Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Related
Rez. Zbigniew Bożyczko Podukcja POLFILM Warszawa. Zgrała firma SKORPION.
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Related
Related
11 thoughts on “Silniki prod WSK PZL Mielec cz 2 z 3”
Az trudno w to uwierzyć, ze w tamtych czasach przeprowadzano tak zaawansowane pompiery i testy na silnikach, świetny film
Świetny ale dziś oglądając ten film myślę sobie ,że nie mamy już nic, Star Jelcz to już przeszłość żal mi tamtych czasów bo mieliśmy doskonałych specjalistów.
Silnik przekraczał nawet krajowe normy zadymienia spalin, bo kupiono licencję na silnik , ale bez pompy wtryskowej, zamiast angielskiej CAV , zastosowali krajową na licencji FRIEDMANN & MAIER
Tyle lat klepano to w rozmiarach calowych , tak samo jak mosty clarka w Radomsku,czy żurawie w Stalowej Woli .Potem stał taki dzwig kilka tygodni bo śrubki zabrakło . Te silniki w latach 80 już były zabytkami a produkcja nowych sztajerowskich nigdy nie ruszyła bo kredyty od Austriaków przeżarto za Gierka
Konstrukcja silnika sw680 (leyland) pochodzi z lat 40 a oni się tym zachwycają jakby to była jakaś Nowinka techniczna silnik miał niską moc i krótką żywotność która w aucie ciężarowym wystarczała raptem na 300 parę tysięcy km co nawet w tamtych czasach w porównaniu z autami Zachodnimi było śmiesznie niskie które przylatywały bez problemu 1000000 km bez remontu
Az trudno w to uwierzyć, ze w tamtych czasach przeprowadzano tak zaawansowane pompiery i testy na silnikach, świetny film
Świetny ale dziś oglądając ten film myślę sobie ,że nie mamy już nic, Star Jelcz to już przeszłość żal mi tamtych czasów bo mieliśmy doskonałych specjalistów.
I na huj biednemu byly te cuda-wianki ?
Silnik przekraczał nawet krajowe normy zadymienia spalin, bo kupiono licencję na silnik , ale bez pompy wtryskowej, zamiast angielskiej CAV , zastosowali krajową na licencji FRIEDMANN & MAIER
Kurwa wszystko rozjebali, takich mamy rządzących tumanow ze do tego doprowadzili,, pod sąd chujow
Ciekawe do ilu krajów i jakich eksportowaliśmy to wszystko ?
Tyle lat klepano to w rozmiarach calowych , tak samo jak mosty clarka w Radomsku,czy żurawie w Stalowej Woli .Potem stał taki dzwig kilka tygodni bo śrubki zabrakło . Te silniki w latach 80 już były zabytkami a produkcja nowych sztajerowskich nigdy nie ruszyła bo kredyty od Austriaków przeżarto za Gierka
Montaz kiepska,z fabryki wychodziły z różna wysokością tuleji cylindra
Do dziś podziwiamy polską technikę tamtych czasów . Byliśmy praktycznie samowystarczalni a i na export szła masa naszych produktów.
Niestety te czasy już się nie wrócą … :/
Konstrukcja silnika sw680 (leyland) pochodzi z lat 40 a oni się tym zachwycają jakby to była jakaś Nowinka techniczna silnik miał niską moc i krótką żywotność która w aucie ciężarowym wystarczała raptem na 300 parę tysięcy km co nawet w tamtych czasach w porównaniu z autami Zachodnimi było śmiesznie niskie które przylatywały bez problemu 1000000 km bez remontu