Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
51 thoughts on “JAK INTERPRETOWAĆ KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY | CZĘŚĆ 2”
Szacunek za przyznanie się do błędu. Pozdr , proszę o materiał o światłach matrycowych.
Cześć Krzysiu. Masz mega wiedzę i super ze się tak z nią dzielisz z nami. Szkoda ze nie mogłem mieć takiego Majstra jak ty. Ale oglądam każdy twój filmik I bardzo dużo mi to daje wiedzy. Pozdrawiam.
Witam panie Krzysztofie bardzo fajny filmik.Mam audi a3 z tym samym silnikiem CBAB chciałem się dowiedzieć jak zrobic synchronizację wałka rozrządu i jakiej grupie pomiarowej obserwować . Zgury dziękuję , miłego wieczoru.
Dwa pytania a propos recyrkulacji spalin i turbo… Pacjent Touran 2.0 16v BKD. 1. Po wymianie turbiny na nową z pewnego źródła i EGRu na "regenerowany" od oszustów z grupy 🐺jedzie fajnie,ale najczęściej przy dokręcaniu 4 biegu (DSG) lub mocnemu depnięciu gazu puszcza czarną chmurę. Tak czarną że świat za nim ginie. Czasem próbuje jakby poszarpywać na niskich obrotach jadąc spokojnie. Oba przypadki zdarzają się raz po raz.
Przy wymianie turbiny i EGRu wszystko umyte do czysta. Kolektor dolotowy,przepustnica sama w sobie, sprawdzony brak oleju w płytce elektronicznej. Nowy intercooler, oringi na przewodach itd. Po przebiegu 3000km cały ten układ pokryty warstwą 2-3mm czarnej suchej sadzy. EGR wymieniłem, bo z podciśnieniowego "grzybka" ciurkiem leciał olej.
2. A dwa razy zdarzyło mi się, że po wymianie turbiny przy ostrym łupnięciu w gaz rozwaliło przewody dolotu. Wyrwało z zamków zabezpieczenia. Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia wartości doładowania. Bo VCDSa dopiero Gwiazdor pod choinkę rzuci 😉
Witam panie Krzysztofie ja uczyłem się na małych i dużych fiatach ftefy nie było kompyterkòw nadobyłem komputer delfi i skaner foxlela inadal się uczę diagnostyki dziękuję za wieże ktòra pan przekazuje i mam nadzieję że więcej takiej wiedzy będzie pan przekazywał na temat programów diagnostycznych i diagnoz w akcie nie dowierzam i oglondam po dwa razy te filmiki pozdrawiam Robert Borowski czekam na więcej i dłużej !!!!!!!!!;!!!!!!!!!!!!!!!!
Wspaniały odcinek. Wypadało by wziąć zeszyt jak w szkole i notować szczegółowe informacje bo pamięć jest ulotna. Myślę że takich widzów jak ten który Cię odwiedził jest na kanale dużo więcej – gdyby nie odległość sam z wielkim szacunkiem uścisnąłbym Ci dłoń, choć kto wie – może kiedyś. Świat jest mały. Dzięki za genialny materiał. Pozdrawiam.
Panie Krzysiu, jak zwykle petarda… Fajnie, że Panu Darkowi udało się Pana zastać, ja byłem na Ławicy jakieś 3 tygodnie temu i nie wyobrażałem sobie do Pana nie wstąpić. No ale niestety, nie miałem tyle szczęścia i akurat nikogo nie było na zewnątrz… Super zajebiście się Pana ogląda i słucha. Wiedza sama zostaje w głowie. Jak za czasów szkolnych. "Nie liczy ilość przekazanej wiedzy, tylko sposób jej przekazania, żeby została w głowie". Pozdrowionka.😎
Super odcinek na podstawie przekazanej przez pana wiedzy zrobiłem sobie logi egr i przepustnicy i zaczeły sie schody . Panie Krzysztofie mega wiedza Pozdrawiam
Panie Krzyśku zajebiste odcinki! Oby jak najwięcej takiego materiału 🙂 Życzę sobie i innym aby słabi mechanicy również oglądali te odcinki. Wtedy wszyscy będą jeździć swoimi autami uśmiechnięci 🙂
Witam Krzysztofie . Nawet te 1,5 godziny oglądanie z tamtego odcinka to się słucha z przyjemnością takiej wiedzy😊, mimo ze mam trochę nowsze audi z 19 roku to i tak wszystkie odcinki oglądam z podziwem tej wiedzy mimo , że nie jestem mechanikiem to coś potrafię zrobić , wymienić klocki hamulcowe i olej 😂 ale to bardzo interesuje to co mówisz . Jak powiedziałeś w tym odcinku to fajnie by było posłuchać o diagnozach w nowszych autach bo nawet sobie kupiłem program VCDS-MOBILE -Pro , tak żebym mógł w przyszłości sobie sprawdzić jak coś zacznie moje Audi bolec 😀 oby nie był potrzebny 🤪. SUPER filmy 💪 Pozdrawiam ciebie i ekipę .
