Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Polonez 2.0 DOHC ze złomu – przyspieszenie 0-100km/h



Test Poloneza po wymianie skrzyni na 5-biegową oraz pompy paliwa na elektryczną

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

18 thoughts on “Polonez 2.0 DOHC ze złomu – przyspieszenie 0-100km/h

  1. Problem z biciem kija o okienko wybierania biegów też przerabiałem. To standard w 2.0 z tą skrzynką. Ja przerobiłem gumowo-metalową poduszkę skrzyni. Nie obyło się bez cięcia i spawania. Spawać trzeba powoli i często studzić wodą by guma nie spłonęła.

  2. Cześć
    Jak opuściłes skrzynie na łapie to sprawdź czy wał się schodzi centrycznie ze skrzynia bo jak nie to łącznik elastyczny będziesz zmieniał co chwilę
    Pozdrawiam

  3. Do poloneza idealnie pasuje skrzynia biegów od opla omegi A, widziałem skrzynię z omegi diesel w polonezie z silnikiem 3.0 v6. Raz że skrzynia mocna to ma długie przełożenia i pasuje bez jakichkolwiek przeróbek karoserii. Polonez jechał 220km/h, niestety nie pamiętam przełożenia mostu, ale zdaje się, że najszybsze.

  4. otóż OBR problem haczącego lewarka zmiany biegów rozwiązywał w bardzo prosty sposób po prostu przeginali delikatnie sam lewarek . Ta sama operacja miała miejsce z łącznikami stabilizatora z przodu gdyż często się zdarzało że miska olejowa przy mocniejszym dodaniu gazu tłukła w stabilizator

Dodaj komentarz

Zadzwoń!