Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Opel Astra G 1.6 16V x16xel 1998: Wymiana paska rozrządu i pompy wody, rozrząd – wersja skrócona



Zobacz kompleksowy poradnik, krok po kroku, jak samodzielnie wymienić zestaw paska rozrządu Continental Contitech oraz …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

42 thoughts on “Opel Astra G 1.6 16V x16xel 1998: Wymiana paska rozrządu i pompy wody, rozrząd – wersja skrócona

  1. Zastanawia mnie na ile bezpieczne dla skrzyni biegów jest odkręcanie śruby na wale metodą zapięcia piątki, wciśnięcia hebli i ogień na klucz.
    Dlaczego właśnie 5 bieg? Jedynka stawia większe opory.
    W swoim aucie mam klucz zwany crank tool holder (wkłada się w otwór sześciokątny w kole pasowym na wale korbowym) i odkręca śrubę.
    Może Pan Bogdan odpowie na nurtującą mnie kwestie:-)

  2. Wszystko fajnie ok ale warto sobie zaznaczyć markerem poduszkę żeby była w tym samym położeniu co wcześniej bo potem potrafi strzelać przy skręcaniu w półosiach 🙂 pzdr

  3. Bogdan film,super,ale……w mojej starej Vectrze mechanicy za każdym razem przy wymianie paska napierdzielali przecinakiem po śrubie z napinacza i…..sukcesywnie był nadwyreżany odlew do którego owy napinacz jest przykręcony.Tak nie jest bezpośrednio wkręcony do grubej ścianki głowicy,tylko do takiego jakby wypustu.Ja dziś chciałem zrobić podobnie,ale już kolejnej wymiany to nie przetrwało.
    Jestem ciekaw co za ,,imbecyl''zaprojektowal taki rodzaj śruby w tym miejscu?Powinna być śruba na nasadkę.
    Auto oczywiście zlomuje,gdyż nie opłacalna jest wymiana głowicy w 22 letniej Vectrze.
    PS.Nie radzę nikomu walić majzlem po tej śrubie i tyle.

  4. 31:00 gwint jak gwint, ale w razie potrzeby wymiany koła w trasie weź to odkręć,
    a najgorszy problem może wystąpić zwłaszcza w starych już wyrobionych śrubach, klucz się przekręci na śrubie i po zabawie 🙂

  5. Zdravo drug zeza me vektra 1,6 ,16 ventila je motor na manjem gasu koda trokira i gas prima do 3000 hiljade obrtaja dali moze biti do senzora radilice mjenjao sam i klapnu gasa nece jednostavno da vuce ako moze pomoc Hvala unapred 🙂

  6. W piątek dzięki temu filmowi będę robił rozrząd w Vectrze z18xer. Mam nadzieję że podobnie jest. Film mega szczegółowy. Dziękuję za film i pozdrawiam 🤜🤛

    PS będę robił sam bo po pierwsze chcą 1100-1200 zł a po drugie wszyscy mają terminy za 3 do 4 tygodni… Masakra dzisiaj mechanika znaleźć

  7. Super leer zaam wil het bij mij. Auto ook gaan proberen zelfde motor aleen hoop dat de merk tekens die er op zitten kloppen wand heb er meer op staan van de vorige die er mee bezig is geweest

  8. Minęło kilka ładnych lat od daty publikacji a jednak masa przydatnych informacji, między innymi jak odkręcić koło pasowe na wale wbijając piątkę i naciskajac hamulec, głowiłem się dosłownie pół dnia jak to odkręcić

  9. Miałem AG 2000 z tym motorem, bardzo wdzieczne autko, wg mnie bardzo dobry silnik. Wbrew obiegowym opiniom moj egzemplarz nie miał problemu z poborem oleju. Jeśli chodzi o kulturę pracy, uważam że te stare GMowskie motory naprawdę dawały radę. Ten motor pracuje cicho i wręcz bezszelestnie. Rozrzad robiliśmy w garażu ze szwagrem. Prosta robota. Dzięki za przypomnienie.

  10. Благодарю очень полезный фильм вы единственный человек который так понятливый рассказываете спасибо очень-очень спасибо

Dodaj komentarz

Zadzwoń!