Jesteś kozak chłopie! Podpowiedz mi proszę gdzie mogę wyzerować wartości wyuczone zaworu ciśnienia paliwa(ten z prawej stronie na listwie CR) jestem przed wymianą, czujnik ciśnienia paliwa zmieniłem i wyzerowały wartości w bloku 117👍co do zaworu niestety nie potrafię odszukać informacji gdzie tego szukać. Pozdrawiam! Leci sub i zostaje na dłużej 🙂
Super się ogląda wielką masz wiedzę i wszystko tłumaczysz w bardzo zrozumiały sposób. Zrób materiał o regeneracji sterowników ABS naprawę zimnych lutow to usterka wręcz pewna w wielu samochodach typu A6 C6 czy elektronika rygla kierownicy 😉 która umiera w najmniej odpowiednim momencie
Jakie ty masz Chłopie gadane👌Wiedzą wiedzą (ogromna) ale jak ty to lekko potrafisz przekazać… A my to wszystko od razu rozumiemy… Szacun. 💪2 odcinki ogladnalem od razu aż się żona wsciekała😃Zachaczyles temat dpf z którymi jest wiczny kłopot, a ja nie mogę dojes co jest. Passat b7 2.0 tdi cffb 2014r. wypala się co 170 km😵olej wymieniam 3 x w roku bo stan się podnosi. Jeżdżę na trasach max 5 km!!! do pracy i spowrotem. Parametry są takie (po odczycie) :obliczona zawartość sadzy:1.09g; zmierzona zawartość sadzy :-9,49 Ciśnienie różnicowe f.c.s na biegu jalowym:7 hPa Ciśnienie różnicowe przy 2,5 "29 hPa🤔. A wypala się regularnie co 170 km. Co jest nie tak🤔
W miarę możliwości oglądam odcinki kurcze jesteś jak dla mnie ZAJE….Y wykładowca wszystkich odcinków sam chętnie uściskał bym taką dłoń która nie jednemu mechanikowi dostarcza ogromną dawkę wiedzy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.
Po tych dwóch odcinkach jakość usług w polskich warsztatach (garażach) poprawi się o 100% a wszystkie passaty będą chodzić jak szwajcarskie zegarki! Wielkie dzięki za to co robisz👍
Panie Krzysztofie to co Pan robi jest NIESAMOWITE i dla mnie BEZCENNE. Wiedze która Pan posiada jest OGROMNA, przekazujesz ja w tak wspaniały sposób ze oglądanie wciąga bardziej niż narkotyk. Nawet sobie Pan nie zdaje sprawy ilu ludziom przekazywana wiedze pomoże naprawiać i diagnozować swoje samochody. Oglądam wszystkie Pana filmy i to po dwa razy ponieważ po jednorazowym oglądnięciu nie da się całej wiedzy zapamiętać. Posiadam Audi A3 1.9TDI po kilku razowych wizytach u mechaników i zobaczeniu jakie partactwo czasem odstawiają, stwierdziłem ze będę naprawiał swój samochód sam i ze to zrobię dokładniej bo się postaram a nie pozbędę byle wyjechał samochód na drogę. Mam wykształcenie mechaniczne ale nie jestem czynnym mechanikiem a wiedzy w szkole przez 4 lata tyle nie otrzymałem co z pańskich filmów. Miedzy innymi cała wiedze jaka posiadam na temat mechaniki jest czerpana z takich filmów jak Pan nagrywa ( np. pierwszy rozrząd nauczyłem się wymieniać z filmu na YouTube). Szkoda ze Pana serwis jest 620 km od mojego miejsca zamieszkania, gdyby był bliżej mógł bym swój samochód oddawać w zaufane ręce i spać spokojnie. Chciałbym mieć szanse pracować w takim serwisie jak Pana nawet tylko przy sciąganiu kół jak Stanisław 😀 w odcinku z S7 „ jak naprawić wtryskiwacze bez wyciągania” mógłbym się rozwijacie i pochłonąć ogromna wiedze nawet tylko z samych obserwacji, a już w ogóle niesamowite jest to ze wszystko jest tłumaczone jak ”krowie na rowie” gdy tylko ktoś pyta i chce się nauczyć. Niestety do nauki i czerpania wiedzy pozostają mi tylko Pana filmiki, wiec Panie Krzysztofie rób dalej to co robisz jest to wspaniałe. Jak kiedyś będę przejazdem obok Poznania na pewno wstępie do Pańskiego warsztatu zobaczyć Pana na żywo uścisnąć dłoń i zamienić kilka słów. Powodzenia, pozdrawiam.
