Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Najtańsze elektryki w 2022 roku!



Oto zestawienie najtańszych elektryków w salonach w 2022 roku do 130 tysięcy złotych. Z końcem zeszłego roku rząd na białym koniu wjechał z drugą odsłoną programu dopłat, który ma zmienić Polskę. Dla osób fizycznych i przedsiębiorców przewidziano dofinansowanie w kwocie 18 750 lub 27 tysięcy złotych. O warunkach dopłaty dowiecie się z tego odcinka. Zapraszam do oglądania zestawienia najtańszych elektryków na rynku.

P.S Przy upload’owaniu zorientowałem się, że zapomniałem jeszcze o Smarcie i kilku chińskich dziwadłach. Jak się Wam spodoba to zrobię następną część i tam przyznam się do błędu 🙂

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

21 thoughts on “Najtańsze elektryki w 2022 roku!

  1. Ehhh
    Dobra daję moje 50k dostaje 27k i co to zmienia?
    Znajdzie się elektryk z zasięgiem 700 km na już gdy dostanę o 22 telefon że o 6 mam być na drugim końcu Polski?
    No chyba nie
    No mogę kupić używane tylko do miasta ale jak będzie zakaz poruszania się spalinowym to będę tłukł się 2 dni 600 km?
    Żenada

  2. ostatnio jezdzilem wprawie wszystkimi modelami z tego zestawienia,kto nie jezdzil to radze najpierw sie przejechac a potem krytykowac,podejscie sie szybko zmienia po przejechaniu kliku kilometrow.Problem jest tylko taki ze nie wszystkie firmy lisingowe chca brac na siebie ta doplate i generalnie po pierwszej wtopie z doplatami jest male zufanie czy sa realne na to pieniadze .Jest jeszcze jeden problem,przy zamowieniu nowego samochodu elektrycznego czas oczekiwania na np kia ev6 czy e soul to okolo 10 miesiecy,dopiero po odebraniu samochodu mozna zlozyc wniosek o doplaty a nie wiadomo czy przez ten okres dopaty jeszcze beda -takie ryzyko

  3. sorki ale to porównanie jest straszne … przejechanie 200/300 km na 1-ładowaniu…tyle da się na elektrycznym skuterze za 9K ale oczywiście nie wygląda jak samochód…

  4. Dacia Spring już za 90 tys… Niestety, nawet z dofinansowaniem, elektryki wychodzą zbyt drogo. Nawet jeśli nowy 500 kosztuje 107 tys, wrzucając mu jakieś sensowne wyposażenie to robię 150 tys.

  5. Za tę samą cenę mamy używaną Teslę Model S z zasięgiem średnio 400 km, mocą 520 kM i darmowym dożywotnim ładowaniem vs wymienione wyżej nowe samochody z zasięgami poniżej 300 km, mocą 136 kM i bez darmowego ładowania.

  6. Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.

  7. bolszewicy z Brukseli teraz będą decydować czy dębisz jeździł czy chodził albo jeździsz elektrykiem albo chodzisz dziwi mnie Polacy wyrwali się z buta komuny w Polsce nie widzą buta Komuny z Brukseli

Dodaj komentarz

Zadzwoń!