
Silniki prod WSK PZL Mielec cz 2 z 3
Rez. Zbigniew Bożyczko Podukcja POLFILM Warszawa. Zgrała firma SKORPION.
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Az trudno w to uwierzyć, ze w tamtych czasach przeprowadzano tak zaawansowane pompiery i testy na silnikach, świetny film
Świetny ale dziś oglądając ten film myślę sobie ,że nie mamy już nic, Star Jelcz to już przeszłość żal mi tamtych czasów bo mieliśmy doskonałych specjalistów.
I na huj biednemu byly te cuda-wianki ?
Silnik przekraczał nawet krajowe normy zadymienia spalin, bo kupiono licencję na silnik , ale bez pompy wtryskowej, zamiast angielskiej CAV , zastosowali krajową na licencji FRIEDMANN & MAIER
Kurwa wszystko rozjebali, takich mamy rządzących tumanow ze do tego doprowadzili,, pod sąd chujow
Ciekawe do ilu krajów i jakich eksportowaliśmy to wszystko ?
Tyle lat klepano to w rozmiarach calowych , tak samo jak mosty clarka w Radomsku,czy żurawie w Stalowej Woli .Potem stał taki dzwig kilka tygodni bo śrubki zabrakło . Te silniki w latach 80 już były zabytkami a produkcja nowych sztajerowskich nigdy nie ruszyła bo kredyty od Austriaków przeżarto za Gierka
Montaz kiepska,z fabryki wychodziły z różna wysokością tuleji cylindra
Do dziś podziwiamy polską technikę tamtych czasów . Byliśmy praktycznie samowystarczalni a i na export szła masa naszych produktów.
Niestety te czasy już się nie wrócą … :/
Konstrukcja silnika sw680 (leyland) pochodzi z lat 40 a oni się tym zachwycają jakby to była jakaś Nowinka techniczna silnik miał niską moc i krótką żywotność która w aucie ciężarowym wystarczała raptem na 300 parę tysięcy km co nawet w tamtych czasach w porównaniu z autami Zachodnimi było śmiesznie niskie które przylatywały bez problemu 1000000 km bez remontu