Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

JAK INTERPRETOWAĆ KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY | CZĘŚĆ 2



📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #DIAGNOSTYKA

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

51 thoughts on “JAK INTERPRETOWAĆ KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY | CZĘŚĆ 2

  1. Cześć Krzysiu. Masz mega wiedzę i super ze się tak z nią dzielisz z nami. Szkoda ze nie mogłem mieć takiego Majstra jak ty. Ale oglądam każdy twój filmik I bardzo dużo mi to daje wiedzy. Pozdrawiam.

  2. Witam panie Krzysztofie bardzo fajny filmik.Mam audi a3 z tym samym silnikiem CBAB chciałem się dowiedzieć jak zrobic synchronizację wałka rozrządu i jakiej grupie pomiarowej obserwować . Zgury dziękuję , miłego wieczoru.

  3. Dwa pytania a propos recyrkulacji spalin i turbo… Pacjent Touran 2.0 16v BKD. 1. Po wymianie turbiny na nową z pewnego źródła i EGRu na "regenerowany" od oszustów z grupy 🐺jedzie fajnie,ale najczęściej przy dokręcaniu 4 biegu (DSG) lub mocnemu depnięciu gazu puszcza czarną chmurę. Tak czarną że świat za nim ginie. Czasem próbuje jakby poszarpywać na niskich obrotach jadąc spokojnie. Oba przypadki zdarzają się raz po raz.

    Przy wymianie turbiny i EGRu wszystko umyte do czysta. Kolektor dolotowy,przepustnica sama w sobie, sprawdzony brak oleju w płytce elektronicznej. Nowy intercooler, oringi na przewodach itd.
    Po przebiegu 3000km cały ten układ pokryty warstwą 2-3mm czarnej suchej sadzy. EGR wymieniłem, bo z podciśnieniowego "grzybka" ciurkiem leciał olej.

    2. A dwa razy zdarzyło mi się, że po wymianie turbiny przy ostrym łupnięciu w gaz rozwaliło przewody dolotu. Wyrwało z zamków zabezpieczenia. Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia wartości doładowania. Bo VCDSa dopiero Gwiazdor pod choinkę rzuci 😉

  4. Witam panie Krzysztofie ja uczyłem się na małych i dużych fiatach ftefy nie było kompyterkòw nadobyłem komputer delfi i skaner foxlela inadal się uczę diagnostyki dziękuję za wieże ktòra pan przekazuje i mam nadzieję że więcej takiej wiedzy będzie pan przekazywał na temat programów diagnostycznych i diagnoz w akcie nie dowierzam i oglondam po dwa razy te filmiki pozdrawiam Robert Borowski czekam na więcej i dłużej !!!!!!!!!;!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Wspaniały odcinek. Wypadało by wziąć zeszyt jak w szkole i notować szczegółowe informacje bo pamięć jest ulotna. Myślę że takich widzów jak ten który Cię odwiedził jest na kanale dużo więcej – gdyby nie odległość sam z wielkim szacunkiem uścisnąłbym Ci dłoń, choć kto wie – może kiedyś. Świat jest mały.
    Dzięki za genialny materiał.
    Pozdrawiam.

  6. Panie Krzysiu, jak zwykle petarda… Fajnie, że Panu Darkowi udało się Pana zastać, ja byłem na Ławicy jakieś 3 tygodnie temu i nie wyobrażałem sobie do Pana nie wstąpić. No ale niestety, nie miałem tyle szczęścia i akurat nikogo nie było na zewnątrz… Super zajebiście się Pana ogląda i słucha. Wiedza sama zostaje w głowie. Jak za czasów szkolnych. "Nie liczy ilość przekazanej wiedzy, tylko sposób jej przekazania, żeby została w głowie". Pozdrowionka.😎

  7. Panie Krzyśku zajebiste odcinki! Oby jak najwięcej takiego materiału 🙂 Życzę sobie i innym aby słabi mechanicy również oglądali te odcinki. Wtedy wszyscy będą jeździć swoimi autami uśmiechnięci 🙂

  8. Witam Krzysztofie .
    Nawet te 1,5 godziny oglądanie z tamtego odcinka to się słucha z przyjemnością takiej wiedzy😊, mimo ze mam trochę nowsze audi z 19 roku to i tak wszystkie odcinki oglądam z podziwem tej wiedzy mimo , że nie jestem mechanikiem to coś potrafię zrobić , wymienić klocki hamulcowe i olej 😂 ale to bardzo interesuje to co mówisz . Jak powiedziałeś w tym odcinku to fajnie by było posłuchać o diagnozach w nowszych autach bo nawet sobie kupiłem program VCDS-MOBILE -Pro , tak żebym mógł w przyszłości sobie sprawdzić jak coś zacznie moje Audi bolec 😀 oby nie był potrzebny 🤪.
    SUPER filmy 💪
    Pozdrawiam ciebie i ekipę .

