Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

TAJEMNICE , które ukrywa przed tobą mechanik. Patologia Polskich Warsztatów.



Krótkie sprostowanie ostatniego materiału który pojawił się w sieci i narobił troszeczkę chaosu i zakrawał wręcz o patologię polskich warsztatów , zatem jeśli się zgadzacie jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.

Zaczynamy przygodę z mechaniką to narzędzia nam się przydadzą zatem szukajcie i dobierajcie link poniżej
—————————————————————————-
https://na.allegro.pl/narzedzia-warsztatowe
—————————————————————————–

NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

43 thoughts on “TAJEMNICE , które ukrywa przed tobą mechanik. Patologia Polskich Warsztatów.

  1. mnie mechanik wymienil akumulator, a dobrze wiedzial ze przyczyna byla gdzies indziej… niestety wczesniej nie wiedzialem nic o mechanice. Okazalo sie, że byl poluzowany gdzies kabelek od rozrusznika, wystarczylo go podotykac i auto odpalalo. Auto nagle przestalo krecic, nie dawalo w ogole pradu na rozrusznik.

  2. Moja honda pojechała nabic klime i sie okazało że chłodnica do wymiany i wszystko ok naprawa 1200 zl i dzis odbieram telefon z warsztatu ze przewód do klimatyzacji jest do dupy…. i nigdzie znaleźć w mojej miejscowości nie można. Ehh i do środy postoi u mechanika bez naprawy masakra.

  3. Nie znam warsztatu samochodowego w mojej okolicy, żeby mi coś dobrze naprawili za pierwszym razem, zawsze reklamacja i niepotrzebne pretensje. To nie mit, to fakt robią na ilość a nie na jakość , dlatego nauczyłem się sam naprawiać 😉

  4. 1. Auta firmowe – zalecana wymiana oleju co 50 tys. km,
    2. Samochody osobowe z niskiej i średniej półki – zalecana wymiana oleju co 10 tys. – 30 tys. km.
    3. Auta premium i luksusowe – zalecana wymiana oleju co 5 tys. km, albo dwa razy w roku (aby pozbyć się skraplającej wody w silniku, spływającej do oleju), jesienią i wiosną.

    I dlatego auta premium są cenione na rynku wtórnym…

  5. Raz trafiłem na mechanika miałem do wymiany przegub a w drugim guma była uszkodzona to zlecilem wymianę dwóch myślałem że sprawa ogarnięta do momentu gdy zajrzałem pod auto jeden nowy a drugi stary i guma uszkodzona moral jest taki że dziś trudno jest o uczciwego mechanika

  6. Ogladam te filmy tylko dla prowadzacego 🙃. Lubie motoryzacje i mozna sie tu duzo dowiedziec ale sposob w jaki to prawadzisz to jest mistrzostwo swiata. Jestes o krok od Poskiego Top Gear🤦😜👍. Juz nawet kabarety mnie nie bawia tak jak Twoje filmy. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i cala twoja ekipe. Robice dobra robote z jajem 💪👍💪

  7. Nie prawda
    Ja załozylem nowe klocki i tarcze, po 50 km zaczęło piszczec i co???
    Zmieniłem klocki na inną firmę i spokój
    Wiec Michu tu się z toba nie zgodzę.

  8. Nie zgodzę się z tym, że w polskich warsztatach nie ma patologii. Znajoma w moim rodzinnym mieście co roku wymieniała rozrząd bo tak jej radził za każdym razem mechanik. Nadmieniam, że robiła rocznie kilka tysięcy kilometrów – dojeżdżała tylko do pracy, w trasę zwyczajnie bała się jechać. Zarabiała nieźle więc generalnie jakoś specjalnie nie płakała, że co roku tysiąc złotych musiała wydawać na rozrząd. Oczywiście kobieta nie ma zielonego pojęcia "co to ten rozrząd". Mechanik kazał wymieniać to wymieniała. Na szczęście jej brat dowiedział się o tym i w tym momencie sprawa jest w sądzie.

