Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Wał JUNAK M10 po regeneracji- cz.I. Co z nim ,,NIE TAK" ? How it is made?



Zapraszam do obejrzenia filmu nagranego na wyraźną prośbę klienta. Zlecił regenerację wału i od tego momentu ma sporo wątpliwości , co do jakości wykonanej usługi. Rozmowa z wykonawcą usługi nie przyniosła pożądanego efektu ,dlatego poprosił mnie o pomoc i weryfikację wału tzn. sprawdzenie co z wałem jest ewentualnie nie hallo ,że ma takie negatywne odczucia ?
Zapraszam do obejrzenia filmu z całego procesu weryfikacji wału. Czy klient miał słuszne obawy? Zobaczcie sami.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

21 thoughts on “Wał JUNAK M10 po regeneracji- cz.I. Co z nim ,,NIE TAK" ? How it is made?

  1. Podobało sie… Panie Marku mój wał tez trafi w pana ręce od cezetki 350 juz niemoge sie doczekać ale mysle ze na wiosne bedzie juz u pana. narazie troche inne obowiązki. Fajnie sie ogląda fachowca

  2. Jak zwykle fachowcy . Zero pojęcia. Ładnie wyglądają ci fachowcy podobnie jak nasi reprezentanci w piłce zapewne firma też piękna piękne narzędzia i podłogi tylko ci z tego jak pusto we lbie .

  3. No dobra coś z mojego doświadczenia zamontowałem wał do jawy mojemu koledze na jego odpowiedzialność wiem że nie powinienem jedna korba lewą też się zacinala po odpaleniu tłok pukał po cylindrze wał wytrzymał 3tys km po rozebraniu silnika tłok na dole był pęknięty cylinder był uszkodzony porysowany a jeśli chodzi o Wartburga nowy wytrzymał 140 tyś km drugi nowy silnik włożony do niego też tyle wytrzymał a jeśli chodzi o firmy naprawiają cię wały sprawdzam je wysyłając wały do remontu i naprawdę można przeżyć szok Pana Marka też sprawdzilem wysyłając wał do CZ 350 mam przejechane 4 tyś km i jest Ok a jeśli chodzi o kosz dwurzędowy to jeśli pojawi się Luz to będzie poważna awaria a jeśli chodzi o Pana Marka nie znalazłem takiego fachowca a trochę wałów wysłałem Dzięki i Pozdrawiam

  4. Moim zdaniem wał bardzo dobrze by chodził jakby dopuszczono go do eksploatacji. Ludzie to tylko Junak który obrabiany był przysłowiową siekierą. Kto remontował bądź remontuje ten motocykl to wie o czym piszę. Wiem, że niektórzy oglądający muszą wierzyć we wszystko co zobaczą w filmach, ale ja już trochę tych motorków zrobiłem, widziałem nie jeden wał i powiem wam że ten chodziłby normalnie. Wiem, zaraz rozpęta się burza bo jak to możliwe ? Ciężko obracający się korbowód i co teraz będzie z moim silnikiem? odp. na to pytanie brzmi… Nic. Oczywiście oglądam Pana Marka od początku i bardzo szanuję, ale tym razem nie zgodzę się do końca z tą opinią. Korbowód się nie zacinał, obracał się płynnie , więc dopuściłbym go do eksploatacji. Po dotarciu silnika wał by się też dotarł. Odpowiednia jazda przy docieraniu, wymiana oleju tak jak mówi stara szkoła i silnik chodzi lepiej niż w 1960r. Myślę, że opinia zbyt szorstka…
    Pozdrawiam Pana Marka i wszystkich oglądających.

  5. Witam serdecznie mistrza 🙂 film jak zawsze treściwy i bardzo interesujący.

    Mam do Pana pytanie co sądzi Pan o pomiarze bicia wału i jego wyważania na tokarce czy jest to fachowe podejście czy jednak powinno odbywać się to na dedykowanym do tego stojaku z kłami do centrowania.

    Pytam czysto teoretycznie bo jeśli regeneracja to tylko u Pana.
    Pozdrawiam serdecznie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!