Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1 http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Nowy projekt to samochód moich marzeń. W 1990 był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata – osiągnął 329 km/h. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. Jego cena wynosiła wtedy 240 000 dolarów. Czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 5,7 litra generował moc 492 koni mechanicznych (367 kW) oraz moment obrotowy wynoszący 580 Nm. Dzięki temu pojazd rozpędza się do 100 km/h w 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h. Czy już wiecie, o czym mowa?
Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
43 thoughts on “To się mechanikom nie śniło! 🤯 Ta głowica to HIT | Projekt Diablo”
Patryk jako znany Celebryta na pewno posypie urobek znajomym 😀
Ciekaw jestem czy w samochodach z tamtych lat występowały zawory i gniazda utwardzane powierzchniowo, których nie wolno docierać za pomocą pasty ( akurat z motocyklami miałem większa styczność i takie dotarcie zaworu = wymianę za kilkanaście do kilkudziesięciu moto godzin. Zawór zużywał się i płytki regulacyjne wychodziły po za tolerancje ). Dlatego warto mieć instrukcje serwisowe.
Panowie typowo włoska robota. Jak miałem Lancie to tam było to samo – niektórych elementów za cholerę nie szło dobrać np. z używanych – bo niby ten sam model, a między sztukami się różniły. Tam się montowało, co akurat na półce leżało. Np w mojej były szyby z różnych roczników – a na 100% nie były wymieniane (najlepsze jest to że jedna była z takiego rocznika co jeszcze tego modelu auta nie produkowali ) – takie cuda.
Patryk coś mi się wydaje że musisz się zgłosić do Adama Kornackiego on ci znajdzie dobre auto bo Tobie coś to nie wychodzi. Zawsze jakaś ,,mina,, ci się trafi .
Ten Merc to Ostatni Rasowy Merc dawnych lat i Kropka. Obecne nowe też spoko ale stylistyka już troche pod jedno kopyto. Każda klasa do siebie bardzo podobna ,E ,C czy S. Oby te nowe też takie przebiegi kręciły :)))
Oj te skóry to mozna powiedziec kiedys to było… Ja mam Alfe 166 z busso pod machą i skór Momo tam to jest po prostu kozak, juz nie wspominając i tym że mam wrażenie ze w obecnych autach premium skóry są gorsze niżw autach typu Alfa 156 czy 147.
Odkrecanie wałków kluczem udarowym… a wyciąganie pestek tzw. Zabezpieczeń zaworowych magnesem których nie wolno magnesować doczytajcie Literaturę Panowie z TOP-MAR to już mistrzostwo świata.
Podobny problem mam z v6 3,5l silniki om 272 check angine….też dzwoni przy odpalaniu. Wszystko zrobionw tylko jeszcze wariatory. Nazwa chyba nie przypadkowa he,he,he
Pan Łukasz jest przekotem jeżeli chodzi o wiedze 😮 jak widze odcinki z glowicami albo turbosprezarkami w tytule to juz przed obejrzeniem wiem ze bedzie mega merytorycznie i ciekawie opowiedziane! Szacunek!
Patryk jako znany Celebryta na pewno posypie urobek znajomym 😀
Dobrze że zdecydował się na remont tego motoru 😅
😊👋👋🖐👌👍✌🤜🤛💪
Woreczek strunowy po uszczelniaczach z CER Motoru 😉 Polecanko dobra firma
Ciekaw jestem czy w samochodach z tamtych lat występowały zawory i gniazda utwardzane powierzchniowo, których nie wolno docierać za pomocą pasty ( akurat z motocyklami miałem większa styczność i takie dotarcie zaworu = wymianę za kilkanaście do kilkudziesięciu moto godzin. Zawór zużywał się i płytki regulacyjne wychodziły po za tolerancje ).
Dlatego warto mieć instrukcje serwisowe.
Panowie typowo włoska robota. Jak miałem Lancie to tam było to samo – niektórych elementów za cholerę nie szło dobrać np. z używanych – bo niby ten sam model, a między sztukami się różniły. Tam się montowało, co akurat na półce leżało.
Np w mojej były szyby z różnych roczników – a na 100% nie były wymieniane (najlepsze jest to że jedna była z takiego rocznika co jeszcze tego modelu auta nie produkowali ) – takie cuda.