Szacunek za przyznanie się do błędu.
Pozdr , proszę o materiał o światłach matrycowych.
Cześć Krzysiu. Masz mega wiedzę i super ze się tak z nią dzielisz z nami. Szkoda ze nie mogłem mieć takiego Majstra jak ty. Ale oglądam każdy twój filmik I bardzo dużo mi to daje wiedzy. Pozdrawiam.
Super
Witam panie Krzysztofie bardzo fajny filmik.Mam audi a3 z tym samym silnikiem CBAB chciałem się dowiedzieć jak zrobic synchronizację wałka rozrządu i jakiej grupie pomiarowej obserwować . Zgury dziękuję , miłego wieczoru.
Masz ogromną wiedzę i bardzo dobrze umiesz się nią posługiwać i przekazać innym !!! 🤝
super film więcej takich
Chciał bym zobaczyć jak robisz LOGI !!!
Dawaj więcej takich odcinków chłopie, może coś z oscyloskopem? Jak sprawdzić czujniki abs itp😀
Dwa pytania a propos recyrkulacji spalin i turbo… Pacjent Touran 2.0 16v BKD. 1. Po wymianie turbiny na nową z pewnego źródła i EGRu na "regenerowany" od oszustów z grupy 🐺jedzie fajnie,ale najczęściej przy dokręcaniu 4 biegu (DSG) lub mocnemu depnięciu gazu puszcza czarną chmurę. Tak czarną że świat za nim ginie. Czasem próbuje jakby poszarpywać na niskich obrotach jadąc spokojnie. Oba przypadki zdarzają się raz po raz.
Przy wymianie turbiny i EGRu wszystko umyte do czysta. Kolektor dolotowy,przepustnica sama w sobie, sprawdzony brak oleju w płytce elektronicznej. Nowy intercooler, oringi na przewodach itd.
Po przebiegu 3000km cały ten układ pokryty warstwą 2-3mm czarnej suchej sadzy. EGR wymieniłem, bo z podciśnieniowego "grzybka" ciurkiem leciał olej.
2. A dwa razy zdarzyło mi się, że po wymianie turbiny przy ostrym łupnięciu w gaz rozwaliło przewody dolotu. Wyrwało z zamków zabezpieczenia. Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia wartości doładowania. Bo VCDSa dopiero Gwiazdor pod choinkę rzuci 😉
Witam panie Krzysztofie ja uczyłem się na małych i dużych fiatach ftefy nie było kompyterkòw nadobyłem komputer delfi i skaner foxlela inadal się uczę diagnostyki dziękuję za wieże ktòra pan przekazuje i mam nadzieję że więcej takiej wiedzy będzie pan przekazywał na temat programów diagnostycznych i diagnoz w akcie nie dowierzam i oglondam po dwa razy te filmiki pozdrawiam Robert Borowski czekam na więcej i dłużej !!!!!!!!!;!!!!!!!!!!!!!!!!
Super odcinek. Czekam na więcej filmów o parametrach bo jestem tego ciekawy😁
Miło się Ciebie słucha, dotrwałem do końca tak samo jak na wcześniejszym 1,5 h. 🙂 Pozdro
Wspaniały odcinek. Wypadało by wziąć zeszyt jak w szkole i notować szczegółowe informacje bo pamięć jest ulotna. Myślę że takich widzów jak ten który Cię odwiedził jest na kanale dużo więcej – gdyby nie odległość sam z wielkim szacunkiem uścisnąłbym Ci dłoń, choć kto wie – może kiedyś. Świat jest mały.
Dzięki za genialny materiał.
Pozdrawiam.
Super pomocny film… Dobra robota jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie
Panie Krzysztofie, super robota może opowie Pan coś o przekaźnikach, jak działają opisy nóżek może to być ciekawe.