  9. w Kanadzie/USA to jest generalna praktyka zmieniac olej co 3000-5000 miles( 5000-8000 tys KM) Mam dwie Toyoty 17 Rav 4 Hybrid (synthetic oil) zmiana co 16000km lub raz w roku 2012 Camry Hybrid normalny olej — zmiana oleju co 8000km lub co 6 miesiecy – tak jest zalecane przez Toyote

  10. Moja pierwsza wizyta w warsztacie była porażką, nie wiedziałam, czego się spodziewać, nie przygotowałam się na taki pseudoprofesjonalizm. Samochód miał problem z przygasającymi światłami i podświetlaniem deski rozdzielczej. Zostawiłam go, dostałam jakiś papier do wypełnienia na miejscu, mieli sprawdzić usterkę i zadzwonić. Zadzwonili po godzinie, stwierdzili, że winny wszystkiemu jest alternator, który jest do wymiany. Koszt to 800 zł. Nawet nie wiedziałam, czym jest to ustrojstwo, a cena była załamująca. Mechanik przekonywał, że ignorowanie problemu spowoduje więcej usterek (tu wymienił je wszystkie, ale wtedy nie znałam niczego z tego, więc nie pamiętam) i że trzeba to szybko zrobić. Zgodziłam się. Samochód był do odbioru na drugi dzień. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to że dostałam jakiś paragon z opisu którego nie można było nic wywnioskować. Nie było tam informacji o alternatorze. No ale ok, na paragonach w sklepach też są czasami dziwne rzeczy. Drugą rzeczą było to, że nikt nie zaprowadził mnie do samochodu, żeby pokazać mi tę część, jej umiejscowienie i tak dalej. Znudzony pan w biurze chciał jak najszybciej, żebym zapłaciła i wyszła. Zapytałam o zużytą część, bo chciałam mieć jakieś potwierdzenie, że usługa była wykonana. Pan zaczął (dosyć opryskliwie) tłumaczyć, że nie wydają ich, a wgl poszła już do wyrzucenia i że co ja będę z nią robić. Powiedział też, że koszt utylizacji takiej części jest dosyć spory i nie opłaca mi się zabierać. No dobra. Wsiadłam do auta, jakoś inaczej jest (do dzisiaj po oddaniu do jakiegokolwiek warsztatu mam wrażenie, że coś się zmieniło, jakoś inaczej się kieruje i zmienia biegi), ale światła działają prawidłowo. Co prawda, nie mogłam sprawdzić na spokojnie, bo było lato, pełno słońca, a samochód stał na zewnątrz. Garaż warsztatowy był zamknięty, żeby ktoś przypadkiem tak chyba nie wszedł i nie sprawdził, co się dzieje.
    Po kilku miesiącach okazało się, że alternator nie mógł być wymieniany, a na pewno nie na nowy, tak jak dogadywałam się z warsztatem. Usterka w postaci migania świateł znowu się pojawiła, ale minęła po wymianie przewodów.

  11. Łapka w górę. Warto sobie kupić taki wskaźnik ładowania alternatora ( są nawet ładnie podświetlane oraz z gniazdem USB ), który po włożeniu do gniazda zapalniczki pokaże nam jakie mamy ładowanie. Koszta max 15zł

  12. Mechanik złodziej xD ja usłyszałem mechanik z Łodzi haha 🤣 w sumie nie wiele się różni.

    Gościu wziął ode mnie 800zł za coś co u drugiego mechanika 200m dalej było 460zł.

    Ciekawe.

  13. Szanowni Państwo. Szybkie pytanko. Zapytam bo się nie znam. Ford Focus MK2 rocznik 2006. Silnik TDCi 1.6. W październiku 2020 wymienione wszystkie filtry na nowe. Wymieniony olej na nowy. Wymieniony zawór EGR na nowy październik 2021 W rok okazało się, że przejechałem nim 3000km. Wiem mało jak na diesla. Pandemia. Co zrobić … Do pracy i do domu.

    Należy wymienić olej?

    Proszę o podpowiedź.

  14. Wymieniam co 3 tysiace mil ,ale uwazany jestem za głupka bo debile mysla ze to jest to samo co trzy tysiace kilometrow.Moje pieniadze i H wam do tego ,.Jak zechce to zapłace i wymienie co miesiac po nawet 500kilometrach .Ci co mieli naped na owies wymieniali(smarowali koła po tym jak Koń zdechł. lub zgubił podkowy

  15. Niedawno kupowaliśmy auto dla Ojczyma no i ten znalazł sobie auto w komisie XD więc pojechaliśmy zobaczyć co i jak i zapaliła się kontrolka check engine opuściliśmy pojazd tak szybko jak by w nim była bomba 😀 a typek z komisu może to tylko sonda a ojczym do niego jak Kaczyński do dziennikarza Panie idz pan w .ch….j

Dodaj komentarz

Zadzwoń!