Patryk coś mi się wydaje że musisz się zgłosić do Adama Kornackiego on ci znajdzie dobre auto bo Tobie coś to nie wychodzi. Zawsze jakaś ,,mina,, ci się trafi .
Ten Merc to Ostatni Rasowy Merc dawnych lat i Kropka. Obecne nowe też spoko ale stylistyka już troche pod jedno kopyto. Każda klasa do siebie bardzo podobna ,E ,C czy S. Oby te nowe też takie przebiegi kręciły :)))
Super materiał. 🙂
Mega materiał
Super odcinek 🙂
Czemu nikogo do nagrywania nie ogarniesz słabo to wygląda
Złom trzeba naprawić pozdrawiam serdecznie Robert 👍👍👍
pozdro coockie
Wygląda mi to na połowe tulejki która znajduje się w łańcuchu rozrządu między ogniwami
Te metalowe elementy to wyglądają jak rozpadnie te rolki łańcucha rozrządu. Reszta to może być pozostałość po prowadnicy
Witam dlaczego zawory ssące są podfrezowane ?
Ten odcinek był lepszy, niż 10 z laminatem 😂
Bardzo fajna narracja w odcinku.
Oj te skóry to mozna powiedziec kiedys to było… Ja mam Alfe 166 z busso pod machą i skór Momo tam to jest po prostu kozak, juz nie wspominając i tym że mam wrażenie ze w obecnych autach premium skóry są gorsze niżw autach typu Alfa 156 czy 147.
512 tysięcy !!!!!!! 😂 19tdi było by już dotarte a tu prawie kapitalka 😂😂😂😂😂😂
Fajny odcinek pozdrawiam serdecznie
Ja wiem co było w smoku: puzzle 3d🤣
Gdy się ktoś nie zajechał naprawiając Ferrari to kupuje sobie Lamborghini do naprawy i dalej sprawdza swoją wytrzymałość 😆
Pozdrawiam wszystkich 👍
Jaki to model Mercedesa oraz jaki silnik czy poleca pan takiego mietka
Widze ten metal to jest łupina od zabezpieczenia zaworu.
HA! Zgadłem, że ślizg! Teraz będę się chwalił na warsztacie, że umiem w Lambo 🙂
Skoro silnik był rozbierany to może pan doktor zostawił jakaś grzechotkę w pacjencie jak to często bywa i stąd ten urobek
Odkrecanie wałków kluczem udarowym… a wyciąganie pestek tzw. Zabezpieczeń zaworowych magnesem których nie wolno magnesować doczytajcie Literaturę Panowie z TOP-MAR to już mistrzostwo świata.
Nowe uszczelniacze, pierścienie na drugi szlif i będzie git😋
Auto za tyle kasy szok! Ale kto bogatemu zabroni w koszta serwisu sie wliczy … tak ma być … 😀
Pierwsze co mi przyszło na myśl co się zmieliło to ślizg łańcucha 😅
6:51 "…. może posypie znajomym … " 😉
Tak Łukasz mistrz , ma odpowiedni przekaz …
Myślę że te odłamki to zabezpieczenia zaworów , które wpadły mechanikowi przy regulacji luzów zaworowych 👍
Sam mowiles mi ze goetze sa ciasniejsze wiec moze warto jednak goetze 🙂
Podobny problem mam z v6 3,5l silniki om 272 check angine….też dzwoni przy odpalaniu. Wszystko zrobionw tylko jeszcze wariatory. Nazwa chyba nie przypadkowa he,he,he
Czemu to takie nieostre 🥲🥲🥲🥲🥲
Może japończyk miał duzo droższe auta a tego urzywał jako odkurzacza ??? XDDD
Pewnie bylo wiadome ze gownowagen wejdzie w posiadanie lambo 🙂
Kierowca to może jest?
NIESTETY MIMO SKORZYSTANIA Z LINKU MUBI ODMÓWIŁO WYPŁATY 150PLN. WG NICH NIE ZAŁAPAŁEM SIĘ NA PROMOCJĘ. OSTRZEGAM PRZED OSZYSTWEM.
Pan Łukasz jest przekotem jeżeli chodzi o wiedze 😮 jak widze odcinki z glowicami albo turbosprezarkami w tytule to juz przed obejrzeniem wiem ze bedzie mega merytorycznie i ciekawie opowiedziane! Szacunek!