Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Remont Nysy 522 – Oddzielamy ramę od nadwozia // Muzeum SKARB NARODU



Kolejny odcinek pokazujący działania naszego muzeum. Po zdjęciu nadwozia zabralismy się za robotę przy ramie i podwoziu. To co zastawił lakiernik trzeba było oczyścić i pomalować. Na miejsce trafił tez silnik, zbiorniki paliwa oraz cały układ hamulcowy. Dzięki temu, ze zostało zdjęcte nadwozie zobaczycie czym różni się rama Nysy od Żuka i na co warto zwrócić uwagę podczas remontu.

#MuzeumSKARBNARODU​ #GratyDająRadę​ #Nysa​ #Milicja​

Oglądajcie, komentujcie i SUBSKYBUJCIE!

* * *

Muzeum Motoryzacji SKARB NARODU
Miejsce dla miłośników klasycznej motoryzacji.
https://muzeumskarbnarodu.pl/

FB | INSTAGRAM – @skarb.narodu

* * *
Produkcja video: MinimalnaProdukcja;
Kamera: Artur Perzanowski;
Montaż: Michał Olszak Allshack;

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

35 thoughts on “Remont Nysy 522 – Oddzielamy ramę od nadwozia // Muzeum SKARB NARODU

  1. Widziałem Warszawę z silnikiem od Fiata 125p, zastanawiam się czy ktoś próbował odwrotnie? Silniki 2200cm o gównianej mocy ale nisko rozwijanym momencie wrzucić do Fiata?

  2. Pojazd ma być sprawny i gotowy do drogi. W fabryce skręcali śrubami które akurat były pod ręką więc nie ma co się przejmować pierdołami. Swoją drogą to na swój sposób fascynujące że tak archaiczna konstrukcja była produkowana jeszcze w dziewięćdziesiątych.
    Przecież hamulce to jeszcze przedwojennne patenty…

  3. Naprawdę wielki szacunek dla was i waszej pracy. Pięknie odnowiona rama wraz z silnikiem i oprzyrządowaniem. Mam tylko jedno pytanie, wiem że to auto do muzeum ale czemu nie daliście ramy do cynkowania i malowania proszkowego ? Wtedy rama była by na wieki, za 50 lat karoseria została by zjedzona a rama wyglądała by jak nowa. Pozdrawiam.

  4. Jeździłem Nysą z wózkiem szybowcowym woziliśmy szybowce do remontu z Włocławka do Krosna. Droga zajmowała ok. 12 godzin w jedną stronę i to w okresie zimowym.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!