Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Wymiana silnika w BMW E60 M54 na czas.



Siemanosaczyska 🙂
No to swapik z m54b22 na m54b22 w BMW E60.
Troszkę kontemplacji trochę timelapse.
Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

Jeżeli chciałbyś mnie wesprzeć wejdź na:
https://zrzutka.pl/z9tf59
lub
https://patronite.pl/Auto-Bachus
——————————————————————

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

BLUZY KOSZULKI GADŻETY NAKLEJKI SMYCZE WLEPY I INNE PIERDOŁY
biuro@auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

40 thoughts on “Wymiana silnika w BMW E60 M54 na czas.

  1. Z tymi uszczelkami w pełni się zgodzę, również daje silikon ale nakładam go z głową. A nie którzy to jakby z gruszki go nakladali, a później czyszczenia od chuja. Z uszczelkami jak z prezerwatywami.. Nie należy im ufać 😅😅

  2. Wczoraj rozebrałem m54b30, 3 ślizgi połamane (długości łańcucha nie mierzyłem), ale rozrząd oryginał z logo bmw, przebieg 280 tysięcy km. Uszczelka pod głowicą też oryginał :). Silnik jeździł i nie wydawał żadnych dziwnych odgłosów, decyzja o demontażu silnika powstała przez wycieki spod głowicy, z miski, przedniego dekla, uszczelniacza wału przy kole pasowym. Pozdrawiam

    @Edit
    Obudowa rozrządu zejdzie po ściągnięciu vanosów, jest tam ślizg górny trzymany długą śrubą której inaczej nie da się wyjąć (łańcuch przeszkadza). Dwie boczne śruby (krótka i długa) można odkręcić, lecz długiej (tej z prawej strony silnika patrząc od przodu) nie da się wyciągnąć bo koło zębate z łańcuchem wałka ssącego przeszkadza xd.

  3. Dobry sylykon nie jest zły. Rafałek ze Staskiem z ACO nie takie rzeczy robiły z Andrzejem na sylykon i do tej pory jest git malina. Jeżdżą i obserwują. Pozdrawiam

  4. A tak całkiem serio, to podoba mi się wasza znajomość tematu i robota. Gdybym miał BMW to bym pewnie u Was ją serwisowal bo mieszkam 20km od Wawy, ale niestety dla mnie bez gwiazdy niema jazdy, chociaż kusi mnie e61. Pozdrawiam.

  5. Ehhhh… panowie… na przyszłość wyciągnijcie świece i zakręcie 2x 3x rozrusznikiem.
    Niech ten olej się rozprowadzi bez obciążenia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!