Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Opel Zafira A – typowe usterki



Opel Zafira A – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

37 thoughts on “Opel Zafira A – typowe usterki

  1. mialem zafire A z silnikiem 1,6 potem mialem B z 1.8 i wrocilem do zafirki A z silnikiem 1.8 dla mnie te zafiry B to porazka,moze ja tak zle trafilem ale tam wiecznie cos sie sylalo,to czujnik to termostat to zawieszenie,poprostu wiecznie cos, zafirki A twz maja swoje wady ale naprawde polecam A.pozdrawiam

  2. Mam Zafirke 2.0dti i mowie wam nigdy disla juz nie kupie mialem rozbieganie disla,pozniej pompa wody,rolki na napinaczu,sterownik pompy,pompe hamulcowa wymienilem juz nie mowie o tym ile razy zacisk tylnego kola sie blokowal i znow naprawa sprzęgło kaseta od skrzyni biegów sie wyrabia szybko,moze akurat ja wtrafilem na taka ZAFIRE koledzy maja 1.6 1.8 i tylko tankuja i km jezdza pozdrawiam

  3. Moj tata mial 9 lat zafire 2001 diesel 2.0 (jedyny problem to byla wadliwa konstrukcyjnie pompa )i tylko to przez 6 lat to sprawialo problem .Benzyne 1.6 2005 mial 3 lata i ani zlotowki w ten silnik nie wlozyl wiec wiekszosc informacji nie pokrywa sie z prawda

  4. Normalnie opisane zostały wszystkie usterki Zafiry, którą posiada kolega. Czyli, wentylator, przetarte kable drzwi, ruda 🙂 łapczywość na olej, pilot, wydech i coś tam jeszcze. Autko z 1999 roku, ale dobrze się sprawuje poza tymi mankamentami

  5. 1.6 16V 95 KM MYŚLĘ ŻE BRAKUJE MOCY
    1.8 16V 115 125 KM JEST LEPIEJ ALE TROSZECZKĘ ZA SŁABY
    2.2 147 KM JEST PROBLEM Z ŁAŃCUCHEM ROZRZĄDU DOBRZE ŻE W 2003 ROKU TEN PROBLEM WYELIMINOWANO JAK CHCECIE SILNIK 2.2 TO POLECAM ALE DOPIERO PO LIFCIE
    OPC 2.0 TURBO 192 I 200 KM SILNIK JEST BARDZO DYNAMICZNY OK. 8S DO SETKI SĄ TO OSIĄGI NP. SUV Z DIESLEM
    2.0 DI 16V 82 KM TRAGEDIA! ZA SŁABY!
    2.0 DTI 16V 101 KM I 2.2 DTI 16V 125 KM W TYM PRZYPADKU TRZEBA UWAŻAĆ NA WSTRYSKIWACZE BOSCHA LUB NA POMPOWSTRYSKIWACZE JAK AUTOVLOGER POWIEDZIAŁ 😀
    A WY? JAKI RYWAL BĘDZIE DLA ZAFIRY OPC
    O P E L ZAFIRA OPC VS ?
    DODAJCIE SWOJA PROPOZYCJĘ
    PS.PROSZĘ NIE UŻYWAĆ WULGARYZMÓW BO POTEM DZIECI PATRZĄ I UŻYWAJĄ DO INNYCH DZIECI! 😀

  6. Według mnie wszystko to co wymieniłes w tym nudnym filmiku dzieje sie również w innych samochodach. Mam zafire a i kompletnie sie nic nie dzieje bo jak sie dba to masz porządne auto.

  7. Około 11s do setki to ma 2.0dti, nie pompy padają tylko elektronika pompy wtryskowej . Poza tym to auto w porównaniu z innymi mało się psuje , a użytkuję je jako robocze w terenie.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!