
Radiomagnetofon Grundig RB3200. Przestrojenie głowicy UKF, naprawa magnetofonu.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Przestroiłem radiomagnetofon na współczesny UKF, wywaliłem konwerter, naprawiłem magnetofon, rozsypały się zębatki, założone nowe i wyregulowanie obrotów silnika. Zapraszam i dziękuję za zainteresowanie moim filmem. Ps. dużo gadam a nie lubię siebie słuchać, za moje błędy wypowiedzi, nigdy nie wiem jak się wypowiedzieć, ale chciałem powiedzieć w jakim stanie jest sprzęt i co będę naprawiał. Tak więc przepraszam i zapraszam. Pozdrawiam miłośników starych sprzętów Unitry.
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Świetny film gratulacje.Te zębatki to częsta przypadłość.Gdzie Pan je dostał,chętnie bym je nabył ze dwie pary
Łezka się zakręciła , dostałem takiego w prezencie na Komunię, później naprawiałem zawodowo w ZURiT ,,,,. Cudowne czasy ,,,,
3:33profanacji? propagacji
Dziś będąc na giełdzie staroci jakaś babka miała w folii tą, Polska wersje, a obok wersje niemiecka. Niemiec od Polaka się różni z wyglądu chyba tylko skalą i napisem na obudowie
witam super materiał też zamierzam przestroić takie radio pytanie jak zdjąć pokrętło potencjometru aby wyjąć płytę?
jak ustawić radio po przestrojeniu bez użycia tego sprzętu z antenką które Pan posiada ?
proszę o odpowiedz jeszcze raz dzięki pozdrawiam
Orginalnie na kole zamachowym jest taka specjalna farba która jest szorstka i zastępuje taśmę
Z całym szacunkiem, ale ta taśma na kole…
Oryginalne koło zamachowe jest pokryte specjalną farbą, chropowatą, zwiększająca tarcie. Tu jej nie widać. Koła nie wolno myć spirytusem bo farba zejdzie. Drugi element to koło gumowe. Jak guma jest stara, wyslizgana to przewijanie do tyłu będzie słabe.