Witam Pana, panie Krzysztofie bardzo dziękuję za ten film serdecznie pozdrawiam
Panie Krzysiu, jak zwykle petarda… Fajnie, że Panu Darkowi udało się Pana zastać, ja byłem na Ławicy jakieś 3 tygodnie temu i nie wyobrażałem sobie do Pana nie wstąpić. No ale niestety, nie miałem tyle szczęścia i akurat nikogo nie było na zewnątrz… Super zajebiście się Pana ogląda i słucha. Wiedza sama zostaje w głowie. Jak za czasów szkolnych. "Nie liczy ilość przekazanej wiedzy, tylko sposób jej przekazania, żeby została w głowie". Pozdrowionka.😎
👍
Super odcinek na podstawie przekazanej przez pana wiedzy zrobiłem sobie logi egr i przepustnicy
i zaczeły sie schody .
Panie Krzysztofie mega wiedza
Pozdrawiam
Panie Krzyśku zajebiste odcinki! Oby jak najwięcej takiego materiału 🙂 Życzę sobie i innym aby słabi mechanicy również oglądali te odcinki. Wtedy wszyscy będą jeździć swoimi autami uśmiechnięci 🙂
Witam Krzysztofie .
Nawet te 1,5 godziny oglądanie z tamtego odcinka to się słucha z przyjemnością takiej wiedzy😊, mimo ze mam trochę nowsze audi z 19 roku to i tak wszystkie odcinki oglądam z podziwem tej wiedzy mimo , że nie jestem mechanikiem to coś potrafię zrobić , wymienić klocki hamulcowe i olej 😂 ale to bardzo interesuje to co mówisz . Jak powiedziałeś w tym odcinku to fajnie by było posłuchać o diagnozach w nowszych autach bo nawet sobie kupiłem program VCDS-MOBILE -Pro , tak żebym mógł w przyszłości sobie sprawdzić jak coś zacznie moje Audi bolec 😀 oby nie był potrzebny 🤪.
SUPER filmy 💪
Pozdrawiam ciebie i ekipę .
Witaj. Chciałbym być na miejscu Darka przybić piątkę, chwilę porozmawiać ale za daleko. Pozdrawiam
super program Browo!!!!
Odkąd byłem w posiadaniu nieszczęsnego AWT, unikam VAGów ale film pierwsza klasa, muszę jeszcze oglądnąć ten 1.5 godzinny.
Może coś podobnego dla Fordów.
Może jakieś silniki z serii TDCi, HDi Ford Peugeot ?
Masz talent do przekazywania wiedzy mega robota pozdrawiam. P.s. przepływomierz można sprawdzić oscyloskopem też daje to sporo informacji 😉
Jesteś kozak chłopie! Podpowiedz mi proszę gdzie mogę wyzerować wartości wyuczone zaworu ciśnienia paliwa(ten z prawej stronie na listwie CR) jestem przed wymianą, czujnik ciśnienia paliwa zmieniłem i wyzerowały wartości w bloku 117👍co do zaworu niestety nie potrafię odszukać informacji gdzie tego szukać. Pozdrawiam! Leci sub i zostaje na dłużej 🙂
Twoje filmiki są mega lepsze od wszystkich szkoleń dla mechaników samochodowych
P.Krzysztofie to co robisz to jest MEGA pan powinien uczyć w szkołach!!!!!!!BRAWO ZNOWU BARDZO DOBRY ODCINEK
Witam czy regulator ciśnienia paliwa poniżej limitu wpływa na moc silnika w audi a4b7 2.7 tdi mam taki błąd w programie vcds ?
U mnie w a3 8v 1.6tdi parametry wtryskiwaczy z komputera sa wporzo a troche klepia.
Bardzo prosze o wiecej odcinków tej serii. Swietnie tłumaczysz, w godzine nauczyłem sie więcej niż przez kilka lat czytania o tym postów na forach
👍👍👍!!!!
Super się ogląda wielką masz wiedzę i wszystko tłumaczysz w bardzo zrozumiały sposób. Zrób materiał o regeneracji sterowników ABS naprawę zimnych lutow to usterka wręcz pewna w wielu samochodach typu A6 C6 czy elektronika rygla kierownicy 😉 która umiera w najmniej odpowiednim momencie
Pozdrawiam, niesamowite, że polski internet doczekał takiej jakości i to z Poznania!!!! 😉
Może jakiś filmik o vcdsie? Funkcje, możliwości itp?
Czemu czas wtrysku narysowałes jakimś trójkątem a nie liniami prostopadłymi do osi x z czasem :d ?
