Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-3,S01E03,235642
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

49 thoughts on “Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Jeśli wiązka can była lutowana to powodzenia. Kiedyś słyszałem że takie przewody lepiej zacisnąć jakąś złączka niż lutować cyna może powodować zakłócenia. Jeśli źle myślę to pewnie mnie ktoś poprawi.

  2. Dla elektronika to naprawa na kilak godzin ale jak ktoś się nie zna to i samochód wymieni 🤣 naprawiam te samochody i fiaty to najprostsze możliwe instalacje jakie widziałem

  3. U mnie padł przewód masowy przy skrzyni biegów i były te same błędy. Wystarczyło na nowo zarobić oczko i przykręcić do skrzyni biegów. Można się oszukać bo termokurcz jest tak sztywny, że nie widać uszkodzonego przewodu.

  4. Miałem Punto 1 bez cana i tam już się elektryka srała na potęge bo wszędzie gniła masa. Dołóżmy do tego CAN bus i tęczowa litania błędów gotowa.

  5. Ech tak to jest kupić właśnie auto od tzw. "handlorza". W każdym aucie "korekta" licznika o 3/4 lub połowę, każde ma jakąś wadę mniejszą lub większą a potem nowy właściciel zostawia we warsztatach 10-15 tys zł na naprawy….

  6. Ja u siebie w a3 8p dokładałem samodzielnie linie CAN podkradając ze sterownika gateway. I mam błąd magistrali CAN ponieważ mam radio Android z modułem. Musiałem zaprogramować VCDS Aktywne radio/nawigacje inaczej radio mi nie chciało poprawnie działać. Może ktoś cos grzebał w samochodzie i po włączał w sterownikach tego co nie powinien.

  7. 2:33 patrząc na schemat (nie widać tam połączeń szeregowych) magistrala can jest równoległa, to oznacza że uszkodzenie jednego elementu nie powoduje odłączenie wszystkich (pomijamy kwestie zakłóceń, siania błędnych danych i terminowania skrajnych połączeń), kolejny schemat połączenia szeregowe, komunikacyjne, główny węzeł can dalej pozostaje równoległy (przy szeregowym tester z niczym by się nie połączył, błąd logiczny w okolicach 2:40….

  8. Ja się nie znam, ale jeśli twierdzicie że magistrala idzie szeregowo i błąd jest już na pierwszym urządzeniu to czy nie logicznym się wydaje że w szeregu pierwszy błąd powoduje błędy następnych? Ewentualnie jeszcze przed pierwszym urządzeniem jak kilka osób zauważyło że często jest wina przewodu masy

  9. Diagnosci 🤣 moze bledy sporadyczne po odpieciu aku lub usterce jakiegos podzespolu ktory zapisal bpad w innych sterownikach. Najlepiej skasowac te bledy i zobaczyc co faktycznie wroci. Tvn turbo kamera 🤣

  10. Gnijące przewody .. zmora samochodów naszpikowanych elektroniką… 😅. Po doświadczeniach ze skodą powiem że nie warto ufać pięknie wyglądającym przewodom… W środku i tak może być próchno… Jedynie to dokładny multimetr i mierzenie oporności wiązek w nadziei, że odnajdzie się winowajcę…

  11. Prosta osoboweczka.. w Obecnie najmniej skomplikowanej ciężarówce jest co najmniej kilka rodzajów CAN . Pomijam już ich prędkości np 250 czy 500 Kbs ale i napięcia CAN ze wzgledu na odległości między modułami i co za tym idzie odporności na zakłócenia.

  12. Pierdu, pierdu. Typowa usterka. To uszkodzony kabel wiązki do ECU. Brak zasilania lub brak którejś masy i sypią się błędy. Wystarczy schemat i żarówka z kablem i trochę cierpliwości.

  13. mam sytuację taką,że auto zaczęło więcej palić ,z tłumika słychać wyraźne pierdzenie(tego nie było) silnik jakby słabszy,co najważniejsze jest jeszcze gwarancja,a jedno co słyszę,że komputer nie wykazał błędów,więc jes OK.,teraz przed kolejną wizytą zaczyna się straszenie ,że mechanik obejrzy,ale jak nic nie stwierdzi to będę musiał bulić,jawne zastraszenie i zniechęcanie,tylko jak coś już się stanie to powiedzą ,że reklamacji nie uznają ,bo zlekceważyłem niepokojące objawy,nadmieniam,że jestem mechanikiem i pewne sprawy nie są obce,i wiem również ,że nie zawsze lomputer pokaże jak na dłoni, np świece,czy małe nieszczelności w układzie ssącym,a najważniejsze dotyczy to auta 3-letniego Daci Duster 1.6 Sce 115 KM, Benzyna 36 tyś km,co z takimi młotami robić,ale niestety tak działają autoryzowane stacje renault-dacia ,zwłaszcza jedna,której na razie nie podaję,bo mi jeszcze bardziej zepsują,gdzie te czasy,gdy można było patrzeć co robią i już nie mówię o przeszkadzaniu czy plątaniu się pod nogami,ale dwa razy miałem sytuację taką ,że po wymianie oleju było po niżej minimum,albo po wymianie tarczy sprzęgłowej brak zabezpieczenia pod pedałem,dzięki mojej interwencji w porę zauważone i poprawione,pewno adam uporał by się i z moim autem

Dodaj komentarz

Zadzwoń!