Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Silniki prod WSK PZL Mielec cz 2 z 3



Rez. Zbigniew Bożyczko Podukcja POLFILM Warszawa. Zgrała firma SKORPION.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

11 thoughts on “Silniki prod WSK PZL Mielec cz 2 z 3

  1. Silnik przekraczał nawet krajowe normy zadymienia spalin, bo kupiono licencję na silnik , ale bez pompy wtryskowej, zamiast angielskiej CAV , zastosowali krajową na licencji FRIEDMANN & MAIER

  2. Tyle lat klepano to w rozmiarach calowych , tak samo jak mosty clarka w Radomsku,czy żurawie w Stalowej Woli .Potem stał taki dzwig kilka tygodni bo śrubki zabrakło . Te silniki w latach 80 już były zabytkami a produkcja nowych sztajerowskich nigdy nie ruszyła bo kredyty od Austriaków przeżarto za Gierka

  3. Konstrukcja silnika sw680 (leyland) pochodzi z lat 40 a oni się tym zachwycają jakby to była jakaś Nowinka techniczna silnik miał niską moc i krótką żywotność która w aucie ciężarowym wystarczała raptem na 300 parę tysięcy km co nawet w tamtych czasach w porównaniu z autami Zachodnimi było śmiesznie niskie które przylatywały bez problemu 1000000 km bez remontu

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!