Jakie ty masz Chłopie gadane👌Wiedzą wiedzą (ogromna) ale jak ty to lekko potrafisz przekazać… A my to wszystko od razu rozumiemy… Szacun. 💪2 odcinki ogladnalem od razu aż się żona wsciekała😃Zachaczyles temat dpf z którymi jest wiczny kłopot, a ja nie mogę dojes co jest. Passat b7 2.0 tdi cffb 2014r. wypala się co 170 km😵olej wymieniam 3 x w roku bo stan się podnosi. Jeżdżę na trasach max 5 km!!! do pracy i spowrotem. Parametry są takie (po odczycie) :obliczona zawartość sadzy:1.09g;
zmierzona zawartość sadzy :-9,49
Ciśnienie różnicowe f.c.s na biegu jalowym:7 hPa
Ciśnienie różnicowe przy 2,5 "29 hPa🤔. A wypala się regularnie co 170 km. Co jest nie tak🤔
dziękuję i dużo zdrowia zycze ;-). PS. fantastico materiał zreszta jak każdy oby tak dalej
Bardzo merytoryczny odcinek za co bardzo dziękuję
Genialne !Super wytłumaczone już wiem jak używać kompa.niestety po tym odcinku vcds 100%do góry.i już nie kupię😂
rusztowanie-żagiel jeszcze jakimś cudem stoi 😄
Brawo Ty za wiedze – mechanicy oglądajcie i uczcie się
W miarę możliwości oglądam odcinki kurcze jesteś jak dla mnie ZAJE….Y wykładowca wszystkich odcinków sam chętnie uściskał bym taką dłoń która nie jednemu mechanikowi dostarcza ogromną dawkę wiedzy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.
Po tych dwóch odcinkach jakość usług w polskich warsztatach (garażach) poprawi się o 100% a wszystkie passaty będą chodzić jak szwajcarskie zegarki! Wielkie dzięki za to co robisz👍
Panie Krzysztofie to co Pan robi jest NIESAMOWITE i dla mnie BEZCENNE. Wiedze która Pan posiada jest OGROMNA, przekazujesz ja w tak wspaniały sposób ze oglądanie wciąga bardziej niż narkotyk. Nawet sobie Pan nie zdaje sprawy ilu ludziom przekazywana wiedze pomoże naprawiać i diagnozować swoje samochody. Oglądam wszystkie Pana filmy i to po dwa razy ponieważ po jednorazowym oglądnięciu nie da się całej wiedzy zapamiętać. Posiadam Audi A3 1.9TDI po kilku razowych wizytach u mechaników i zobaczeniu jakie partactwo czasem odstawiają, stwierdziłem ze będę naprawiał swój samochód sam i ze to zrobię dokładniej bo się postaram a nie pozbędę byle wyjechał samochód na drogę. Mam wykształcenie mechaniczne ale nie jestem czynnym mechanikiem a wiedzy w szkole przez 4 lata tyle nie otrzymałem co z pańskich filmów. Miedzy innymi cała wiedze jaka posiadam na temat mechaniki jest czerpana z takich filmów jak Pan nagrywa ( np. pierwszy rozrząd nauczyłem się wymieniać z filmu na YouTube). Szkoda ze Pana serwis jest 620 km od mojego miejsca zamieszkania, gdyby był bliżej mógł bym swój samochód oddawać w zaufane ręce i spać spokojnie. Chciałbym mieć szanse pracować w takim serwisie jak Pana nawet tylko przy sciąganiu kół jak Stanisław 😀 w odcinku z S7 „ jak naprawić wtryskiwacze bez wyciągania” mógłbym się rozwijacie i pochłonąć ogromna wiedze nawet tylko z samych obserwacji, a już w ogóle niesamowite jest to ze wszystko jest tłumaczone jak ”krowie na rowie” gdy tylko ktoś pyta i chce się nauczyć. Niestety do nauki i czerpania wiedzy pozostają mi tylko Pana filmiki, wiec Panie Krzysztofie rób dalej to co robisz jest to wspaniałe. Jak kiedyś będę przejazdem obok Poznania na pewno wstępie do Pańskiego warsztatu zobaczyć Pana na żywo uścisnąć dłoń i zamienić kilka słów. Powodzenia, pozdrawiam.
Zajefajne omówienie tematu to jest kanał dla ludzi którzy lubią mechanikę, pozdro ze Świętokrzyskiego
Odcinek rewelacyjny. Oby więcej takich merytorycznych i łopatologicznie wytłumaczonych odcinków o skomplikowanych zagadnieniach. Wielkie dzięki.
Witam swietny material a gdzie sie adoptuje te wartosci po czyszczeniu wtryskow ?
Dobra robota 👍