  9. Jesteś kozak chłopie! Podpowiedz mi proszę gdzie mogę wyzerować wartości wyuczone zaworu ciśnienia paliwa(ten z prawej stronie na listwie CR) jestem przed wymianą, czujnik ciśnienia paliwa zmieniłem i wyzerowały wartości w bloku 117👍co do zaworu niestety nie potrafię odszukać informacji gdzie tego szukać. Pozdrawiam! Leci sub i zostaje na dłużej 🙂

  10. Super się ogląda wielką masz wiedzę i wszystko tłumaczysz w bardzo zrozumiały sposób. Zrób materiał o regeneracji sterowników ABS naprawę zimnych lutow to usterka wręcz pewna w wielu samochodach typu A6 C6 czy elektronika rygla kierownicy 😉 która umiera w najmniej odpowiednim momencie

  11. Jakie ty masz Chłopie gadane👌Wiedzą wiedzą (ogromna) ale jak ty to lekko potrafisz przekazać… A my to wszystko od razu rozumiemy… Szacun. 💪2 odcinki ogladnalem od razu aż się żona wsciekała😃Zachaczyles temat dpf z którymi jest wiczny kłopot, a ja nie mogę dojes co jest. Passat b7 2.0 tdi cffb 2014r. wypala się co 170 km😵olej wymieniam 3 x w roku bo stan się podnosi. Jeżdżę na trasach max 5 km!!! do pracy i spowrotem. Parametry są takie (po odczycie) :obliczona zawartość sadzy:1.09g;
    zmierzona zawartość sadzy :-9,49
    Ciśnienie różnicowe f.c.s na biegu jalowym:7 hPa
    Ciśnienie różnicowe przy 2,5 "29 hPa🤔. A wypala się regularnie co 170 km. Co jest nie tak🤔

  12. W miarę możliwości oglądam odcinki kurcze jesteś jak dla mnie ZAJE….Y wykładowca wszystkich odcinków sam chętnie uściskał bym taką dłoń która nie jednemu mechanikowi dostarcza ogromną dawkę wiedzy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

  13. Po tych dwóch odcinkach jakość usług w polskich warsztatach (garażach) poprawi się o 100% a wszystkie passaty będą chodzić jak szwajcarskie zegarki! Wielkie dzięki za to co robisz👍

  14. Panie Krzysztofie to co Pan robi jest NIESAMOWITE i dla mnie BEZCENNE. Wiedze która Pan posiada jest OGROMNA, przekazujesz ja w tak wspaniały sposób ze oglądanie wciąga bardziej niż narkotyk. Nawet sobie Pan nie zdaje sprawy ilu ludziom przekazywana wiedze pomoże naprawiać i diagnozować swoje samochody. Oglądam wszystkie Pana filmy i to po dwa razy ponieważ po jednorazowym oglądnięciu nie da się całej wiedzy zapamiętać. Posiadam Audi A3 1.9TDI po kilku razowych wizytach u mechaników i zobaczeniu jakie partactwo czasem odstawiają, stwierdziłem ze będę naprawiał swój samochód sam i ze to zrobię dokładniej bo się postaram a nie pozbędę byle wyjechał samochód na drogę. Mam wykształcenie mechaniczne ale nie jestem czynnym mechanikiem a wiedzy w szkole przez 4 lata tyle nie otrzymałem co z pańskich filmów. Miedzy innymi cała wiedze jaka posiadam na temat mechaniki jest czerpana z takich filmów jak Pan nagrywa ( np. pierwszy rozrząd nauczyłem się wymieniać z filmu na YouTube). Szkoda ze Pana serwis jest 620 km od mojego miejsca zamieszkania, gdyby był bliżej mógł bym swój samochód oddawać w zaufane ręce i spać spokojnie. Chciałbym mieć szanse pracować w takim serwisie jak Pana nawet tylko przy sciąganiu kół jak Stanisław 😀 w odcinku z S7 „ jak naprawić wtryskiwacze bez wyciągania” mógłbym się rozwijacie i pochłonąć ogromna wiedze nawet tylko z samych obserwacji, a już w ogóle niesamowite jest to ze wszystko jest tłumaczone jak ”krowie na rowie” gdy tylko ktoś pyta i chce się nauczyć. Niestety do nauki i czerpania wiedzy pozostają mi tylko Pana filmiki, wiec Panie Krzysztofie rób dalej to co robisz jest to wspaniałe. Jak kiedyś będę przejazdem obok Poznania na pewno wstępie do Pańskiego warsztatu zobaczyć Pana na żywo uścisnąć dłoń i zamienić kilka słów. Powodzenia, pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!