Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

WSK 125 Regeneracja amortyzatorów



WSK M06 B3 odc. 16 Niestety te amortyzatory nie były przewidziane do regeneracji więc wszystkie uszczelki trzeba dobierać.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

32 thoughts on “WSK 125 Regeneracja amortyzatorów

  1. Te 90ml się mieści do tej całej dolnej szklanki, a nie tego wewnętrznego cylindra, jak skladałem swoje to po prostu wlałem do tej dolnej szklanki 90ml i wszystko złożyłem. 🙂

  2. Pokazane na filmie podkładki pod sprężynki są podkładkami a nie blaszkami zaworka w tłoczku (amortyzator bez kulki składany jako pierwszy). Blaszka zaworka nie była wyjmowana i jest na swoim miejscu na iglicy (grubość blaszki to ok. 1mm więc jest znacznie grubsza od podkładki)

  3. Dzień dobry prowincji Konya w Turcji, ja Ci Dostałem 1966 Model silnika WSK Świdnik jest uszkodzone i znaleźć swoje miejsce w kraju i absorbery tylny amortyzator Jak wysłać dobry dzień

  4. Miałeś fabryczne zagniecenie na gwincie (tam gdzie kręci się kluczem od kątówki) ?? Bo ja mam i ni cholery nie mogę tego odkręcić – posiadam amorek sprężynowy (nie szklankowy).

  5. jak na amorki to troche za brudno na stole a wydaje mi sie że to powinno sie składać w bardzo czystych warunkach. ps jak są amorki ze szklankami to powinieneś dać smar w szklanki i na sprężyne. pozdrawiam

  6. witam. wlasnie probuje zregenerowac swoje amortyzatory i utknalem w momencie sciagania tloczyska. jak Pan sobie poradzil z odkreceniem jego? nakretka za pomoca nasadki odkreca sie bez problemu ale co potem z tloczyskiem na ktorym jest pierscien? Pozdrawiam

  7. Takim kluczem jak Ty tu pokazujesz nie ma szans rozebrać amortyzatora. Ja odpunktowałem fabryczne zabezpieczenie igrubym stalowym kluczem z koncowkami ze srub imbusowych 10.9 nie idzie tego ruszyć. Sruby sie wyginaja i tyle. Taki kluczyk szlifierkowy złamałem przy 1 podejsciu.

  8. Witam. Mam pytanie odnośnie tylnych amortyzatorów ,ale od ramy M06 B1 (dwuramówka). Chodzi mi o wymiar całego amortyzatora a najlepiej rozstaw otworów bo chcę kupić ,a nie mam starych amortyzatorów bo składam wske od zera.. Wiem tyle że w b1 są dłuższe niż w b3. Nigdzie nie mogę znalezc wymiaru. Pozdrawiam 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!