłonecznych, Przekaźnik okna zasilania, Przełącznik podparcia lędźwiowego, Przełącznik podparcia lędźwiowego, Przełącznik główny okna zasilania, Przełącznik fotela zasilania (strona kierowcy), Przełącznik fotela zasilania (strona pasażera) ; nr G – 30A siłownik i jednostka sterująca ABS ; nr H – 30A R9M: Przekaźnik wentylatora chłodzącego 2 ; nr I – 30A R9M: Jednostka sterująca ESP ; nr J – 50A R9M: Jednostka sterująca ESP ; nr K – 30A R9M: Przekaźnik wentylatora chłodzącego 2 ; nr L – 30A R9M: Przekaźnik wentylatora chłodzącego 2 ; nr M – 40A R9M: Siłownik i jednostka sterująca ABS ; Przekaźnik nr R1 – Przekaźnik Klaksonu
    Skrzynka bezpieczników po prawej stronie od pasażera J/B nr 2: Bezpiecznik nr 54 – 10A Czujnik kąta skrętu ; nr 55 – 10A Dioda 2 ; nr 56 – 10A Jednostka sterująca monitora Around View, czujnik odległości, kamera przednia, jednostka audio ; nr 57 – 10A Moduł sterowania silnikiem, moduł sterowania skrzynią biegów, przełącznik zasięgu skrzyni biegów, IPDM E/R (inteligentny moduł dystrybucji mocy w maszynowni), przełącznik położenia neutralnego, podstawowy czujnik prędkości, dodatkowy czujnik prędkości, wejściowy czujnik prędkości, przełącznik zasięgu skrzyni biegów, rezerwowy przełącznik lampy ; nr 58 Nieużywane ; nr 59 – 10A A/C ; nr 60 – 10A Siłownik i jednostka sterująca ABS ; nr 61 Nieużywany ; nr 62 Nieużywany ; nr 63 – 20A Jednostka Audio, jednostka sterująca nawigacją, jednostka sterująca monitora okrągłego. ; nr 64 Nieużywane ; Przekaźnik nr 1- R1 Akcesoria ; Przekaźnik nr 2 – R2 Zapłon
    Skrzynka bezpieczników w komorze silnikowej (E4) Bezpiecznik nr 74 – 10A Przekaźnik elektrycznej pompy olejowej ; nr 75 – 10A Moduł sterowania transmisją ; nr 76 Nieużywany
    Skrzynka bezpieczników nr 3 pod lewą lampą przód: Przekaźnik nr 1 Ogrzewanie PTC Przekaźnik nr 2 Ogrzewanie PTC Przekaźnik nr 3 Ogrzewanie PTC Przekaźnik nr 4 SCR nr O – 30A Przetwornica DC/DC, blok bezpiecznikowy (J/B nr 2) nr: 74 (przekaźnik pompy oleju elektrycznego), 75 (moduł sterowania przekładnią) nr N – 30A Konwerter DC/DC, blok bezpieczników (J/B) nr 63 – (Audio Unit, Navi Control Unit, Around View Monitor Control Unit) Z systemem Stop / Start: Przetwornica DC/DC – blok bezpieczników (J/B) – (przekaźnik pomocniczy, nr bezpiecznika: 20, 59, 60)

    Skrzynka bezpieczników nr 1 pod prawą lampą przód: Przekaźnik klaksonu nr 2 W 50A – Jednostka sterująca termoogniwami (R9M) X 50A – Jednostka sterująca termoogniwami (R9M)

    Skrzynka bezpieczników nr 2 pod lewą lampa przód: nr 49 – 10A Moduł sterowania transmisją nr 50 – 10A Przekaźnik wentylatora chłodzącego 4, Przekaźnik wentylatora chłodzącego 5 nr 51 – 20A R9M: Przekaźnik ogrzewania paliwowego nr 52 – 10A Przekaźnik główny nr 53 – 15A Przekaźnik główny nr T – 30A Automatyczna jednostka sterująca tylnymi drzwiami nr P – 50A R9M: jednostka sterująca przepływem nr Q – 40A IPDM E/R nr R – 30A Moduł sterowania silnikiem (przekaźnik silnika sterującego przepustnicą) nr S – 30A Przekaźnik spryskiwacza reflektora Przekaźnik nr R1 – Kontrola rozrusznika Przekaźnik nr R2 – Przekaźnik obejściowy ponownego uruchomienia silnika Przekaźnik nr R3 – Przekaźnik ogrzewania paliwowego

    Bezpieczniki Modułu IPDM ;
    Bezpiecznik nr 81
    – 10A Moduł sterowania silnikiem ; nr 82 – 15A Moduł sterowania silnikiem ; nr 83 – 15A Przekaźnik silnika regulacji przepustnicy, moduł sterowania silnikiem, zawór elektromagnetyczny EVAP do płukania kanistrów, czujnik przepływu powietrza masowego, skraplacz, cewka zapłonowa nr 1 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 2 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 3 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 4 (z tranzystorem mocy), przekaźnik wtryskiwacza paliwa, zawór elektromagnetyczny kontroli czasu włączenia zaworu wydechowego, zawór elektromagnetyczny kontroli czasu włączenia zaworu wlotowego, zawór elektromagnetyczny kontroli czasu włączenia zaworu wydechowego, wysokociśnieniowy przekaźnik pompy paliwa, wtryskiwacz paliwa nr 1, wtryskiwacz paliwa nr 2, IPDM E/R (inteligentny moduł dystrybucji energii elektrycznej w maszynowni), wtryskiwacz nr 3, wtryskiwacz paliwa nr 4, siłownik przepływu paliwa, czujnik stosunku mocy (A/F) paliwa lotniczego (A/K), czujnik A/F (A/K) obejścia obejścia obejścia płynu chłodzącego silnik. ; Bezpiecznik nr 84 – 10A Moduł sterowania silnikiem, elektrozawór regulacji czasu pracy zaworu wydechowego, elektrozawór pośredniego sterowania blokady zaworu wlotowego, elektrozawór kontroli czasu pracy zaworu wlotowego, elektrozawór kontroli czasu pracy zaworu wlotowego, zawór kontroli przepływu wlotowego. ; nr 85 – 15A Czujnik stosunku paliwa i powietrza (A/F) czujnik 1, czujnik podgrzanego tlenu 2, elektrozawór turbosprężarki, moduł sterowania silnikiem, jednostka sterująca żarem ; nr 86 – 15A Wtryskiwacz paliwa nr 1, wtryskiwacz paliwa nr 2, wtryskiwacz paliwa nr 3, wtryskiwacz paliwa nr 4, kondensator, cewka zapłonowa nr 1 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 2 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 3 (z tranzystorem mocy), cewka zapłonowa nr 4 (z tranzystorem mocy), IPDM E/R (inteligentny moduł dystrybucji mocy w maszynowni), bezpiecznik nr Q (przekaźnik wentylatora chłodzącego 1 (silnik wentylatora chłodzącego 2, przekaźnik wentylatora chłodzącego 2, rezystor (R9M)) ; Bezpiecznik nr 87 – 15A Przekaźnik klimatyzacyjny (kompresor) ; nr

    88
    – Nieużywane ; nr 89 – Nieużywane ; nr 90 – 30 Przekaźnik przedniej wycieraczki (silnik przedniej wycieraczki) nr 91 – 20 Przekaźnik pompy paliwa (moduł sterowania silnikiem, jednostka sterująca pompą paliwa, czujnik poziomu paliwa, pompa paliwa) ; 92 – Nieużywane ; nr 93 – 10A Moduł sterowania silnikiem, moduł sterowania skrzynią biegów, przełącznik zasięgu skrzyni biegów, przełącznik IPDM E/R (Intelligent Power Distribution Module Engine Room), przełącznik położenia neutralnego, podstawowy czujnik prędkości, dodatkowy czujnik prędkości, wejściowy czujnik prędkości, przełącznik położenia wstecznego / neutralnego, bezpiecznik nr 57 (z układem stop / start) ; nr 94


    Nieużywane ; nr 95 – 5A Blokada układu kierowniczego ; nr 96 – 10A Przekaźnik ponownego uruchomienia silnika ; nr 97 – 10A Kompresor, przednia lampa zespolona RH, przednia lampa zespolona LH, przełącznik zakresu transmisji, przełącznik neutralnego położenia, przełącznik tylnej lampy, przełącznik położenia wstecznego / neutralnego ;

    Bezpieczniki Klemy dodatniej ; Bezpiecznik nr A
    450A Alternator, silnik rozruchowy (QR, MR), przekaźnik obejściowy ponownego uruchomienia silnika, bezpiecznik nr F (ESP) ; nr B – 100A Alternator, silnik rozruchowy, przekaźnik obejściowy ponownego uruchomienia silnika, bezpiecznik nr F (ESP) ; nr B – 450A Alternator, silnik rozruchowy, przekaźnik obejściowy ponownego uruchomienia silnika, bezpiecznik nr F (ESP) ; nr C -100 MR, R9M: blok bezpiecznikowy (J/B) – (przekaźnik pomocniczy, BCM, bezpiecznik nr 7, 25), przekaźnik dmuchawy (bezpiecznik nr 17, 27) ; nr D – 80 IPDM E/R ; lub 100A IPDM E/R, Thermoplunger Control Unit (R9M) ; nr E – 100A QR: Blok bezpieczników (J/B) – (przekaźnik pomocniczy, BCM, bezpiecznik nr 7, 25), przekaźnik dmuchawy (nr bezpiecznika: 17, 27); lub 50A Blok bezpieczników (F116) ; bezpiecznik nr U 100A Blok bezpieczników (F116), przekaźnik zapłonu ; bezpiecznik nr V 100A – ESP

  2. dobry filmik ale mam problem z qq okazuje się ze poprzedni właściciel wypiąć lub usunął przewód instalacji świateł awaryjnych nie mam wiązki 🙁 . Poszukuje informacji gdzie zaczyna się ta wiązka aby sprawdzić czy czegoś więcej nie brakuje. może jakieś foto. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam

  3. mam jeszcze jedną sprawę a raczej problem tym razem ze światłami przeciwmgielnymi w tyle po przekręceniu włącznika na desce świeci się kontrolka ale światła nie świecą po sprawdzeniu żarówek które są ok nie dochodzi prąd. kierunki stop i pozycyjne świecą. gdzie szukać rozwiązania problemu? jeszcze raz dziękuje za wczorajszą podpowiedź

Dodaj komentarz

Zadzwoń!